Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mä en jaksa tätä paskaa

Vierailija

kämppä on koko ajan ku atomipommin jäljiltä... äijä tekee duunia ma-pe 7-15.30 ja kun tulee himaan, niin makaa koko loppu päivän/illan sängyssä läppärinsä kanssa. Ja mun elämä on pelkkää lastenvahtimista... lapset 4v ja 1v . Ja ikinä ei oo penniikään rahaa :( en tiiä onko järkeekään lähtee töihin ku tienaan ehkä joku 1300e/kk ja siitä verot ja ulosotot ni tuskin käteen jää mitään :( ja sit on vielä täs nää mun opiskelutkin painolastina kaupan päälle... ahistaa :(

Kommentit (2)

Vierailija

nuo ulosotot syntyi mulle omaa typeryyttäni kun olin 18v. kun täytin 20v niin esikoinen syntyi ja mies oli silloin ollut jo 7 vuotta vakkari duunissa suht hyvällä palkalla, joten ajattelimme pitää lapsen. vuonna 2005 sain kohtuullisen hyvän duunin itsekkin ja ehdin jonkin aikaa työskennellä kunnes aloin odottaa kuopusta... mies vaihtoi pitkä-aikaisen duuninsa oman alan työhön jonka piti olla vakkari mutta.. yhtäkkiä mies sitten sanottiinkin irti ilman syytä koeajan viimeisellä viikolla :( siitä lähtien on ollut pätkätöissä ja ansiosidonnaisella... itse yritän tässä äitiysloman/hoitovaan aikana opiskella, jotta sais peruspalkan nousemaan kun palaan töihin... ap

Uusimmat

Suosituimmat