Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (25)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Edellinen syntyi tasan 38.

Nytkin on taas välillä supistelee tiuhaan ja välillä harventaa.

Osa tuntuu selässä osa ei..

Ottaa niistä selvää..

Tänään on ollut ihmeellisen leveton olo mitä mulla ei normaalisti edes ole!

Olin vielä ilalla veljen synttäreillä ja äitini sanoi, ettei synny vielä viikkoon. Yöllä lähdettiin kun tuli paineen tunne tuohon alapäähän. Supparit alkoi matkalla.

Täällä toinen joka haluaa tietää myös!

Itsellä supistellut pari päivää, mutta ei vieläkään säännöllisesti!

Kauankohan tätä voi kestää?

Miksi se ei voisi supistella samantien säännöllisesti!!

Kypsyttää!!!!!!

Viimeisinä aikoina on paino tipahtanut jopa pari kiloa, vauva laskeutunut ihan alas, kävely vaikeampaa, ei stressaa enää vaan rauhoittuu paikoilleen kaikesta touhuamisesta mitä on tehty edelliset viikot (sauna, seksi, siivoaminen siis), limatulppa irronnut ja siitä vuotoa, muutenkin saattanut lapsivettä saattanut tihkua. Sitten on mennyt lapsivesi, alkaneet supistelut ja siitä muutama tunti ja vauva on ollut maailmassa. (Synnytykset kestäneet 4h, 2h ja 4h)

kolmen lapsen äiti

Illalla tuntui lantio jotenkin oudolta, saunassa sanoinkin, että nyt olisi hyvä fiilis lähteä synnyttämään. Yön nukuin kuin tukki, en herännyt koko yönä kertaakaan. Ja aamulla kun menin vessaan tuli lapsivedet. Juuri ennen kuin vedet meni ajattelin, että ihanan rentoutunut olo, voisi lähteä vaikka synnyttämään.

Seuraavana yönä meni loput vedet ja sairalaan otettiin odottelemaan supistuksia. Minuakin kiinostaa kuulla näistä supistuksilla alkaneista. Kuka tietää, vaikka tämä seuraava syntyykin toisella tavalla. Onko tosiaan joillakin auenneet paikat lähes huomaamatta supistuksilla? Mulla supistukset olivat kyllä heti täyttä helvettiä, kun ne oikeasti alkoivat.

kumpanakin yönä supisteli niin etten saanut nukutuksi kuin pari tuntia ja soitin yöllä synnärillekkin

kolmannen yön jälkeen sitten lähettiinkin heti aamusta synnyttämään :)

en tajunnu että ne tuntemukset on supistuksia, kun luulin että supparit on jotain selän poltetta. Mulla vaan vähän sattui vatsapuolelle. Ku soitin synnärille, ne neuvoi mua menemään nukkumaan vaikka oli menny jo 11 päivää lasketun ajan yli. No sit mun mies oli järkevämpi ja sano et jos ny kuitenkin lähettäis. Onneks lähettiin koska tuli vähän kiire, jos ois menny vähänkin kauemmin, en ois saanu epiduraalia.

mutta sinä päivänä kun synnytys käynnistyi olin ihan varma, että tänään se tapahtuu. Tuli tosi vahva tunne. Vakuuttelin miehellekin, että ole vaan rauhassa siellä työmatkalla, vaikka tiesin että keskenhän se matka jää.

Ensimmäisestä ainoat merkit oli vesien meno ja toisesta heti säännölliset ja kivuliaat supistukset. Kummallakin kerralla oli vauva pihalla 20 tunnin sisällä " ensimmäisistä merkeistä" .

Vierailija:

Lainaus:

Täällä toinen joka haluaa tietää myös!

Itsellä supistellut pari päivää, mutta ei vieläkään säännöllisesti!

Kauankohan tätä voi kestää?

Miksi se ei voisi supistella samantien säännöllisesti!!

Kypsyttää!!!!!!

Kivuttomia on ollut jostain rv 10 lähtien joten tässä on saanut supistella jo tosi pitkään :) T: 14

Vierailija:

Lainaus:

onko sulla ollut ihan Kunnon supistuksia??

vaiko vaan niitä ennakoivia...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat