Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saitko mieheltäsi äitienpäivälahjan? (ev)

Vierailija

.

Kommentit (14)

Vierailija

mutta lapsilta sain sitäkin ihanimmat itsetehdyt lahjat. Missä on tapana, että mies ostaa vaimolle äitienpäivälahjan? Ei meilläpäin ainakaan. Ja ihmettelenkin miksi edes miehen täysyisi. Kyseessähän on äitienpäivä, ja äidin muistaminen. Korkeintaan mieheni avustaa lapsia lahjan hankinnassa, mutta paras lahja on aina se lasten omatekemä:). Mies ostaa kyllä lahjan äidilleen. Ja niin sen kuuluu mennäkkin.

Vierailija

Lapsilta sain mitä olivat koulussa ja pk:ssa tehneet.

Ihania olivat!

Mutta täytyy myöntää, että joka äitienpäivä vähän pahalta tuntuu kun mies ei muista mitenkään.

Totta on etten ole hänen äitinsä mutta olen kuitenkin perheen äiti.

Haluaisin, että menisivät yhdessä kauppaan ja ostaisivat lasten kanssa jotain pientä.

Se muistaminen olisi kuitenkin mulle aika tärkeää.

Pitäisi toki jo 8v:n jälkeen muistaa ja oppia, että mies ei muista kotona äitienpäivää mutta aina yhtä pahalta se tuntuu, valitettavasti.

Joka äitienpäivä päätän, että en noteeraa isänpäivää mitenkää mutta en pysty ohittamaan sitä noin vain.

Aina kuitenkin lahjan olen ostanut ja kiittänyt perheen isää.

Vierailija

sain ;)

Ja lisäksi sain hemmottelulahjakortin, vaikka en juu toki mieheni äiti olekaan. Pääpaino lahjoissa on lasten tekemillä askarruksilla ja aamiaisella, jonka saan joka äitienpäivä sänkyyn. Kiva silti, että mieskin jaksaa panostaa... Olenhan kuitenkin juuri hänen lastensa äiti. Vastaavasti itse muistan miestäni aina jollain kivalla lahjalla isänpäivänä.

Uusimmat

Suosituimmat