Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Hei kaikki,

vietän kolmekymppisiäni tänä vuonna alkutalvesta ja olen aloittanut juhlien suunnittelun jo hyvissä ajoin, jotta juhlista tulisi ikimuistoiset niin minulle kuin vieraillenikin. Tarvitsen ideoita juhlien teemaksi, en haluaisi viettää niitä tavallisia syntymäpäiviä 70-luvun teemassa tai 80-luvun teemassa. Ja lisäksi haluaisin kuulla ideoitanne erilaisista leikeistä joita kolmekymppisillä voisi leikkiä..

Kommentit (5)

suurkiitos pahkis (sori mut mulla on brittikone ja siita puuttuu huomattava osa aakkosista...) vinkeista. Elaman asenne on taalla kohdallaan ja hymyssa huulin sita joka paiva eletaan. kiitos varsinkin tuosta kutsukortti vinkista, miten mie en itse keksinytkaan tuota vauva kuvaa..mulla on paljon todella hauskoja kuvia joista valita.

Kiittakaamme geeneja, on se ihanaa kun edes jotkut nayttavat hyvalta.heheheheh. Vitsiksi tarkoitettu, alkaa siis kukaan loukkaantuko.

Vinkkeja otetaan edelleen vastaan.

Oli ihan pakko kirjoittaa, kun aikoinaan halusin myös itse kivat 30v-juhlat.

Kriisistä täytyy sanoa sen verran, että mulla oli juhlia järjestäessäni niin mukavaa (ja vähän kiirettäkin), etten oikeastaan edes miettinyt ikääni. Piti päättää tarjottavat ruuat ja juomat, miettiä ketä kutsuu, ja tietty suunnitella kutsukortti! Se olikin kivaa! Oma vauvakuva kanteen ja " minunlaiseni" teksti. Sitten paaaljon muuta, pöytäliina, servetit, astiat jne. Mun juhlani olivat keskellä kuuminta kesää, joten grilli kävi kuumana myös.

Pelit ja leikit riippuu varmaan siitäkin, paljonko ihmisiä aiot kutsua. Perinteiset Alias, Pictionary ym. ovat kivoja, ja nykyään on varmaan paljon uudempiakin. Ja muista vieraskirja! Kaikki vieraat voivat kirjoittaa siihen vaikka yhden kivan yhteisen muiston jostakin vuosien varrelta.

Mä olin valinnut musiikin oman " vanhan" makuni mukaan, ja kyllä tuli tanssiessa hiki! Oikein mukavat muistot jäi niistä juhlista, niin vieraille kuin minulle itsellenikin. Ja tärkeintähän on, että olette yhdessä, sinä ja lähimmät ystäväsi/perheesi.

Nyt kun käyn jo pitkälle neljääkymppiä, tunnen itseni edelleen hirveän nuoreksi. Joskus oikein ystävien kanssa mietitään, että millonkas se aikuistuminen koittaa.. ;) Geenit mullakin vaikuttaa ulkonäköön, äitikin on vielä ihan siloposki.

Oliko tästä nyt apua? No joka tapauksessa toivotan sulle ja kaikille muillekin vanheneville iloisia juhlia! Mä en ainakaan haluais olla yhtään nuorempi kuin nyt olen, viime vuosina on vaan palat loksahtaneet paikoilleen ja osaan nauttia elämästäni.

Aurinkoista kevättä!

Pähkis

Sisältö jatkuu mainoksen alla

eikö sulla ole kolmenkympin kriisiä ollenkaan? Siis siitä vaan kun isoja iloisia juhlia järjestelet. Itselläni on kanssa synttärit tulossa, mutta juhlamieli on täysin kadoksissa. Tuntuu vaan kamalalle ajatellakaan että 30 tulee mittariin...

Kysymykseesi vastaten, miten olis jos yhdistäisit synttärisi johonkin harrastuksesi teemaan? Siis mitä harrastat, jotakin liikuntaa, vieraat mukaan liikkumaan, musiikkia tms... Tämä tuli mieleen kun yhden innokkaan urheilijasukulaisen 50v- juhlan kutsukortti vasta tuli äskettäin ja teemana oli urheiluun liittyvä juttu, en muista tarkemmin mikä, mutta jotakin sinne päin... Luulisin, että harrastuksesta keksii jotakin kevyttä ja vitsikästä, eihän sen tarte vakavaa ollakaan...

Onnea jo etukäteen, hienoa, että haluat vanheta iloisesti... toivottavasti tulevat kuukaudet saavat minunkin mielen kääntymään... :)

Kriisi..voi minulla oli aivan kamala kriisi kun täytin kaksikymmentä..ja nyttenkin on kova paniikki kun ei ole kirkossa kuulutettu, eikä omia lapsia. biologinen kello tikittää niin että ei rauhaa saa, mutta onneksi, ainut hyvä puoli on että näytän ikäistäni huomattavasti nuoremmalta, kiitos hyvin geenien. Enkä tunne itseäni kolmekymppiseksi. Nautin elämästä ja nauran, olen positiivinen.

Ketä minä huijaan...kaikki edeltävä on kyllä totta, mutta kyllä minulla kriisi on. Myönnän, mutta en anna sen hallita elämääni. Toteutan kaikki unelmani mitä unelmoin. Tee sinäkin niin ja huitase piutpaut kriiseille.

Pää pystyyn, ole ylpeä siitä että olet suuremmoinen, lähes kolmekymppinen nainen.

Ps. Kiitos vinkinstä, ongelmana on että en harrasta mitään erityistä, kuntosalia ja jumppaa lukuun ottamatta, mutta katsotaan jos joku keksisi jotain hauskaa..

Vastasit hauskasti. En minäkään tätä kriisiäni kotona käpertyen sure... :) Kahdessa kympissä oli mun mielestä niin ihanaa aikuiseksi tulemisen makua, etten sitä surrut ollenkaan... Nyt on vaan usein mielessä se että mitä sitä elämältä oikeasti haluaa, riittääkö aika ja energia kaikkeen, jne... siis ei mitään maata kaatavaa, mutta vähän sekavat mietteet itsellä. Mulla on kaikki asiat hyvin ja unelmista suurin osa toteutuneet/odottaa toteutumista lähitulevaisuudessa... sitten pitää keksiä taas uutta unelmoitavaa, on mulla myöhempiä vaiheita varten muutama hieno ajatus... ei tämä elämä kolmeen kymppiin lopu, vaikka kieltämättä on ankea tunne ajatella, että sitä on jo niin pitkällä elämässä... Mulla sama juttu geenien kanssa niinkuin sulla, että näytän viisi vuotta nuoremmalta. Äskettäin yks nainen äidillisesti kysyi, että mitäs sinä opiskelet... ja vähän ajan päästä selvisi, että oli itse pari vuotta nuorempi!!! :) Oli kyllä vanhentunut ennen aikojaan... :) No, geenejä minäkin kiittelen ja samalla ihmettelen miten kuuskymppiset pukeutuu kolmekymmpisten vaatteisiin... mutta lopulta kun sinne saakka pääsen niin taidan pukeutua itsekin niin, jos en pääse ajoissa ikäni kanssa sinuiksi. Toivottavasti vuodet tasottaa tunnelmaa, siksi haluan ajatella, että tämä on vaan 30-kriisiä, ettei tule tunnetta että saan vanhenemista pelätä sen jäljellä olevan 50v... :)

Toivottavasti joku sitten keksii jotakin kivaa juhliisi. Mulle ei tule vieläkään muita ideoita mieleen, sori vaan ... :)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat