***SyysSissien vko 20 ma-ke***

Vierailija

Rohkeasti yritän perustaa uutta pinoa! Onnistuukohan...?

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Heipsis!Muuttolaatikoita pitäisi kait pakata mutta kaikkea muuta on tullut touhuttua. Aikamoinen paperisota tuosta muuttamisesta. Mies kävi eilen tarkistamassa asunnon ja me tytöt nähtiin sitten paljon kuvia. Ihanalta näyttää! Eilen siellä tehtiin pihoja ja kaivinkone oli meidän takapihalla levittelemässä multia, tuli vaan mieleen että millähän pidän pimut sen uuden nurmikon kimpusta pois koko armaan kesän- kääk!Hoitopaikkapäätös tuli ja tytöt pääsivät 8-paikkaiseen ryhmikseen jossa kaksi hoitajaa. Hoidokit ovat Hertan ikäinen tyttö, 05 syntynyt poika, neljä 06 syntynyttä ja sitten meidän Hildis pahnan pohjimmaisena. Paikka on vaan aika järkky, vuokrakasarmin kerrostalon toinen kerros ja kolmio. Ei pihaa vaan lähtevät siitä sitten aina johonkin puistoon. Ja paikkakuntalaiset kutsuvat sitä taloa tuttavallisesti mulkkulinnaksi.. Toivottavasti on mainettaan parempi sillä tuon paikan otimme vastaan. Paikka on tilapäinen ja vuoden päästä sen pitäisi loppua, silloin meidän kakaroilla on sitten etuoikeus siirtoon sinne mihin haluamme eli lähemmäksi kotia. Joko lähipäiväkotiin tai lähemmäksi avattavaan uuteen 105-paikkaiseen päiväkotiin- jompaan kumpaan luulisi pääsevän joten kait me nyt vuosi sitten seistään vaikka päällämme ;) Matkaa meiltä on sinne 1,9 kilometriä joten ei ihan kärryttelymatka aamuisin. Mutta tuolla maallahan pitää aina muutenkin lähteä omalla autolla joten ei tuo nyt mikään mahdoton yhtälö ole. Olisi voinut käydä huonomminkin. Ja tuolla on sentää isommalle leikkikaverikin ja kun kaikki menee sinne uutena niin ei ole mitään ryhmiä vielä muodostunut joten menee varmaan helpommin tuo kaverisuhteiden kehittyminen.Samaan taloyhtiöön muuttaa samana vuonna syntyneet tytöt joten leikkiseuraa on sielläkin olemassa eli pitää olla aika tyytyväinen muutokseen.Hilja on vieläkin aika "lahna". Kääntyy kyllä vatsalleen ja satunnaisesti myös selälleen takaisin- varsinkin sängyssä. Navan ympäri myös kääntyilee ja peruuttaa mutta ei elettäkään että nousisi itse istumaan tai konttaisi/ryömisi. Miten ihmeessä samoista geeneistä voi tulla näin erilaiset lapset?Hertta mennä viipotti tämän ikäisenä jo pitkin sohvapöydän reunaa ja tämä ei edes yritä ylöspäin. Istuu kyllä jo aika hyvin kun siihen nostaa, kaivaa lelukopasta leluja ja leikkii kyllä pitkänkin ajan itsekseen siinä. Rauhallinen tapaus siis tämä pikkukakkonen. Toisaalta nyt hyväkin kun muutto lähestyy ettei karkaa vielä mihinkään eikä ole tunkemassa nenäänsä laatikoihin.Sellaista tänne, nyt tyttö taitaa heräillä aamutirsoilta, ruon jälkeen pitäisi lähteä kauppareissuun. Syö yöllä tällä hetkellä kerran ja päivällä menee noin 3 purkkia ruokaa plus tissiä päälle. Yhtenä päivänä sain lypsymaitoa menemään pullosta desin verran ja olin aika ihmeissäni. Hyvä kuitenkin oli lukea ettei Veslikään paljon juo, meilläkin kun tämä tissipuuha pitää lopettaa kuitenkin aika pian ja edessä (toivottavasti) pitkä ja kuuma kesä jolloin nestettäkin kait tarvisi.Mukavaa ja aurinkoista päiväät: Typykkä ja pikkukakara

Vierailija

Inhottava ilma pihalla. Aika kylmä ja tuulinen. Pimeätäkin on. Eetu nukkuu autossa, kun juuri hetki sitten tultiin kotiin kaupasta ja mummulasta ja muarilasta. Laitoin ruusunjuuret juuri veteen muutamaksi tunniksi, niin saa sitten laittaa maahan. Myös syysleimut ja liljat odottaa maahan laittoa.

Haikarapolska tuumaili hurjaa menoa seisaaltaan ja yhdellä kädellä kiinni... Katselin juuri tänä aamuna Eetun touhua häkkisängys. Juuri samalla tavalla. Toisella kädellä reunasta kiinni ja jalat spagetilla. Oli siinä kyllä äitin sydän kylmänä, mutta kuitenkin nauraakkin sai. Kovasti siis meillä noustaa tukea vasten seisomaan ja kontilleen. Joka paikkaan ehditään tutkimaan. On ne vain kasvaneet...

Ruokaa Eetu saa 2*lihaa, mutta jos aika menee jotenkin nukkuessa tai muuten plörinäksi, niin 1*liha. Hedelmäsosetta saa kerran kaksi ja puuroa illalla ja joskus sitten aamullakin. Useasti menee aamulla vain tissi, kun sitten ruoka maistuu paremmin siinä 11-12 aikaan. Tissiä meillä syödään sillon, kun siltä tuntuu. enintään 4*pvä. Nokkamukista ja pullosta ei vieläkään huoli mitään...tissillä siis vain mennään.

Tiistaina olisi 8kk lekuri. Saapi sitten nähdä mitä sanoo taas niistä käyristään, mutta sitten minäkin kyllä taas sanon, että pitäkäähän käyränne...

Mulla ei ole nyt mitään uutta kuvaa eetusta, kun emme saa laitettua uusia kuvia koneelle, johtuen uudesta keskusyksiköstä ja isäntä ei ole ehtinyt isommin sitä sitten katsomaan... Toivottavasti kuva tulee näkyviin. Se on otettu helmikuussa.

Mutta nyt pitää mennä, jos vaikka kahville ehtisi ennen herran heräämistä...
!http://www.vauva.fi:80/perhe/perheshowimage?id=01cc39ec-24d8-11dd-ac59-a...!

Vierailija

Koitan laittaa tärkeimpiä juttuja mitkä meni ohitse aamupäivällä kirjoitellessani..

Haikarapolska, ootteko asentanut windowsin uudestaan? En ole mikään kone-nero, mutta muistan että mies tekee välillä niin kun alkaa joku jökkimään..

Typykkä oli saanut lapset hoitopaikkaan, toivottavasti on hyvä :) Eiköhän sen yhden vuoden tosiaan kestä vaikka ei oliskaan ihan täydellinen paikka.

Hei, te jotka annatte jo toista lämmintä ruokaa päivässä? Annatteko 2 liha-ateriaa vai toinen kasvis? Meillä on ongelmia ruuan riittävyyden kanssa, kun puurot tökkii taas. Tisua menee yhä useammin päivässä. Varmaan pitäis ottaa tuo tonen ruoka kehiin, mutta siis kumpaa lihaa vai kasvis. Vellejä jo otettiin aamu/iltapaloihin mukaan, kun puuroa menee ehkä 3 lusikallista.

Vierailija

Vautsivau, olipas mukavaa tulla langoille ekaa kertaa neljaan kuukauteen ja nahda melkein paallimmaisena keskustelupinoissa Sissien pino! Kivaa, etta olette viela aktiivisia kirjoittelijoita! Itse annoin jossakin vaiheessa vain periksi, kun ei tuntunut aika ja voimat riittavan Internettiin.

Meille kuuluu mukavaa, Sami on jo ihanan iso poika. On jo kuukauden paivat ryominyt/konttaillut, ja nyt istuu ilman tukea ja nousee polvien varaan seisomaan erilaisia tukia vasten. Juttua tulee tyyliin DADADA.

Sylissa Sami ei oikein malta olla vaan olisi aina menossa. Han onkin itsenainen tapaus, ja viihtyy lattialla, tuolissa, sitterissa tms pitkia aikoja.

Annan kolme ateriaa paivassa, aamulla hedelmasoseen, paivalla kasvis/liha (kanaa, lihaa tai kalaa) ja illalla puuro tai kasvissose. Maitopulloa tarjoan pari kertaa paivassa siina valilla, mutta aika huonosti Sami on alkanut pulloilemaan. Tisu on nyt enaa illalla ja yolla kaverina ja varmaan jaamassa kohta pois (ei tunnu enaa oikein poikaa kiinnostavan).

Mulla alkaa maanantaina tyot, joten olen taalla kovin haikeissa tunnelmissa. Kurjaa, etten voi ottaa pidempaa aippalomaa, nain taalla. Olen jo ihan superonnekkaassa asemassa 8,5 kk lomani kanssa!

Kaikille oikein paljon terkkuja ja mukavaa kevatta toivotan!
!http://www.vauva.fi:80/perhe/perheshowimage?id=1947537c-22c1-11dd-ac59-a...!

Vierailija

Laitoin oikein takkaan tulet on niin kylmä. Ehdimme kytkeä lämmityksiä vähemmälle ja eihän niitä takaisin laiteta.

Jos Vesli on parempi? Kuulostaa hurjalta vatsataudilta.

Haikarapolska oli jo tehnyt kodin tättähäärä-järjestelyä. Teillä olikin jo totuttu siihen että esineet voivat olla niille kuuluvilla paikoillaan. Minä en ollut vielä ehtinyt palauttaa kotia "aikuiseen" uskoon, joten meillä ei ole muuta muutettavaa kuin porttien käytön opettelu ja tyttöjen pienenpienet tavarat pitäisi pysyä poissa pojan suusta. Minusta on viisaampaa järjestää koti niin että kaikki voivat siellä hyvillä mielin elää ja vaarallisia kiellon paikkoja on mahdollisimman vähän. Kiellettävää riittää muutenkin. Jokaisessa kodissa on rappua, takkaa, uunia ja videota, joihin ei saa työntää legoja yms.

Löysin muuten poikasen kakan seasta pitkän pitkän mustan langan pätkän. Mistähän oli senkin saanut suuhunsa. Ei sulanut.

Taas olen järjestellyt tavaroita. Usko että jos Chaplin tekisi elokuvansa Nykyaika tänä päivänä hän laittaisi nykyihmisen järjestelemään loputtomasti loputtomia tavaroitaan. Olen koko kevään kaikilla käytössä olevilla voimavaroillani ja ajallani yrittänyt tehdä tilaa tähän kotiin ja jälkeä vain en näy. Aina uudessa kohdin odottaa uusi läjä tai kaaos. Masentavaa homma. Niin ja mitäänhän ei koskaan ehdi tehdä alusta loppuun aina tulee jokin keskeytys tai pari.

Jokos teidän muiden lapsilla on "kaikki" perusruoka-aineet kokeiltu? Meillä jatkuu rauhallisella tahdilla kokeilut. Tänään meni ruusunmarjaa kaurapuuron kanssa. Vielä on monta monta ainetta kokeilematta.

Nyt täytyy jatkaa tämän päivän askareita. Poikanen teki muuten äsken kakan pottaan. On se vaan hienoa.

terv peikkoät

Vierailija

Tämä päivä mennyt kokonaan autossa istumisessa! Aamupäivällä lähdin äitini kanssa viemään hänen koiraansa astutettavaksi vihtiin kenneliin mistä on otettu. Seuraksi vaan lähdin ettei hänen tarvinnut yksin matkustaa pitkää matkaa. ja onhan se vaihtelua kotioloihin jopa autossa istuminen! Miehellä oli vapaapäivä eli jäi adoran kanssa kotiin. Minäpä yritän jospa saisin nyt yhden kuvan laitettua adorasta, kun tuohon on tullut tuo uusi kuvan lisäys toiminto. En siis koskaan saanut sitä aijaata toimimaan, kun aina ilmoitti että kuva on liian iso. toivottavasti nyt toimii. Tuo kuva on vappupäivänä otettu, eli aika tuore! Eilen tehtiin siis tarjous siitä rivarikämpästä, mutta ei ole kuulunut kiinteistövälittäjästä tänään vielä mitään! Huomenna kyllä soitan jos ei ala mitään kuulua. Se asunto olisi ihan unelma!! ja colikselle onnittelut asuntokaupoista!!! Toivotaan että saatte helposti nykyisen asuntonne kaupaksi!

Ja kewalle tervetuloa suomeen! Ja ihanaa että saitte koiranne takaisin, ihan mahtavaa, taas on koko perhe koossa:)

Uma oli menossa kampaajalle, se piristää kyllä mieltä kummasti! Minäkin varasin tänään kampaajan, parin viikon päästä otan toiselle puolelle päätä jatkoja ja toisen puolen vedän aivan lyhkäiseksi, vähän jänskättää noin iso muuutos, mutta varmasti tulee kiva!

Nyt piipittää pyykkikone tuolla, pitää siis mennä vielä laittamaan pyykit kuivumaan. Palataan taas:)

ladorada ja adora 260907
!http://www.vauva.fi:80/perhe/perheshowimage?id=a234cecd-2121-11dd-8f61-9...!

Vierailija

Kokeillaanpa tuota jaksotusta, vieläkö toimii mun kohdalla :)Kirjoittelen myöhemmin lisää, ei jaksa enää uudestaan kirjoitella.Pärjäilkää :D

Vierailija

Enpä ole sitten taas hetkeen käynyt. Olen siis kyllä käynyt, mutta koskaan ei ole sivut toimineet. Olen siitä kyllä pikkusen ärsyyntynyt. Muuten en olekkaan sivuihin tutustunut. Vanhat ottasin takaisin jo, kun ainakin ne toimivat... Eetu kiipeilee rappusilla :D Välillä on ekalla rappusella mahallaan tai sitten polvillaan... On kivaa niin kauan, kun äiti taas komentaa tai hakee pois. Töitä olen kovaan tahtiin tehnyt. Nyt onkin hyvä tehdä, kun mikään muu ei kärsi kuin hoitolisä. En ole kyllä papereita kelaan edes vienyt ja tuskin vienkään. Kyllä mulla kuitenkin sen verran hommaa on, että yhden hoitolisän saa ja edemmänkin. Kewa oli kotiutunut suomeen. Tervetuloa. Ihanaa, että saitte koirankin vielä takaisin kotiin. Ehdin jo olla huolissani, kun kuulin siitä Kiinan järistyksestä...Mutta nyt pitää mennä vielä laittamaan pyykkiä pihalle kuivumaan ja katsomaan, että harsot ovat kunnolla marjapuskien päällä...Palailen paremmin jossain vaiheessa...

Vierailija

Oi juhonmamma on ihanalla reissulla. Nautihan oikein kunnolla!

Meillä ruoka-aineiden kokeilu on ollu hyvin maltillista. Soseet on vain peruna-porkkana-bataattia. Niin ja lihaa joukkoon. Hedelmistä ollaan kokeiltu sitten enemmän. Me ollaan varovaisia,kun reagoi niin paljon vatsallaan. Sipulia en varmaan ikuna (heh) uskalla kokeilla. Seuraavaks ajattelin kokeilla kesäkurpitsaa. Sitä ois tarkotus ostaa seuraavalla kerralla kaupasta. Ja parsakaalia ja kukkakaalia täytys kanssa kokeilla uudestaan. Jos nyt sopis vatsalle. Samoin kaura ja muut viljat uudestaan ja pasta. Mutta niitä kokeilen vasta kun mies on tullut takaisin. En halua/jaksa yksin valvoa öitä, jos tulee vatsaoireita.

Meillä Vesli on parempi. Oksensi silloin kerran ja seuraavana päivänä sitten ripuloi kahesti. Siinä kaikki. maha ollut varmasti kipeä,kun niin itkunen ollut ja viihtynyt vain sylissä. Ja eilen taas huusi ja nukkui sylissä. Muutenkin ollut tosi väsynyt. Hyvä jos 2 tuntia jaksanu aina valvoa. Tänään ollut jo huomattavasti parempi päivä. Taitaa alkaa helpottamaan. Ja kukas se puhu siitä nesteen määrästä? Että jopa 11 dl pitäs saaha. Mä olen kuullut et riittäs se 5-6 dl päivässä. Meillä Vesli ei juo varmaan tuotakaan. En vain saa menemään niin paljoa. Hyvä kun sen 200 ml juo maitoa päivässä. Lisäksi sitten vettä. Ja hyvin näyttää pärjäävän. Pissaa tulee jne. Mä olen sitä mieltä että poika juo kun on jano. Tissiä en anna, kun vain puree ja se sattuu ihan sikana. No viikon olen nyt ollut ilman päiväsyöttöjä.

Joo Vesli parani, mutta viime yönä mä oksensin kerran ja ripuloin.Olo oli kamala. Helpotti vain paikallaan ollessa. Kauaa en jaksanu yöllä hyssytellä Vesliä vaan otin vierelle jotta sain nukuttua. Aamulla ripulointi jatku ja olin tosi heikkona ja mahaan sattu tosi paljon. Onneks mun vanhemmat tuli hakemaan heti kaheksalta Veslin heille hoitoon ja mä sain levätä ja nukkua. Lepäilin ja nukuin siihen puol 12:sta ja sitten lähin vanhemmilleni. Isäni oli oksentanut myös samantien kun olivat päässeet kotiin.Joten me sitten olimme toipilaina ja äitini hoiti poikaa. Kaikki me vain oksensimme kerran. Ja muuten tosi väsynyt olo. Ihan kuin ei ois nukkunu ollenkaan. Ja mahan kouristukset kauheat. Nyt helpottaa mullakin. Olen syönyt jo kaks ruokaa ja nyt illalla Veslin kanssa imuroimme. Mutta kyllä ollut inhottava tauti!

Meillä muutto senku lähestyy. Ihanaa. reilun viikon päästä eli 29 pvä mieskin tulee vihdoin ja viimein kotiin.Kyllä sitä ollaan taas odotettukin. Äitini on ahkerana ommellu meille verhoja ja tänään saikin keittiöön sellaiset tehtyä.

Mutta nyt täytyy varmaan alkaa lopettelemaan ja mennä pikkuhiljaa nukkumaan. Olo kuitenkin vielä huono ja väsyttää.

Uma ja vesli melkein 8 kk

Vierailija

Mä oon ollut ihan tuskissani täällä kun nimimerkki oli häippässyt uudistusten myötä taivaantuuliin. Sain vihdoin ja viimein nikkini takaisin, Jipii.

Ihan kivathan nämä sivut on, vaikka niitä kovasti on morkattu tuolla Av:n puolella..

Kewa, olet palannut Suomeen, mukava kuulla. Ja kirjoituksistasi selvästi havaitsee rauhaa ja onnellisuutta. Kävin katsomassa Iidan ohjelmaa netin kautta ja jäi silloin mainitsematta kuinka kaunis olet! Hienoa että saitte rakkaan koiranne takaisin. Kaikin puolin siis ihania uutisia sinulta!

Uma, ihania ajatuksia jakoivat Haikarapolska ja Colatoffee kanssasi. Kohta on miehesikin takaisin mantereella, taisi kulua aika nopeammin tällä kertaa. Vesli on tosi ison pojan näköinen, könöttäen lattialla.

Hp, vai risaisia öitä. Meillä vähän samaa meininkiä. Yöllä herää välillä jotain touhuamaan tai itkemään. Uskoisin että asiaan ja ikään kuuluvaa.

Adorasta oli ihana kuva! Mistä tuo ihanan mekko on?!

Äitienpäivä aamuun heräsin 5.50, neidin koputellessa päähäni. Oli saanut tulla äidin viekkuun yöllä. Mies oli koko äitienpäivä viikonlopun melontaretkellä.. Joten niinhän se meni, sentään mies soitti ja onnitteli. Keskityttiin tällä erää omien äitiemme muistamiseen - anoppi sai kauppakassin Mennin jalanjäljillä somistettuna, oli oikein otettu! Ja äitini sai mariskoolin. Minja oli tehnyt minulla ihanan pöytäliinan eskarissa, joka onkin nyt kunnia paikalla olkkarissa.

Mitäpä muuta.. Kovasti oon touhunnut siivousten parissa, kaappien järjestelyä ym. Pihatalkoissa puuhasteltiin viime viikonloppu. Huutonettiin olen laitellut Mennin vaatteita myyntiin ja sitä rataa.

Aivan ihanassa iässä on nämä meidän syyskuiset, sen olen huomannut!! Uusia oivalluksia tulee päivittäin, joka päivä pysähdyn ihmettelemään tuota pikkuista maailman valloittajaa. Nauttikaahan mammat keväästä ja pienistä palleroistanne!

Dumle ja Menni 7,5kk

Ps. Jatketaanko tätä samaa pinoa vielä jonkun aikaa, että pääsisvät muutkin mukaan jutusteluun paremmin!

Vierailija

Kuinkahan tämän kirjoitus taas käyttäytyy? On yhtä arpapeliä....On ollut hyvää katkoa nettiriippuvuudelle kun nämä sivut on olleet niin kenkut. Olen joutunut sitten notkumaan muilla sivuilla enemmän... :) Meillä ei mitään ihmeitä auringon alla. Kiva kun Kewa sai koirun takaisin. Ihania kuvia taas.Vesli on niin miehekäs ja söpö. Sitten tyttöset on taas niin tyttösiä kuin olla voivat. Colikselle onnea asuntokaupoille ja Ladoradalle myös. Nyt menen taas puuhiini. Joku on levittänyt värikynät työhuoneen lattialle. Mur...terv peikkoäet ja APJ 1.10

Vierailija

X-( X-( X-( ja vielä kerran...Kuulkaas nyt mammat, mun tekstit katoaa bittiavaruuteen, joten se kai selvä merkki siitä, että täytyy alkaa taustailemaan. Hermo meni aamulla, kun pitkän rimpsun kirjoitin tytön nukkuessa ja sitten sivusto ilmoitikin, että "tilapäisesti pois käytöstä" ja kaikki se aika ja vaiva X-( aikarapolska on nyt hyvin hyvin vihainenKewalla paras äitienpäivälahja, kun Ida koira tuli takaisin kotii. Kauhulla olen seurannut Kiinan järistys uutisia. Onneksi olette koti Suomessa!!!!Ihania kuvia kullanmuruista taas! Dumlen apina Menniäkin on pitänyt muistaa, todella onnistunut oli naamiais-asu ja idea molemmille tyttösille.Meillä taitaa kone kaatua, joten jos musta ei kuulu hetkeen syy ei välttämättä ole näissä sivustoissa. Tänään löysin elisan turvapalvelun avulla konesta 3 virusta, 81 vakoiluohjelmaa ja 3 epäilytävää ohjelmaa, eristin ja poistin ne, mutta silti kone ei oikein pelitä. Hotmail ei toimi, joten kakki te, joilla se mun s-posti on, en ole päässyt kolmeen päivään viestejä lukemaan. Elisanet webmail toimii, mutta lisätkää sen tutun liudan jälken vielä mun sukunimi, niin siinä se osoite sitten onkin. Sori muut, että tällasta joudun täällä muutamalle viestittelemään.Olivian flunssa on ohi! Pyöränistuin on hankittu ja neiti äitienpäivänä oli eka kertaa kyydissä :) Kovasti nautti tästä uudesta aluevaltauksesta, keskittyneesti seurasi liikennettä ja ympäristöä ja vilkutti välillä äidille (iskän pyörässä istuin kiinni). Äitienpäivä sujui oikein ihanissa ja mukavissa tunnelmissa ensin brunchin merkeissä ja myöhmin grillaten ja pyöräretkeillen.Onnea kaikille asuntokaupoista! Niitä onkin moni tehnyt tai tekemässä tänä keväänä ja kesänä.Typykän Hija menee sitten "mulkkulaan" ;) Hauska juttu!Ohessa kuva Oliviasta äitienpäivänä terassilla!Haikarapolska ja Olivia
!http://www.vauva.fi:80/perhe/perheshowimage?id=6a74c0dc-21d5-11dd-bed1-7...!

Vierailija

touhukas aamu ollut meillä:) kaksi serkkuani kävivät lastensa kanssa kylässä, pienin lapsista on kaksi viikkoinen tyttönen! Voi että oli suloinen ihanuus!! Ei kyllä yhtään tullut vauvakuume. Adorakaan ei malttanut mennä aamupäivä unille vasta kun vieraat lähtivät, oli niin kivaa kun oli kavereita! Tänään saadaan kuulla menikö meidän tarjous siitä asunnosta läpi, iik, jännittää! Minä jo kovasti suunnitelen sisustusta, keittiönkaappeja ja kylpyhuoneen laattoja. Vaikka remontti onkin ihan hirveetä hommaa, on silti niin ihana päästä valitsemaan kaikkea ihanaa uuteen kotiin, rakastan siis sisustusta!! Niin kuin visiissin muutama muukin; ainakin dumle ja haikarapolska! Voisinkin laittaa nyt tuohon kuvan tytön huoneesta, joskus lupailin siitä laittaa, mutten saanutkaan sitä aijaata toimimaan. Nyt on helppo lisätä kuvia. Dumle kyseli mistä oli edellisessä kuvassa adoralla päällä oleva mekko ostettu, se on ihan H&M:ltä. ja maksoikin muistaakseni vain 7,90! Käyppä katsomassa jospa niitä vielä olisi! Juhon mammalle oikein ihanaa reissua!! Toivaottavasti osaat nauttia ja rentoutua ilman lapsosia! Ja heillä varmasti menee täällä kaikki oikein hyvin:)Nyt vähän kotia kuntoon ja kunhan tuo lapsonen heräilee lähdetään kaupungille! Mukavaa torstai päivää kaikille:)ladorada ja adora 260907
!http://www.vauva.fi:80/perhe/perheshowimage?id=b2e51d7e-225f-11dd-bed1-7...!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat