Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Onko Teutonian oma, toimiiko, kokemuksia kiitos!

Kommentit (4)

Laudat oli silloin loppu, onnekseni, sillä kuljetus sujuu edellä kuvatulla tavalla aivan mainiosti, kolmevuotias kävelee kuitenkin jo itse paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

seisoo siinä tangon päällä ja kaksivuotiaalla on kasvot menosuuntaan. Luulen, että seisomalaudan kanssa on hankala työntää kärryä.

Meillä on Teutonian oma seisomalauta käytössä Y2K-mallissa. " Asentaminen" oli helppoa, samoin kuin laudan pois ottaminen. Meillä seisomalautaa on käytetty kelillä kuin kelillä lähes päivittäin jo vuoden verran, esikoisemme oli 2,5 vuotta kun lauta otettiin käyttöön ja käyttää kyllä vieläkin. Laudan kanssa kärryjen työntäminen ei ole ihan yhtä mukavaa kuin ilman sitä, sillä joudun pitämään kädet suoria työntäessä, etten astu laudan päälle. Mutta en ole kokenut tätä mitenkään vaivanloiseksi. Laudalla olijalle on varmasti mukavampaa, kun kärryissä matkustava matkustaa selkä menosuuntaan. Silloin jää paremmin tilaa seisoa laudan päällä. Kun ratasosa on toisinpäin, niin pidämme kuomun alhaalla, jolloin seisojalle jää enemmän tilaa ja näkee paremmin. Talven sohjokeleillä yhdistelmä on aika raskas työntää, mutta itse olen ottanut asian kuntoilun kannalta.

Kaikenkaikkiaan tämä yhdistelmä on ollut meille oikein sopiva, parempi kuin kaksosten rattaat. Mutta jos lapsi, joka matkustaa laudalla on esim. alle 2 vuotta, niin suosittelisin silloin tuplarattaita.

Toivottavasti näistä oli jotakin apua!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat