Sydämestä riipaisee ex...

Vierailija

Otin parin vuoden tauon jälkeen exääni mailitse yhteyttä (eron jälkeen emme ole tavanneet, vain mailitelleet silloin tällöin). Hän vastasi viestiini ja kertoi mm. isästään ja äidistään...Vastasin vielä siihen mailiin ja kerroin mitä koko lähisuvulleni kuuluu ja että olen mennyt naimisiin jne...Seuraavassa mailissa hän kertoi asuvansa yhdessä tyttöystävänsä kanssa ja aikoo mennä tämän kanssa naimisiin ensi vuoden syyskesällä...

So? Mennyttä mikä mennyttä, itsepähän otin yhteyttä. Ja uskon tämän ikuiselta tuntuvan katkeruuden hellittävän ihan vain myöntämällä tosiseikat ja olemalla avoin...tai siis ylipäänsä etten patoa kaikkea sisääni ja yritä vain unohtaa menneisyyttä.

Silti jotenkin kirpaisee kun ajattelee, että hän on yhdessä jonkun kanssa ja aikoo onnellisesti vielä mennä naimisiinkin!!

Kommentit (5)

Vierailija

ettei exäsi jäänyt suremaan loppuelämäkseen perääsi. Ettet ollutkaan niin ihana ja täydellinen, vaan exä on löytänyt ihmisen jonka kanssa on onnellinen.

Vierailija

Eiköhän se niin ole että paloja vaihdetaan rakkaiden kanssa ja niitä kantaa mukanaan aina. Vihasta ja katkeruudesta kannattaa pyrkiä eroon mutta haikeus se on osa elämää kun menneitä muistelee. Asioille vaikka pakolla nauraminen tuntuu vapauttavan kun sitä muutaman kerran on itsekseen tehnyt.

Vierailija

Olen katkera siitä, että ex jätti mut ylipäänsä. Oli kosinutkin ja vaiks mitä...Olen katkera siitä, että menetin ihan unelmatyypin, niin ulkoisilta kuin sisäisiltä puitteiltaan. Nykyinen mieheni on tosi hyvä mies, isä, aviomies ja vaikka mitä, mutta me emme kohtaa ihan joka tasolla, esim. arvomaailmaltamme. Olen katkera siitä, että ex tosiaan on löytänyt jonkun vaikka jätti mut! Olen katkera siitä, että hänellä menee hyvin, on hyvä työ on sitä ja on tätä...Tiedän, että olisin hänen kanssaan paremmassa taloudellisessa tilanteessa kuin mitä nyt olen. Tosin henkinen hyvinvointini voisi olla ihan eri luokkaa kuin nyt. Asuin nimittäin paikassa, maassa, johon en koskaan sopeutunut, ja se heijastui kaikkeen, myös parisuhteeseemme. Olen katkera siitä miten en silloin osannut arvostaa sitä mitä minulla oli, vaan olin tyytymätön. Olen katkera omasta katkeruudestani.

Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat