Vierailija

on jotain säpinää, tai suhde toiseen naiseen.. Aavistelin tätä, ja kysyinkin häneltä. Hän kielsi kaikki, ja sanoi että olen seonnut. Mutta kun tämä naisen pettämätön vaisto sanoi toista.. tutkin äsken sen kännyä ja oli jonkun tuntemattoman ihmisen numero. kysyin tiedustelusta, ja on tosiaan jonkun naisen numero. Elikä onko teillä mitään hyviä neuvoja. Tiedän että tätä ei ole jatkunut kauan, ja meillä on ollut aika tuulinen suhde. Mutta kuitenkin on pieniä lapsia enkä haluaisi heiltä kotia rikkoa. Iskenkö tämän naisen nimen sille vasten kasvoja vai mitä teksisin?? nyt kaikki hyvät neuvot ja vinkit kehiin...

Sivut

Kommentit (45)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mun ja lasten luona sit vkonloput. monta kktta elivät kaksoiselämää. erottiin tietysti ja tietokoneelta kktta myöhemmin löyty *kuva jostain toisesta naisesta. pitkä tarina jota en kokonaan kerro mut naisen vaisto osuu hyvin oikeaan

Vierailija:

Lainaus:

löytyvän!!! Se on kuule eron edeltä tuo toiminta, hakee uutta muijaa ja sitten jättää sut. Itselleni kävin noin...rupesi puheluja/viestejä tulemaan ja kerran sitten vastasin ja sieltä joku muija vaan kysyi miestäni! Sitten kun kovistelin häntä, niin sanoi sitten suoraan, että haluaa erota!!!

Eli eivät eroa huonosta suhteesta ennen kuin on seuraava paikka katsottuna.

Soita, mutta älä enää tähän aikaan illasta. Ole naiselle kohtelias. Voihan se olla, ettei hän tiedä että mies on varattu. Kohteliaisuudella saat varmasti enemmän faktaa irti kun hyökkäävyydellä.

kanssa vessaan ja kysyin sitten suoraan tästä naisesta. Siis heitin tän naisen nimen vasten kasvoja. Mies ei vieläkään myöntänyt mitään.. mitäköhän tässä nyt pitäis tehdä... Tai kyllähän mä tiedän, ajan kanssa kyllä saan sen nalkkiin itse teossa.... olisko vielä jotain vinkkejä??

ei ole kyse. Kun ukko nukkui, katselin hänen kännynsä, ja tältä oudolta nimeltä oli tullut puhelu. Laitoin numerotiedusteluun tän numeron ja tosiaan tuli sitten tämä naisen nimi. Mut ehkä mä vaan nyt " vaklaan" tota ukkoa, ja katon mitä se touhuaa. Koska nyt se tietää, että mä tiedän jotain. Joko säikähtää ja juttu loppuu, tai sitten ei. Mutta helpoksi en tätä tee. Käräytän sen sitten rysän päältä, koska tiedän tämän naikkosen osoitteen... hmmm herkullinen tilanne sinänsä. Mutta vasta sitten, kun kaikki on menetetty.. otan vastaan lisää vinkkejä, jos niitä vielä löytyy..

ole provo. Valitettavasti näitä juttuja sattuu ihan elävässä elämässä ja kauhukseni myös minulle.. Me otettiin ukon kanssa yöllä oikein kunnolla yhteen, ja lopulta tunnusti että on tavannut tämän naisen muutama vko sitten ravintolassa. Ja ovat tähän mennessä VAIN tekstailleet. Tiedän että miehellä ei ole kauheesti ollut mahiksia käydä panolla, ainoo on kerran viikossa harrastus töiden jälkeen... Mies ei älyä, että olen tajunnut tämän harrastusajan olevan mahdollinen vieraissakäynti aika. Ja huomenna olis taas treenit. Mietin että menisinkö tän naisen kulmille huomenna katsomaan, tuleeko mieskin sinne..Laitoin myös tälle naiselle tekstiviestejä, ja lopulta kun oli paljastunut että tuntevat toisensa, hän toivoi ettei ikinä kuule minusta tai miehestäni mitään. Mutta en tähän ihan purematta usko... Ihan kauhee tilanne.. ei tiedä mitä tekis... olisko teillä vielä jotain mielipiteitä asiaan?

ja ota lapset mukaan. Kun mies kärähtää rysän päältä, niin jätä kakarat miehelle ja sano, että tulee avioero ja hän saa pitää lapset ja voivat keskenään leikkiä kotia. Eiköhän naikkonen siinä vaiheessa ota pitkät.

Asiat selviää aikanaan vaikka odottelu onkin tuskaa. Yritä puhua miehellesi suoraan asioista. Kuinka on teidän seksielämän laita. Ala miehellesi ihanaksi ja rakastavaksi vaimoksi ja harrastakaa ihanaa kiihkeää seksiä. Se on paras valttisi. Järjestä itsellesi lisäksi salaperäisiä menoja joista et liikaa miehellesi kerro, ja lähde sinne kauniiksi laittautuneena ja salaperäinen hymy kasvoillasi. Tee itsestäsi hiukan salaperäenen ja etsi uusia asioita, kiinnostuksenkohteita ja harrastuksia itsellesi. Ala huolehtia ulkoisesta olemuksestasi enemmän.

Ja jos mies ei suostu puhumaan (vielä) jätä hänet rauhaan äläkä painosta. Vaimo ja perhe vie yleensä aina voiton, näytä hänelle että olet päässyt tasapainoon ja olet oikeasti ihana ihminen. Sitä miehesi kuitenkin viimekädessä haluaa.

Vaikea neuvoa. Jotkut sanoo, että pitäisi antaa miehen itse kertoa. Toisaalta, voisitko estää asian menemisen pidemmälle, jos vaadit tiliä heti.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat