Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lapsellista ja epäkypsää touhua vihata naista joka sekstaillut sun kumppanisi kanssa - eihän

Vierailija

kaikki muut naiset on aina olleet niin mustasukkaisia ja pirun vihaisia mulle...

Kommentit (13)

Vierailija

että kaikilla on oikeus sekstailla kenen kanssa haluaa milloin haluaa.

Seksisuhteillakin on seurauksia, toisten ihmisten loukkaaminen on väärin. Voi olla, että se petollinen aviomies naisi sitten jotain muuta kuin minua, mutta minä en halua olla hänen rikostoverinsa.

Vierailija

Lainaus:

lapsellista ja epäkypsää sekaantua epäluotettaviin petturimiehiin ja -naisiin

Jokaista joka alentuu niin alas saa vihata yhtä paljon kuin niitä pettureitakin..

Puolisoita vai toisia naisia/miehiä? Ne puolisothan ovat paljon enemmän sekaantuneet noihin pettureihin, kuin joku toinen nainen/mies. Puolisonhan sitä paitsi pitäisi tuntea tämä petturi paljon paremmin. Mistä se toinen voi tietää tämän ihmisen suhteen laadusta (esim. avoin suhde) tai aina edes siitä puolisosta ollenkaan?

Ja miksi yleensäkään niitä "sekaantujia" pitäisi vihata niin hirveästi? Eikö pitäisi sitä petollisinta osapuolta vihata eniten, eli petturia? Ei kun sehän olikin vain olosuhteiden uhri ja vietävissä, ettei se mitään voinut, kun joku vamppi sen väkisin raahasi mukaansa. Eli ihan syytön, raukka.

Oikeasti kun on ihmisiä katsellut, niin kyllä ne pettäjät itse tuntuvat olevan niitä aktiivisimpia pokaajia. Tietoisesti varattuja etsiviä en ole niinkään nähnyt.

Vierailija

mulle kävi niin että mulla oli suhde varattuun mieheen, tuli tunteetkin mukaan ja sovittiin aina jos musta tuntui erityisen "pahalta", ettei hän harrasta seksiä vaimonsa kanssa, no selvisi kerran kuitenkin että olikin mennyt sänkyyn vaimon kanssa vaikka oli luvannut silloin minulle ettei tee sitä. Mä menin ihan rikki ja hajalle, suhteemme joutui kunnon kriisiin, koin täysin että mies oli pettänyt minua, mies oli pahoillaan ja pyyteli anteeksi, en koskana kyennyt täysin unohtamaan petosta ja luottamus mieheen meni...

Vierailija

Mutta jos tollainen tilanne tulisi eteen, niin uskoisin olevani lähinnä vihainen miehelleni. Enhän minä sen toisen naisen kanssa ole naimisissa. Ja miesvaltaisella alalla on nähnyt mitä miehet saattavat lirkutella ja sepittää, kun vaimo ei ole näkemässä, en ihan ekan menisi sitä toista naista muutenkaan teilaamaan.

Uusimmat

Suosituimmat