Vierailija

Saako Hesasta mistään oikeesti merkkivaatteita niin äipälle kuin lapsille edeullisesti/halvalla ?

Kirppareilla en voi ajanpuutteen takia kiertää (lue: aamu-uninen kolmen lapsen yh.) ja arkisin se ikuinen kiire duuni...pk..hima...!

Olen sattunut saamaan lapseni pk:tiin missä näyttää kaikki olevan sen verran isotuloisia että siellä ne prinsessat ja prinssit juoksevat Elleissä, Mayoraleissa, Nexteissä, Marimekoissa yms....

Itselleni vielä löydän jotain Uffeista mutta lapsille se on vaikeampaa.

Toisaalta olen kai vähän arka menemään kirppareille kun ajattelen että kaikki ajattelevat että olen jotenkin köyhä(lihava).

Aikuinen voi uskotella muille diggaavansa " jotain lukua" ja pukeutuvansa sen mukaan, mutta lapset päiväkodissa ovat todella julmia heti kun oppivat puhumaan.

Kommentit (5)

Huutonettiä suosittelen sulle lämpimästi! Laitat hakusanaksi elle tai mayoral niin saat merkkivaatteita halvalla! Meillä ei lapsilla ole muita kun merkkivaatteita. Osa täyshintaisia, osa alesta, osa huutonetistä ja osa kirppiksiltä. Väitän, että ei ole tullut kovin kalliiksi!

Tamineesta Pikku-Huopalahdesta löydät varmasti kaikkea kivaa jos ehdit penkomaan.

Bonnesta löydät ehkä jotain jos sinulle sopii ne päivät kun se on auki.-Tein lydön - Pippi body 5 ¿.

Kikapoosta Hakiksessa löydät just merkkitavaraa, mutta et kyllä kirpparihinnoilla. Ostin viimeksi Ralph Laurenin poolon 8 ¿, ja ei paha !

Kävin Kampissa, ostin t-paidan koko 90cm, maksoin 14.95, humassa........parin päivän jälkeen ostin kolme t-paitaa, denimhaalarit (80sm) fleece-collegen ja t-paidan yht. 16,00.

Arvaa, ahrmittaako.......

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Etkai pue muksujas sen takii merkkivaatteisiin, ku muilla päikässä olevilla muksuillakin on Ellee..

Itse ostan ihan normaalihintaisena, ei ne ole kaikki kalliita. Stockalta saa esim Benettonin paitoja 5-20 eurolla.

Stockmannin normaalihintojen lisäksi hyödynnän nämät: Huutonet, kirppikset (esim kesällä Hietsu, talvella Valtteri), alennusmyynnit, loppuunmyynit, Outletit (esim Warehousesta saa Kenzoa, Elleä, Timberlandia yms), Bam-Bami, ulkomaalaiset nettikaupat ja ulkomaalaiset oikeat kaupat, Jenkeistä saa esim tosi halpaa Hilfigeriä ja Ralph Laurenia yms.

Itse puen itseni ja lapseni (mies pukee itselleen) merkkivaatteita. Eipä oikeastaan muuta olekaan. Koska laatu on aina laatu, eikä tule kalliiksi kun hyödyntää kaikki paikat.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat