Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Moikkelis !

Haluttais tutustua aluksi vaikka meilien välityksellä muihin yli 30 v. ensi kertaa äidiksi tuleviin. Itse avioliitossa elävä ja vakityön omaava

" reilu 31 v." kevään aikana äidiksi tuleva, huhtikuun lopussa la.Asun hesan liepeillä aviomieheni kanssa. Olen huumorintajuinen, luotettava, avoin ja toiset huomioon ottava naisihminen. Olen nyt siirtynyt " oloneuvokseksi" eli vuosilomille ja siitä sitten jatkan äitiyslomilla. Alkaa pikkuhiljaa olee " pullea olo" maha poksahti vasta rv 30 paikkeilla kunnolla esiin ja nyt olenkin huomannut että tahtia on ollut pakko hiukan hidastaa, jotta jaksaa päivisin jotain puuhailla.

Mikäli kiinnostusta riittää, laittakaapa osoitetietoja yms. niin viestailen takaisin päin mahdollisimman pikaisesti.

Kommentit (1)

Heissan!

Täällä toinen pk-seudulla asuva nainen, joka saa esikoisensa yli 30-vuotiaana. Olen siis 34-vuotias esikoiseni odottaja, jolla H-hetki käsillä hyvinkin pian. Tällä hetkellä ajatukset pyörivät aika paljon vauvassa ja tulevassa elämänmuutoksessa, mutta muuten olen melko innostunut työstäni ja harrastan koiria, ulkoilua, lukemista, kirjoittamista..

Lähetäpä sähköpostia, jos siltä tuntuu! Osoite on cami71@jippii.fi

Oikein mukavaa maaliskuuta ja nautihan ajastasi " oloneuvoksena" =)!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat