Seuraa 

Sivut

Kommentit (27)

Myyrälle pahoittelut tädistä, olit käynyt sillä välin rustailemassa viestisi kun minä naputin omaani! Kyllä se täti jossain vaiheessa ymmärtää olla tulematta, olisi vain ymmärtänyt tehdä sen jo nyt! Nyt vain häntä pystyyn ja sisulla uuteen kiertoon!!

elaine

en oo sitten täällä taas hetkeen käynyt. sillointällöin pikaisesti käyn lukemassa muutamia kirjoituksia, mutta eipä juuri ite tuu kirjoitettua. Varmaankin laiskuutta.. Ja eipä oo oikein mitään kirjotettavaa, kun ei mitään merkkiä raskaudesta näy ei kuulu! .:(

Nyt sitten pitäis vielä reilu viikko odotella, niin vois ruveta jännäilemään tuloksia. kumpa vaan jaksais. Nyt kuitenkin pidän tuloksia todennäköisempinä, kun viimme kuussa. silloin kun ovis oli ja meni tuosta vaan.. nyt sentään oltiin asialla...:)

Tän tytön kanssa meillähän kävi niin, että yritimme ja yritimme, ja sit kävi niin, että joulu vauva saatiin. Jospa nyt käy samoin.

Plussanneita näytti olevan jo hieno joukko! Onnea teille kaikille! Ja valtavasti tsemiä jokaiselle omaan vaiheeseen!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Voi ei...tosi ikävää myyrä, että se tädin perk....ehti löytää perille...ei voi muuta kun pahoitella ja toivoa parempaa onnea ensi kiertoon!!!

Mä tajusin vasta nyt, että mähän olen laskenut innoissani itselleni yhden viikon ylimääräistä eli kun tuo vauvalaskuri ilmoittaa, että olet viikolla 6 niin se tarkoittaa tarkalleen 5+3 eikä 6+jotain ja nyt mulla on se ultrakin 7+1...plääh nyt en tiedä onko se liian aikaista, mut kai ne sydänäänet pitäis jo kuulua...vai?

Elaine saakin jo alkaa kasvattelemaan mahaa oikein tosissaan...jänskää :) niin ja isäntä oli kovin innoissaan raskaudesta, sehän se oli alunpitäenkin ekana kuumeileva!

laitoin nyt tuota päivitystä taas...toivottavasti ei mennyt ihan päivät sekaisin...voi sitten nostella uuden pinon alkuun, vaikka toivotaan että tarvii vielä päivitellä, nimittäin lisää plussia;)

hih..kiitos johku kärsivällisyyssäteistä, niitä tosiaan tarvitaan;)

sulla onkin jo sitten puoliväli ylitetty..kohta pääsee taas jännittämään..:)

iijallako oli myös jännitysviikot lauillaan;)...toivottelen tasaisesti kaikille plussia!!

zen..kö kyseli tuosta raskaudesta kertomisesta?..

me ollaan jo oikeestaan kaikille kerrottu:) tai ei kaikille vielä henk.koht mutta ylpeät isovanhemmat on jo juorunnu...ei tää kyllä mikään salaisuuskaan ole ollut, iloinen asia!!

mun ystävien kanssa oon kuitenkin puhunu yrityksestä ja sitte ku plussa tuli ni oli pakko heti kertoa.. ja äidille tietysti ja sitte pikkuhiljaa ollaan aika monelle jo kerrottu..

myyrälläkö oli testipäivät käsillä...tulehan siitten kertomaan niitä iloisia uutisia!!

kumppani, kiva että vähän jo aurinko sinnekkin paistaa:)

tsemppiä tähän kiertoon!

täällä ennallaan kaikki...pahoinvointia pahoinvointia pahoinvointia;)

ja sitten väsymystä väsymystä ja väsymystä;)

bulgarian jugurtteja menee...

jääkaapille taas..toivottavasti siellä ei haise!! kääk..

hyviä päiviä!!

fiikuna ja ♥mytty♥ rv9+6(11+)

Elaine: Joo valojen sammuttaminen oli tosiaan miehen tehtävä :)

Neuvola meni kait ihan kivasti. Mies oli mukana. Neuvolantäti oli mun lukioaikainen rinnakkaisluokkalainen, ja olin vähän pettynyt kun odotin jotain vanhaa kokenutta tätiä. Oli kuitenkin hirmuisen mukava tämäkin tyyppi. Kaikki mitä tutkittiin oli kunnossa ja ainoa huono juttu tällä hetkellä on mun paino, joka kasvaa kohisten. Olen siis tosi pieni ja hoikka mut nyt tullut yhtäkkiä 5 kiloa. Yritän syödä vähemmän mutta kun kuvottaa heti kun on nälkä :/ Iloinen olen siitä kun mies osasi olla siellä niin fiksusti, kyseli kaikkia viisaita kysymyksiä ja neuvolan tätikin sanoi minulle että onpa sinulla fiksu mies. Itse vaikutin ehkä vähän yksinkertaiselta kun murehdin kaikkia tyhjänpäiväisiä asioita...

Väsymys iski tällä viikolla ihan totaalisesti, on aivan veto pois. Joten ei muuta kuin petiin.

Minea rv 7+5 (ultran mukaan, neuvolan mukaan 8+3 mutta se ei pidä paikkaansa mun käsittäkseni)

Kärsivällisyyttä Fiikuna! Mullahan tota kärsivällisyyttä onkin niin paljon, että voin säteillä sullekin vähän. :)

Mutta kyllä huhtikuu pian tulee! Mytty on varmasti kunnossa ja kasvattelee itseään.

Täällä on nyt jätetty raskautumisen ajattelua taka-alalle. Huomenna alkaa reilun viikon mittainen talviloma, reissu häämöttää eikä stressiä mistään. Paitsi pakkaamisesta. :)

Huomasin tänään, että olen ¿unohtanut¿ seurata kiertoa. Nyt onkin jo kp 16/24 eli piinaviikko aluillaan. Mutta koska se edellinen kierto oli niin epämääräinen, ei täti välttämättä nytkään tule ajallaan. Niinpä me lähdetään reissuun ja huhtikuun alussa nähdään, milloin täti tulee (vai tuleeko).

Pupuiluintoa, plussasäteitä ja suuria mahoja toivottelee

Johku

Olin viikonlopun netti-pimennossa ja nyt vasta lueskelemaan kuulumisia!

Ensiksikin pahoittelut tädin tavoittamille Simpulle ja Kumppanille se on aina niin tylsää kun täti tavoittaa....mutta sitkeästi vaan uutta kiertoa kohti ja ahkeraa pupuilua!! Vaikka uskon myös et sillä hetkellä ei paljon lohdutukset kauheesti auta!

Myyrällä toivotaan, että täti eksyy matkalla ja saapumisen merkit vaihtuukin plussaan!

Fiikunalle kiitos päivityksestä, tuntuu tosi oudolta nähdä tuo oma nimi plussanneiden kohdalla kun olin jo henkisesti varautunut, että voi joutua turvautumaan jopa lapsettomuushoitoihin....tosin nytkin olen vielä hyvin skeptinen ja varasin tänää alkuraskauden ultran 4.4 sillon olis rv 9+1 joten ainakin pitäis näkyä hyvin jos siellä joku on! Varasin sen muuten Tarkkilalta jolla Elaine ja S-I taisivat myös käydä :)

Nyt on siis menossa tasan rv 6 ja oireina ei juuri muuta kun arkuutta rinnoissa ja jano/kylmä aina ajoittain.

Piqun kanssa mennäänkin aika samoissa vaiheessa :)

Nyt vaan toivotaan, että tammitähtösten plussautumiset jatkuu samalla tasaisella tahdilla!!!!!

Fiikuna: Kiva kun aloitit tämän viikon pinon. Saitko odottamaasi postia tänään?

Mikäs, Myyrä, sun tilanne on?

Seuraavaan kiertoon lähdetään pää pystyssä, Kumppani, Simppu ja muut yrittäjät! Täältä tullaan!!

Kyllä tässä on viikonloppuna pyörinyt taas kaikenlaista mielessä, mikä tätä raskautumista saattaisi hidastaa. Oletteko kuulleet, että yli 5 kuppia kahvia/teetä päivässä voi hidastaa raskautumista? Mä luin jostain kirjaston kirjasta tällaisen totuuden, mutten ole moista ennen kuullut, enkä tiedä, miten tosissaan kannattaa ottaa?

Toinen mitä mä mietin, on hiivatulehdusten vaikutus raskautumiseen..? Tietääkö kukaan, voiko useat hiivat aiheuttaa jotain? Tai niihin käytetty lääkitys?

/ mietiskelevä Johku

tänään posteljooni toi kutsun ultraan...mutta se on vasta 5.päivä huhtikuuta!! tuntuu että siihen on ihan kauhean pitkä aika,kun ei vielä olla tämän kuun puoltaväliäkään ylitetty!..huooh..en jaksa oottaa niin pitkään, haluisin heti varmistuksen että masussa kaikki hyvin:)

no eipä se kai muu auta kun odotella..

pahoittelut tädin hyökkäyksen kohteeksi joutuneille!

toivottavasti on nyt viimeinen kerta sitten todella pitkään aikaan, että pääsisitte myös masua kasvattelemaan!!

tänään on ollu ihan kauhee olo taas.ei oo tullu oikeen mistään mitään.. mutta kyllä sen pahoinvoinnin kestää kun on ihana pieni nyytti luvassa!

väsyäkin aika lahjakkaasti..eilen menin kahdeksan aikaan nukkumaan kun ei millään enää pysyny silmät auki;) hih..

eilen oli kyllä niin ihana ilma että.. teki oikein mieli kaivaa jo sandalit kaapinpohjalta esiin;) tosin ei ne enää mahdu mulle kun tuo raskaus kasvatti jalkaa sen verran:/ joudun uusiaan koko kenkävaraston..niisk..kaikki ihanat kenkäni...

suunniteltiin jo yhden mamma-kaverin kanssa mitä kaikkea ihanaa päästään touhuumaan kun kevät ja kesä tulee, minä tietty aivan ihanan massun kanssa;)

simppu: juu nyt vaan kaikki konstit uuteen kiertoon, vitamiinit ja greippimehut summuut..ja tietty ei saa myöskään unohtaa sitä itseään;)

johku: mä en olekkaan kuullut että nuo juomat saattaisi hidastaa raskautumista..mutta jos noin on niin kannattaahan niitä sitten vähentää:) myös stressi kai voi sitä vaikeuttaa, ja tiedän että ei ole helppoa olla miettimättä vauvaa ja toiveita..mutta jos hetken saisi huoahtaa nuista mietteistä voisi sekin auttaa:)

toivon teillekkin pian sitä plussaa!

pipu, kylläpä sullakin on jo viikkoja;) tuntuu että ihan just vasta plussasit! meillä onkin sitten ultrat ihan peräkkäisinä päivinä...:)

s-I: hienoa että voit jo paremmin! sulla onkin tuo ultra jo ihan pian!! ja sitten pääsette kertomaan kaikille ihania vauvauutisia:)

myyrä: vieläkö täti on pysytellyt poissa?

pidetään peukkuja että jättää tulematta:)

nyt lähden hetkeksi pötköttelemään, kun poika päikyillä..

fiikuna ja mytty rv9+5(11+)

... pahin masis tädin vierailusta on jo taitettu ja katse jälleen eteenpäin. :) Kiitos teille kaikille tsemppauksista ja myötätunnosta - tosi tärkeää teidän tuki, kun ei näistä muillekaan viitsi puhua.

Hienoa, että te jo raskautuneet tähtöset kirjoittelette ja myötäelätte meidän muiden kanssa. Kiva kuulla teidän kuulumisia, ajatella, että jotkut olette jo yli 10. viikolla!

Nyt vaan vitamiineja poskeen Simppu - suosittelen Ladyvitaa, siinä on kaikkia tarvittavia aina foolihaposta alkaen.

Aurinkoisia kevättalven päiviä kaikille! :)

TAMMITÄHTÖSTEN ELI TAMMIKUUSSA 2006 VAUVAN YRITYKSEN ALOITTANEIDEN ESITTELYT:

Nimimerkki: Kumppani/

Oma ja miehen ikä: 28-vuotta kumpikin

Asuinpaikka: Keski-Suomi

Lasten iät: ensimmäistä yritetään

Nimimerkki: ohranjyvä

Oma ja miehen ikä: oma 32/ mies 33

Asuinpaikka: pääkaupunkiseutu

Lasten iät: -

♥Nimimerkki: fiikuna

Oma ja miehen ikä: minä 22, mies 24

Asuinpaikka: helsinki

Lasten iät: poika 6kk

♥Nimimerkki: elaine80

Oma ja miehen ikä: oma 25, mies kohta 27

Asuinpaikka: Tampere

Lasten iät: esikoinen toiveissa

Nimimerkki: P76

Oma ja miehen ikä: 29-vuotta molemmat

Asuinpaikka: Varsinais-Suomi

Lasten iät: Ensimmäistä kuumeillaan

♥Nimimerkki:Piqu

Oma ja miehen ikä:28/28

Asuinpaikka:pirkanmaa

Lasten iät:poika 5/04

Nimimerkki: Anniliinu

Oma ja miehen ikä: molemmat tänä vuonna 28

Asuinpaikka: kainuu

Lasten iät: 3 v

Nimimerkki:Joonatan05

Oma ja miehen ikä:Minä 24 ensi kuussa 25, mies 27

Asuinpaikka:Oulun lääni

Lasten iät:10kk

♥Nimimerkki: Signorina-Iiris

Oma ja miehen ikä: 25 ja 27

Asuinpaikka: Tampereen seutu

Lasten iät: tyttö 08/04

Nimimerkki: Neitinokkonen82

Oma ja miehen ikä: Minä 23v, mies 27v

Asuinpaikka: Oulu

Lasten iät: Ensimmäinen työn alla

Nimimerkki: Amy75

Oma ja miehen ikä: vuosimallit -75 ja -79

Asuinpaikka: etelä-Suomi

Lasten iät: ensimmäistä kuumeillaan

Nimimerkki: Pipu-77

Oma ja miehen ikä: Minä 28 ja mies 32

Asuinpaikka. Tampere

Lasten iät: Esikoinen haaveissa

Nimimerkki: hyrre_72

Oma ja miehen ikä: Minä 33 ja mies puoli vuotta vanhempi

Asuinpaikka: Tampereen lähistöllä

Lasten iät: 2v 8 kk

Nimimerkki: Beebi

Oma ja miehen ikä: minä 26-v ja mies 28-v

Asuinpaikka: Varsinaissuomi

Lasten iät: 05/05

Nimimerkki: Hepeliini

Oma ja miehen ikä: 26 ja 27

Asuinpaikka: Pääkaupunkiseutu

Lasten iät: Ensimmäinen haaveissa =)

Nimimerkki: IIJA

Oma ja miehen ikä: itse 23 mies 26

Asuinpaikka: etelä-pohjanmaa

Lasten iät: iida tyttö. 2v1kk

♥Nimimerkki: Leje

Oma ja miehen ikä: molemmat 29v (tänä vuonna täytetään 30v)

Asuinpaikka: pääkaupunkiseudun ympäryskunta

Lasten iät: - (ensimmäinen lapsi on nyt toivomuslistalla)

Nimimerkki: RuuPikkuinen

Oma ja miehen ikä: 27/29,

Asuinpaikka: Keski-Uusimaa

Lasten iät: Ensimmäistä yritellään...tärppäispä pian.

Nimimerkki: V@rpunen

Oma ja miehen ikä: 22 ja 24

Asuinpaikka: Seinäjoen seutu

Lasten iät: - Ensimmäinen haaveena

Nimimerkki:Tractio

Oma/mihen ikä:23/22

Asuinpaikka: Pohjois-Suomi

Lasten iät:Esikoista toivotaan nyt

♥Nimimerkki:Minea_78

Oma ja miehen ikä: 27 ja 26

Lasten iät: - Ensimmäisestä haaveillaan, toistaiseksi hoivailemme vain koiraa.

Nimimerkki: myyrä06

Oma ja miehen ikä: 30/33

Asuinpaikka: uusimaa

Lasten iät: ensimmäisestä haaveillaan

Nimimerkki: nesselia

Oma ja miehen ikä: minä 25 (tänävuonna 26), mies pian 27

Asuinpaikka: Tre

Lasten iät: Ensimmäistä vaavia kuumeillaan...

Nimimerkki: Johku06

Oma ja miehen ikä: minä 24, mies 25

Asuinpaikka: Helsinki

nimimerkki: zen10

iät: minä28/mies30

asuinpaikka: pääkaupunkiseutu

lasten iät: ensimmäistä toivotaan, kaksi koiraa löytyy

Nimimerkki: aliisa07

Oma ja miehen ikä: 28/30

Asuinpaikka: savonseutu

Lasten iät: 5/04

Nimimerkki: Simppu06

Iät: minä 28v ja mies 24v

Tyttö 9kk, pikkukakkosta toivotaan mahdollisimman pian, vauvakuume vaivannut pidemmän aikaa. :)

Asuinpaikka: Pk-seutu

Nimimerkki: Tahmasormi

Oma ja miehen ikä: 26/27 v

Asuinpaikka: Varsinais-suomi

Lasten iät: 11 kk

Nimimerkki: Tinja-Tuulia

Oma ja miehen ikä: 23 vee molemmat

Asuinpaikka: Itä-Suomi

♥Nimimerkki: rual

Oma ja miehen ikä: tänä vuonna molemmat 23v.

Asuinpaikka: Oulun lääni

Lasten iät: poika 01/05

+++ PLUSSANNEET TAMMITÄHTÖSET +++

♥elaine80, plussaa 15.1.2006, LA 26.9.2006

♥Signorina-Iiris, plussaa 25.1.2006, LA 3.10.2006

♥Fiikuna, plussaa (?), LA 14.10.2006(28.9.2006)

♥rual, plussaa 10.2.2006, LA 20.10.2006

♥Leje, plussaa ?, LA ?.2006

♥Minea_78, plussaa ?, LA 25.10.2006

♥Piqu, plussaa 7.3.2006, LA 14.11.2006

♥pipu-77,plussaa 8.3.2006, LA 13.11.2006

Nykyään herätään ja hyvissä ajoin 7-7.30. Tyttö nukkuu nykyään niin hyvin yöunet yhdellä heräämisellä, että on sitten aamulla pirteä ja hyväntuulinen. :)

Mukava seurata teidän jo raskaana olevien kuulumisia.. Toivottavasti itse olis samassa tilassa piakkoin. :)

Tänään ajattelin lähteä apteekista ostamaan niitä foolihappoa sisältäviä vitamiineja, josko niistä olis jotai apua raskautumiseen. :)

Nyt kp2/29-32.

ja pahoittelut tädistä simpulle ja kumppanille:(tylsää. Taidan oola huomisen jälkeen samassa veneessä, ihan sellainen tunne on. Nyt kp31/32 ja selkää ikävästi juilii.

Toivotaan, että aurinko ja lämpenevä ilma tuo pahoinvoinnin ja väsymyksen kanssa kamppaileville lisää energiaa ja meille muille perässä tulijoille jaksamista tähän yrittelyyn...

Mukavaa viikkoa kaille! Nyt on kiiruhdettava taasen...

-m-

Myyrälle vielä +++toivotuksia, sillä niin kauan kun tätiä ei näy on toivoa!!! Sen sain myös itse kokea!

Plussa sädetyksiä myös Johkulle, Iijalle ja Kumppanille!!!

Mä popsin myös foolihappoa ahkerasti niinkuin kumppani suosittelikin tai olihan siinä multivita 2+.ssa muitakin vitamiineja, jotenkin uskon, että niilläkin voisi olla edistäviä vaikutuksia raskautumiseen!!

Sain vaihdettua työvuoroa joten siirsin ultran viikkoa aiemmaksi eli nyt se on rv 8+1 28.3 eli vajaa kaks viikkoa enää jänskättävää.....

Mineakin oli käyny Tarkkilalla :) sehän on kohta tammitähtösten yksityisgyne...Mun sisko kävi sen luona myös joku aika sitten ja silloin kävi ikävästi ja todettiin tuulimuna raskaus nyt vaan toivon et mulla olis parempi tuuri!

Jotenkin ei meinaa uskoa olevansa raskaana kun mulla ei ole juurikaan ollu mitään pahoja oloja ja muutenkin oireet on hyvin vähäisiä....jotenkin ajattelee, että pakko olla tosi pahaolo koko ajan tai muuten kaikki ei oo hyvin....on se ihmismieli on ihmeellinen!

Zen kyseli kertomisesta....olen yrittänyt jättää sen sitten ultran jälkeen, mut täytyy myöntää, et pari töissä tietää ja sisko, mieli tietenkin tekisi kertoa se jokaiselle vastaantulijalle :)

Mutta nyt poistun takavasemmalle :)

Ulkona näyttää olevan mitä ihastuttavin ilma. Pääsispä pois töistä ulkoileen. No ensi keväänä saa sitten paistatella päivää ihan niin paljon kun haluaa, sietää tulla yhtä kaunis kevät ;-)

Joku kyseli koska raskaudesta on kerrottu. Tästä nykyisestä en ole kertonut kun kahdelle hyvälle ystävälle vielä. Pikku hiljaa sitten muillekin. Esikoisesta kerrottiin noin rv 6 kaikille. Kovasti tekisi jo mieli esim. äidille kertoa, mutta ehkä maltan vielä hetken.

Lueskelin ketjua ja huomasin, että tosi moni on käynyt yksityisesti alkuraskauden ultrassa. Niin mekin käytiin esikoisesta rv 9. Nyt aattelin jättää väliin, olo on ainakin vielä ollut niin rauhallinen, että taidan säästää ne eurot johonkin muuhun mukavaan. Mieli tosin saattaa vielä muuttua moneen kertaan...

ON: Pahoinvointa alkaa pikku hiljaa nostaa päätään. Varsinkin aamuisin tulee " yökötustuntemuksia" ja jos on edellisestä ruokailusta venähtänyt liiaksi aikaa. Toivottavasti pysyy kohtuuden rajoissa, kun pitäisi täällä töissä asiakkaiden kanssa pärjätä.

Fiikunalle tsemppiä ultran odotteluun, äkkiä se aika menee.

Pahoittelut kaikkille tädin yllättämille, pää pystyssä uuteen kiertoon!

Toivotaan, että mahdollisimman pian saadaan seuraava plussa tammitähtösiin!

Piqu rv 5+1

Kirjoittelenpa minäkin jokusen rivin muutaman päivän tauon jälkeen. Olen kyllä käynyt ahkerasti kuulumisianne seuraamassa ja jännäämässä piinailuja, harmittelemassa tätejä ja iloitsemassa masuasukeista, mutta oma kirjoittelu on jostain syystä jäänyt vähän vähemmälle..No tiedätte ainakin, että kyllä minä täällä mukana heilun ja jos näyttää ihan siltä että olen hävinnyt kokonaan niin huhuilkaa vähän ;)

Minea: Eihän vain sattunut tuo " tärkeä tehtävä" isällä olemaan valojen sammuttaminen tuolla Tarkkilan luona?? ;) Myös neuvolan täti totesi miehen olevan aika persoona, kun näki että olen hänen luonaan " vieraillut" . Miten meni muuten neuvolassa?

Fiikuna: Yritähän jaksella odottaa sitä ultraa, odottavan aika on pitkä - tiedän! Tosin loppujen lopuksi se menee kyllä kauhealla vauhdilla, meillä on vkon 13 ultra jo ensi viikolla ja kun sitä varailin tuntui että siihen on vielä vaikka kuinka kauan aikaa :) Toivottavasti pahat olot ei liiaksi ylly!

Zen kyseli miten kertoa raskaudesta, me ainakin otettiin asia esille esim. vanhempien kohdalla esittelemällä " kuva-arvoitusta" eli ultra-kuvaa :) Parille kaveripariskunnalle asia paljastettiin, kun kyselivät normaaleja " no, koskas teille sitä perheenlisäystä tulee?" ja vastattiin että " itseasiassa syyskuussa" ...ilmeet oli kyllä näkemisen arvosia kun eivät olleet yhtään valmistautuneet ko.vastaukseen vaan tyypilliseen " no, katotaan nyt..." ;)

Johkulle oikein hyvät loma-toivotukset, toivottavasti reissu menee mukavasti! :)

Pipu: Ajattelin itse samaa tuosta Tarkkilan tammitähtösten vastaanotosta kun huomasin, että aika moni on hänellä käynyt :) Mitenkäs muuten isäntä reagoi plussa-uutiseen?

Entä Piqun isäntä?

S-I, mitäs kuuluu teidän suuntaanne? Onko vatsa yhtään kasvanut? Mitenkä ne ultra-kuviot nyt menevät siellä Lempäälässä, onko asiaan tullut selkeyttä?

(.) Oma napa on todellakin tuollalailla pullollaan, vatsa on nimittäin kasvanut ihan huimasti pienellä aikaa =) Kyllä siellä taitaa ihan oikeasti kaksi kaveri itseään kasvatella, koska on tämä masu jo sen verran suurentunut ettei se taitaisi ihan tällainen olla jos asukkeja olisi vain yksi varsinkin kun on vielä kyse ensimmäisestä raskaudesta...viikko,pari kun mennään eteenpäin niin tod.näk. maha on jo aivan selvästi kaikkien havaittavissa - hurjaa! Nytkin nimittäin sen kyllä jo huomaa, varsinkin jos osaa katsoa. Työkaveri sanoikin töissä tänään että ei kauaa enää mene kun asiakkaat huomaa. Maanantaina jouduin housuostoksille koska farkut alkoi pikkuhiljaa kiristää niin paljon, että olo oli epämukava. Mammahousuja en vielä ostanut vaan ostin hennesiltä aika kivat ohuet sammarit numeroa suurempana kuin normaalisti. Ehkä ne hetken aikaa mahtuu....vähän kyllä hirvttää että minkähän kokoinen tästä oikein mahtaa tulla...;) Olo on ollut melko hyvä, päänsäryt ovat kyllä valitettavasti lisääntyneet ja ummetuskin hieman on alkanut vaivaamaan :( No, ostin levolackia apteekista joten eiköhän tuo vatsakin palaudu normaaliksi. Viikon päästä on tosiaankin sitten jo se ultra+lääkärintarkastus - jännää! :)

Huh, tulipas pitkät sepustukset. Kovasti lähettelen kaikille +++++säteitä sekä tädin karkotustaikoja!!! Masuasukeille ja niiden äideille hyviä vointeja!

Nyt nukkumaan! Hyvää yötä!

:) elaine + papu ja ässä rv 12+1

pahoittelut myyrä tädistä! toivotaan että ens kerralla se plussa tulee...tiedän kyllä että ei nämä pahoittelut ja piristykset oikein auta kun harmittaa ja suruttaa...jaksuja..

eilen kävin ostamassa rairuohoja ja ohraa että voi laitaa vähän vihreetä ja keväistä kotiin:) myös yhdet kevätkengät tarttui mukaan..hih..

poikaa kiukuttaa ja äidillä huono-olo ja väsy ja pahamaku suussa..yäks..

siinä meien kuulumiset;) eli eipä uutta voinneissa!

neuvolaan vielä pari viikkoa ja siihen ultraan kolme..nyyh.

odottelua ja odottelua. no kyllä se odotus palkitaan!!

torstainjatkoa kaikille:)

syömään..

fiikuna ja mytty rv10(12)

Moikka Tammitähtöset !

Enpä oo pitkiin aikoihin mitään kirjotellut. Ei oo oikeestaan ollu mitään aihetta.

Onnea uusille plussaajille ainakin Pipu ja Piqu ovat plussanneet sitten viime kirjoittelemani !!!

Pahoittelut menkoista SIMPPU ja KUMPPANI !

JOHKU: Yletön kahvin juonti ei lienee terveellistä raskautta haluavalle eikä raskaana olevalle. Mä en kyllä ole yritys aikana kahvin juontia vähentänyt. Ensimmäinen tärppäs alle puolen vuoden yrityksellä. Juon kahvia kyllä vaihtelevasti keskiarvo varmaan 5 mukillista ei siis pieniä siroja kahvikuppeja :-)

MYYRÄ: Täti pahoitelut !

MINEA: Neuvolahan taitaa laskea kuukautisista tuon rv:n. LA:ta ei ymmärtääkseni muuteta jos heittoa ei ole yli viikkoa ultraan verrattuna. Koita varata esim valmiiksi kuorittuja hedelmiä, juureksia käden ulottuville että se mitä popsit ei olis kovin energia pitoista. Toivotaan että saat painoin pysymään kurissa !

ON: no ei mitään ihmeitä ovista on hyödynnetty laskurin mukaan tänään olis viimeine hedelmällinen päivä tässä kierrossa. MAlttamattomana odottelen tässä tulevaa ..

T:Hyrre KP 15.

laittelin tuota listapäivitystää tuohon..toivottavasti meni oikein?!

korjatkaa jos väärin tai joku puuttuu..

täällä aamu alkoi taas tutulla pahoinvoinnilla:)

ootan ihan malttamattomana jo posteljoonia kun toivon että tänään kolahtaisi luukusta se np-ultra kutsu..

kumppanille pahoittelut tädistä! älä masennu vaikka neljäskierto ilman plussaa, ei se vielä lapsettomuutta tarkoita, tiiän kyllä että alkaa kuvitella kaikenlaista ja tuntuu että se oma pieni lapsi on niin kaukainen ajatus , mutta olen aivan varma että se haikara teillekkin kohta näyttäytyy!!

häntä pystyyn ja uuteen kiertoon toiveikkaana!! :)

olikos joku testailemassa tällä viikolla?

nyt täytyy lähteä aamupalalle kun pojan sain nukkumaan ja sitten lohipiirakkaa leipomaan, huooh, ei kyllä yhtään jaksaisi!

ihanaa viikonalkua!

fiikuna ja mytty9+4(11+)

TAMMITÄHTÖSTEN ELI TAMMIKUUSSA 2006 VAUVAN YRITYKSEN ALOITTANEIDEN ESITTELYT:

Nimimerkki: Kumppani/

Oma ja miehen ikä: 28-vuotta kumpikin

Asuinpaikka: Keski-Suomi

Nimimerkki: ohranjyvä

Oma ja miehen ikä: oma 32/ mies 33

Asuinpaikka: pääkaupunkiseutu

Lasten iät: -

♥Nimimerkki: fiikuna

Oma ja miehen ikä: minä 22, mies 24

Asuinpaikka: helsinki

Lasten iät: poika 6kk

♥Nimimerkki: elaine80

Oma ja miehen ikä: oma 25, mies kohta 27

Lasten iät: esikoinen toiveissa

Nimimerkki: P76

Oma ja miehen ikä: 29-vuotta molemmat

Asuinpaikka: Varsinais-Suomi

Lasten iät: Ensimmäistä kuumeillaan

♥Nimimerkki:Piqu

Oma ja miehen ikä:28/28

Asuinpaikka:pirkanmaa

Lasten iät:poika 5/04

Nimimerkki: Anniliinu

Oma ja miehen ikä: molemmat tänä vuonna 28

Asuinpaikka: kainuu

Lasten iät: 3 v

Nimimerkki:Joonatan05

Oma ja miehen ikä:Minä 24 ensi kuussa 25, mies 27

Asuinpaikka:Oulun lääni

Lasten iät:10kk

♥Nimimerkki: Signorina-Iiris

Oma ja miehen ikä: 25 ja 27

Asuinpaikka: Tampereen seutu

Lasten iät: tyttö 08/04

Nimimerkki: Neitinokkonen82

Oma ja miehen ikä: Minä 23v, mies 27v

Asuinpaikka: Oulu

Lasten iät: Ensimmäinen työn alla

Nimimerkki: Amy75

Oma ja miehen ikä: vuosimallit -75 ja -79

Asuinpaikka: etelä-Suomi

Lasten iät: ensimmäistä kuumeillaan

♥Nimimerkki: Pipu-77

Oma ja miehen ikä: Minä 28 ja mies 32

Asuinpaikka. Tampere

Lasten iät: Esikoinen haaveissa

Nimimerkki: hyrre_72

Oma ja miehen ikä: Minä 33 ja mies puoli vuotta vanhempi

Asuinpaikka: Tampereen lähistöllä

Lasten iät: 2v 8 kk

Nimimerkki: Beebi

Oma ja miehen ikä: minä 26-v ja mies 28-v

Asuinpaikka: Varsinaissuomi

Lasten iät: 05/05

Nimimerkki: Hepeliini

Oma ja miehen ikä: 26 ja 27

Asuinpaikka: Pääkaupunkiseutu

Lasten iät: Ensimmäinen haaveissa =)

Nimimerkki: IIJA

Oma ja miehen ikä: itse 23 mies 26

Asuinpaikka: etelä-pohjanmaa

Lasten iät: iida tyttö. 2v1kk

♥Nimimerkki: Leje

Oma ja miehen ikä: molemmat 29v (tänä vuonna täytetään 30v)

Asuinpaikka: pääkaupunkiseudun ympäryskunta

Lasten iät: - (ensimmäinen lapsi on nyt toivomuslistalla)

Nimimerkki: RuuPikkuinen

Oma ja miehen ikä: 27/29,

Asuinpaikka: Keski-Uusimaa

Lasten iät: Ensimmäistä yritellään...tärppäispä pian.

Nimimerkki: V@rpunen

Oma ja miehen ikä: 22 ja 24

Asuinpaikka: Seinäjoen seutu

Lasten iät: - Ensimmäinen haaveena

Nimimerkki:Tractio

Oma/mihen ikä:23/22

Asuinpaikka: Pohjois-Suomi

Lasten iät:Esikoista toivotaan nyt

♥Nimimerkki:Minea_78

Oma ja miehen ikä: 27 ja 26

Lasten iät: - Ensimmäisestä haaveillaan, toistaiseksi hoivailemme vain koiraa.

Nimimerkki: myyrä06

Oma ja miehen ikä: 30/33

Asuinpaikka: uusimaa

Lasten iät: ensimmäisestä haaveillaan

Nimimerkki: nesselia

Oma ja miehen ikä: minä 25 (tänävuonna 26), mies pian 27

Asuinpaikka: Tre

Lasten iät: Ensimmäistä vaavia kuumeillaan...

Nimimerkki: Johku06

Oma ja miehen ikä: minä 24, mies 25

Asuinpaikka: Helsinki

nimimerkki: zen10

iät: minä28/mies30

asuinpaikka: pääkaupunkiseutu

lasten iät: ensimmäistä toivotaan, kaksi koiraa löytyy

Nimimerkki: aliisa07

Oma ja miehen ikä: 28/30

Asuinpaikka: savonseutu

Lasten iät: 5/04

Nimimerkki: Simppu06

Iät: minä 28v ja mies 24v

Tyttö 9kk, pikkukakkosta toivotaan mahdollisimman pian, vauvakuume vaivannut pidemmän aikaa. :)

Asuinpaikka: Pk-seutu

Nimimerkki: Tahmasormi

Oma ja miehen ikä: 26/27 v

Asuinpaikka: Varsinais-suomi

Lasten iät: 11 kk

Nimimerkki: Tinja-Tuulia

Oma ja miehen ikä: 23 vee molemmat

Asuinpaikka: Itä-Suomi

♥Nimimerkki: rual

Oma ja miehen ikä: tänä vuonna molemmat 23v.

Asuinpaikka: Oulun lääni

Lasten iät: poika 01/05

+++ PLUSSANNEET TAMMITÄHTÖSET +++

♥elaine80, plussaa 15.1.2006, LA 26.9.2006

♥Signorina-Iiris, plussaa 25.1.2006, LA 3.10.2006

♥Fiikuna, plussaa 3.2.2006, LA 14.10.2006(28.9.2006)

♥rual, plussaa 10.2.2006, LA 20.10.2006

♥Leje, plussaa ?, LA ?.2006

♥Minea_78, plussaa 21.2.2006, LA 29.10.2006

♥Piqu, plussaa 7.3.2006, LA 14.11.2006

♥pipu-77,plussaa 8.3.2006, LA 13.11.2006

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat