Vierailija

Voiko niistä olla mahdolliselle sikiölle haittaa ennen kuin tietää olevansa raskaana?

Kommentit (11)

Itse en siis ottaisi turhaan riskiä raskautta yrittäessäkään, mutta on kyllä eri koulukuntia siitä, missä vaiheessa alkaa vaikuttaa. Jotkut ajattelee, että munasolun kehityksen ajan jo kannattaa varoa kaikkea, jotkut, että ovulaation jälkeen ja jotkut sitten kun alkaaa ottaa ravintonsa äidistä. Mutta kun ei ole välttämättömästä kyse, niin ehkä en ottaisi edes raskautta yrittäessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Niinhän se on, että on erilaisia käsityksiä siitä, missä vaiheessa mahdollista raskautta täytyy ruveta tarkemmin katsomaan mitä syö.

Ymmärrän hyvin sinun kantasi, mutta minulla kun on epäsäännöllinen kierto ja raskaus ei ole alkanut kovista yrityksistä huolimatta, niin tuntuu vähän hätävarjelulta jättää siksi tämä luontaistuote pois.

Olisi kiva vielä saada lisää mielipiteitä asiaan!

-ap-

Niitä ei ole tutkittu kuten lääkkeitä, mutta ne ovat silti lääkkeenomaisia tuotteita. Mulle vakuutettiin apteekissa ja tuttu lääkäri vakuutti, että voin ottaa melatoniinia. Sitten teratologisessa tietopalvelussa sanottiin, että ei saa käyttää mitään luontaistuotteita. Melatoniininkin on todettu aiheuttavan koe-eläimille sukupuolisen eritlistumisen häiriöitä.

Olin vailla jotainkin rentouttavaa ja " rauhoittavaa" kun synnytyksen jälkeen kävin ihan ylikierroksilla positiivisessa mielessä. Ei nukuttanut ja kaikki oli niin jännää:-) Joten sain tyytyä kamomillateehen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat