Elämäntaparemonttilaiset...huhuu

Vierailija

Hei!

Miten remonttilaisilla on sujunut? Minulla vähän vaihtelevasti ku oon aina silloin tällöin polttanut muutaman tupakin mutta enää ei tee tupakkaa edes mieli muutakuin silloin kun suututtaa tai kun ottaa muutaman lasin vinkkua. Olen kuitenkin ylpeä itsestäni kun en enää tupakoi päivittäin...sekin on jo mielestäni iso askel parempaan. :)

Kommentit (12)

Vierailija

One se kumma kun vieläkään ei tärpännyt (yk 9), blaah... kuntokuureilee tai sitten ei, niin ei tapahdu mitään. Tosin siinähän menee muutama kk ennen kun kuntokuuri alkaa vaikuttaa. En ole kovin pitkäpinnainen... :) Ja puuhailisi istten oviksen aikaan tai ei, niin ei sittenkään tärppää. Blaah... Alkaa kypsyttää. :-/ No, jos tämän kesän tässä vielä yrittäisi. Mutta ajattelin, että jos ei nyt syksyyn mennessä tärppää, niin alan laihduttamaan oikein kunnolla, niin pääsisi näistä lopuistakin raskauskiloista irti. En ole siis kovin motivoitunut tähän kuntokuureiluun ,mutta täytyy yrittää.

Hyvää viikonloppua!

Vierailija

Tänään punnitus näytti -400g :D Pääsin samalla alemalle kympille painossa!

Nyt jaksaa taas viikon eteenpäin ja huomenna crossailla! Pidin nyt tarkotuksella eilisen ja tämän päivän taukoa kun edelliset treenit olivat rankemmat. Edelleen kuitenkin ehdin tällä viikolla kolme kertaa crossailla; huomenna perjantaina ja sitten sunnuntaina!

Vierailija

Kävin sitten tänään puntarilla ja viiden päivän pudotus oli SÄÄLITTÄVÄT 100g :´(

Miks tää ei voi onnistua???????????

Kävin vaakalla koska tänään ajattelin pitää karkkipäivän **viheltelee**

Eilen tosiaan oli viimeinen päivä kahden viikon herkuttomasta ajasta; tällaiselle sokerihiirelle se on kyllä aikamoinen saavutus, varsinkin kun ainoatakaan repsahtamista ei tapahtunut!

Seuraavan karkkipäivän pidän sitten seuraavan viikon viikonloppuna eli ei nyt viikonloppu vaan seuraava. Parempi suunnitella etukäteen ja tehdä päätös niin se pitää!

Vierailija

Vähän myöhässä kyllä mutta kuitenkin. Eli oman ruokaremontin olen aloittanut 28.4 mutta projekti lähti oikeastaan kunnolla ja tosissaan käyntiin 5.5 jolloin otin tavoitteeksi 2vk:n herkuttoman/sokerittoman ajanpätkän. Painoa tuona aikana on pudonnut 2kg, tavoite olisi saada ensin 5kg pois ja sen jälkeen vaikka toiset 5kg niin olisin tyytyväinen. Kuluneet 5pv paino on heitellyt edes takas 0,5kg. Vaakakäyntejä vähennän vähitellen; tällainen kontrollifiikki kuin mie niin pakko käydä joka aamu punnitsemassa. Tähtään nyt kuitenkin siihen että kävisin vain kerran viikossa punnitsemassa niin säästyy hermot eikä tulis niin kovasti stressiä! En nyt tohdi kirjotella enempää kun näiden sivujen toimivuudesta ei oikein tiedä... Danja, kp 17/27-90, yk9

Vierailija

On vähän jäänyt tuonne kauas tämä meidän ketju.

Kenelläkään ei edelleen mitään kerrottavaa?

Eilen ei yhtään huvittanut mikään eikä kiinnostanut mitä sitä suuhun työntää; tää on aina tällasta kun menkat ovat tuloillaan (ihan koska hyvänsä pitäis alkaa). Pidin eilen vähän "lomaa" painonhallinnasta ja avokin kanssa herkuttelimme kotitekoisella "roskaruualla" :p

Tehtiin siis hampurilaisia; itse tosin tein ruisleivästä, dressinki oli rasvatonta (laitoin 1rkl/leipä), juusto oli 10% julia juustoa ja laitoin väliin salaattia. Jälkkäriksi söin jäätelön; magnum temptation. Myöhemmin tein vielä toisen hampurilaisen :p

Tuohon kun vielä lisää aamupuuron ja leipävälipalan niin kalorit oli huimat 1900kcal mutta onneksi minun kokoisella on laskurin mukaan kulutus n. 2100kcal joten ei paukkunut yli!

Enkä kanna huonoa omatuntoa tuosta koska yleensä olen hyvin kurinalainen!

Vierailija

Minulla "remontti" meni jo vappuna mönkään. Tuli siis syötyä kaikenlaista herkkua. Oviksen aikaan yritin syödä vähän enemmän hedelmiä ja kasviksia. Muta nyt en oikein jaksa stressata. Ei siis tärpännyt silloin kun oikein kuntokuureilin. Toisaalta silloin oli kyllä enemän paineitakin. Saas nähdä tuleeko nyt plussa vai kun kierron loppua siis mennään.

Tsemppiä kaikille! =)

Vierailija

iiik: Iso halaus ja pahoittelut keskenmenosta ja tiedän ettei mikään/mitkään sanat lohduta koska olen itsekkin kokenut monta monituista kertaa keskenmenon surut. Jaksamisia ja tsemppiä elämäntaparemonttiin.

Danja80: Mahtava juttu kun sulla on crosstrainer kotona...oon ainakin vähän kateellinen :D Sä olet kyllä oikein hyvin saanut alkuun oman rempan.

Ja vielä omaa napaa: Tupakoinut en ole edes yhtäkään tupakkia yli viikkoon koska tää pahoinvointi on niin kamalaa ni ei edes pystyisi :)

Vierailija

Mä tuun tänne takas.. Plussasin heti elämäntaparempan aluksi, joten siirryin tonne odotuspuolelle. Nyt sit viikko sitten sain keskenmenon n.rv 10 ja palailen tälle puolelle taas.. Viikon söin ihan mitä sattuu. Hirveästi karkkeja, suklaata ja kaikkia herkkuja. Lohdutin siis itseäni herkuilla. Se auttoikin, mutta nyt se saa riittää. Mä alan taas elämään terveellisemmin ja liikkumaan vielä enemmän. Kävelyllä oon käyny ja hyötyliikuntaa harrastanu (pihahommat), mut nyt haluan alkaa taas pitkästä aikaa juoksemaan. Vielä on vähän heikko olo, kun hb laski raskauden ja sit vielä vuodon takia, mut eiköhän tää olo tästä korjaannu.

Henkisesti tietty oon aika romuna, mut helpottamaan päin tuntuis olevan sekin. Tää on elämää. Yritetään sit uudelleen, kun sen aika on. Nyt keskityn elämäntaparemppaan! Paino ehti nousta pari kiloa, joten pudotettavaakin olis ihan riittävästi..

Hyvä, et joku oli nostanu tätä pinoa, kun mä mietin, mihin pinoon kirjottelisin, kun en nyt tunne kuuluvani oikein minnekään..

Tsemppiä remppaan meille kaikille ja kirjotelkaahan ahkerasti!

t. iiiik

Vierailija

iiiik: Todella suuret pahoittelut keskenmenosta :( Jaksuja oikein roppakaupalla! Hienoa kuitenkin että jaksat ajatella elämäntaparemppaa.

ON: Eilen tuli tosiaan herkuteltua ja vaikka en päivän aikana niin mahdottomasti syönyt niin eipä enää pystykään vetaseen suklaalevyä entiseen tapaan. Ennen olisin vetassut levyn kerralla ilman minkäänlaista ongelmaa. Nyt eilen se levy kesti koko päivän ja siltikin meinas tulla huono olo; söin kuitenkin kaiken kun en viitsinyt muutamaa palaa roskiinkaan heittää *punastuu*.

Tänään sitten huhkinkin aamutreenissä niin että hiki lensi ja vedin uuden enkan. Niin mulla on täällä kotona crosstrainer millä treenaan kolme kertaa viikossa tunnin treenin. Polttaa todella hyvin kaloreita. Tänään paloi 870kcal ja 107g rasvaa :o

Vedin tuon vielä tyhjään vatsaan ja hyvin jaksoin!

Tänään myös alkoi punaruskea tihruttelu vaikka menkkoihin pitäis olla vielä ainakin viikko aikaa :/ Mutta jos toi tihruttelu tarkottaa että menkat on tulossa niin joudun maanantaina perumaan ensiviikon tiistaina olevan gyneajan ja seuraava aika meneekin sitten ensikuun lopulle :(

Danja, kp23/27-30

Vierailija

Täällä ruokatapojen muutos on mennyt ihan ok. Leivän syönti vähentynyt tosi paljon, samoin herkuttelujen. Nyt sitten sainkin lääkkeet laihdutuksen avuksi, katsotaan mitä tästä tulee =)-Annu_81-PS. Se vaaka on sitten edelleen ostamatta! Tosin kävin gyne-reissulla vaa'alla enkä ollut lihonnut kesästä ollenkaan, vaan taisi olla pari kiloa jopa vähemmänkin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat