Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ja kissaa en taatusti pidä sisällä!

Sivut

Kommentit (34)

Tynönnänkö sitten kaksia kärryjä eli autokäärryt isommalle ja normaalit ostoskärryt kaukalolla varustettuna vauvalle???? Ja aina kun autokärryt pysähtyvät niin isompi karkaa... Jep jep!

Ne lapset voisi jäädä toisen vanhemman, jos sellainen siis on, kanssa kotiin. Näyttää näiden yhdessä shoppailevien perheiden hermot olevan koetuksella, ja sen seurauksena myös muiden asiakkaiden.

oli naurussa kerran pitelemistä kun kassalla kiireinen iskä pakkasi tavaroita ja kärryissä (siinä laillisessa paikassa) istui noin 2-vuotias poika, joka paukautti isäänsä täysillä jollain leluatolla päähän isän siinä kumarrellessa. Mies huusi: " vittu, VITTU!!!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mun lapset ei istu ikinä kauppakärryissä. En halua sotkea niitä. Yököttää kaikki lapset jotka istuvat kärryissä. Tyhmien vanhempien lapsia.

jossa vauvakaukalo ja lapsi-istuin.

Tai sitten kaksi lapsi-istuinta.

Tai no joo, ehkä syväsavossa ei ole joka marketissa, mutta normaalisti on.

- se joka ostaa ne myymälöihin

Harmittaa kun nuorimmaisen ympyrät jäävät niin pieniksi, koska ei VIITSITÄ lähteä koko perheen voimin kauppaan. Joskus pakkotilanteessa olen juossut kaupan läpi kahden nuorimmaisen kanssa ja niin että toinen sallitulla paikalla kärryissä ja toinen siellä sisällä!!!! Haa, uskalsinpas tunnustaa!

Tämä johtuu minunkin mielestäni siitä, että olen istuttanut kärryssä. Kerran nolostutti minut, kun lähdin takaisin hakemaan (viiden metrin päästä) unohtunutta juustoa. Lapsi huusi täyttä kurkkua: " ÄLÄ JÄTÄ MINUA TÄNNE YKSIN!!!!"

Tämä tarina on tosi... :D

Poliisi tulee pidättämään virukset ja vie putkaan. Niin päästään lintuinfluenssasta. Kyllä poliisi ja yhteiskunta pelastaa aina, ei miedän tarvitse muuttaa ikinä mitään tapojamme.

aivan vapaasti lintujen paskottavina ja entäs se kauppakassi, joka on ollut maassa, auton lattialla, tyhjien kaljapullojen kantokassina jne... sekin saa olla siellä kärryissä. Ei tosiaankaan haittaa pikkulasten kengät.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat