Vierailija

Sillä pitäisi nyt pärjätä loppukuu. :/ Tiukille vetää.

Tämä on tätä, kun työnantaja saa yhtäkkiä laskea palkkaa mielensä mukaan eikä minulla ole siihen mitään sanomista.

Millähän ihmeellä sitä taas lapset ruokkisi?

Kommentit (18)

En ainakaan keksi, mistä. Ehkä ruokakaupassa voi joitain herkkuja karsia. Mutta en näe muuta vaihtoehtoa kuin lisätienestit. Toivon todella, että mies keksii jotain, muuten olemme lirissä.

Meilläkin on joidenkin tuhansien eurojen vararahasto pahan päivän varalle yhdellä tilillä, mutta ei sen tuhoaminen ole pidemmän päälle kovinkaan järkevä ratkaisu.

ap

Meilläkin on joidenkin tuhansien eurojen vararahasto pahan päivän varalle yhdellä tilillä, mutta ei sen tuhoaminen ole pidemmän päälle kovinkaan järkevä ratkaisu.

ap

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Nyt asunnon vaihtoon tai vuokralle.

Minulla jää tilille 300 lainan jälkeen, mutta minä siis maksan koko lainan lyhennyksen ja tämän lisäksi siis on vielä miehen palkka (ja miehen palkka siis menee ruokaan, autoon, laskuihin jne). Aika uskomattomalta tuntuisi, jos tuolla minun 300 eurolla pitäisi ostaa ruuat ja maksaa vielä joitakin laskuja!

Silti vuokran ja pakollisten menojen siis sähkön yms jälkeen jäi tuo 200. Eletään täysin reunalla. Kaikesta on tingitty. Ei voi kuin haaveilla pääsevänsä parturiin tai ostaa uusia vaatteita.

4.

Minä maksan vähän isomman osan lainasta, ruuat, netin ja muut vakuutukset kuin auton.

En kyllä ymmärrä, miten pärjäämme syksyn. Pakko saada jostain lisätienestiä.

ap

Ja mä kun luulin että meillä on köyhää mutta meillä on sentään vielä vähän säästössäkin. Tosin ei ne säästötkään kauaa kestä ja riitä jos sattuu jotain arvaamatonta! Teidän ainut keino on kai yrittää saada lisätienestiä TAI vähentää pakollisia kuluja.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat