Seuraa 

Itsellä dpo 2 menossa eli ovis oli toissa iltana. Kivut oli niin kovat ettei erehtymisen varaa ollut. Sitä ennakoi jonkun aikaa tärinkivut ja limat. Nyt sitten on väliin kourinut mahaa ihan ku kuukautiset alkas. Mitää ei vuoda kuitenkaan. Tänään äsken aika voimakkaastikin kouri mahaa..

Muuten ei mitään oirieta ja ei sitä masuakaan kokoaikaa kouri. Mitään ei vuoda, paitsi vähän sitkeetä valkkaria joka ei veny yhtään vaan on tosi tosi sitkeetä..

Mulla on siis neljästä jo kokemusta mutta siltikin sitä näköjään unohtaa, luin kuitenin piinispäiväkirjaa nelosen yrityksen ajoilta ja plussakierrossa oli tähän aikaa ihan samat kourimiset ja kivut oviksen jälkee ku nytkin...

Pupuiltiin samana päivänä ku ovis oli ja sitä ennen 4vrk aieimmin...

Olis kiva kuulla muidenkin just oviksen jälkeisiä tuntemuksia ja oloja

Sivut

Kommentit (34)

en ole ihan varma tuosta ovis ajankohdasta,mutta tuon jälkeen alkoi lämmön tasainen nousu.Tänään lämmöt olleet 37 tietämillä ja pientä menkkajomotusta (tai menkkamaista) on ollut massussa. Taitaa keltarauhanen siellä jomotella. Mitään kiinnittymiseen liittyvää en ole havainnut vaikka kovasti yrittänyt tutkailla ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Huomenta!

Mulla on menossa kanssa oviksen jälkeiset päivät. Mulla taas ei ole mitään tuntemuksia, perjantaina oli niin kovat kivut että ei täälläkään jäänyt tulkitsemisen varaan... seksiä on harrastettu noin 2-3 krt päivä ja tänään ajateltiin ottaa vielä kerta kiellon päälle.

Mitään vuotoa ei ole, ei minkäänlaista. Terolutit tietty tuo oman osansa tähän koko touhuun!

Mutta nyt alkaa se surullisen kuuluisa piinis... argg. Mä olen niin kärsimätön että tää on oikeastaan se tuskien taival.

ILMIS

dpo 4 tänään

Väsymystä ilmassa, mutta se on helppo selittää ihan tuolla kuopuksen levottomalla nukkumisella. Jo muutaman kuukauden on herättänyt lähestulkoon jokayö tunnin välein...

Ei nippailua enää. Aikaisintaan kai kiinnittymistä voi ootella dpo 6 tienoilla. Enkä mä kyllä uskalla elätellä mitään toiveita kun tämä vasta toinen yrityskierto ja kahdet menkat ollu vasta kuopuksen syntymän ja imetyksen jälkeen. Jos tästä nyt napsahtais plussa niin tulis 1v ja6kk ikäeroa, ihan sopiva ero olis..

Ei siis vielä mitään tuntemuksia mutta ehkä tää tästä..

Täällä menossa PP 4 eli ilmeisesti dpo 4? noista yhdistelmistä kun tuo piinapäivä on mulle tutumpi... Ei mitään tuntemuksia, paitsi että lämmöt on korkealla ja on kylmä, mutta mulla on myös nuhaa että se menee sen piikkiin.

En malttaisi millään odottaa että olis jo testipäivä, mutta tuskinpa pääsen sinne asti. Vähän on samanlaiset " mielenailahtelut" kuin Vehtilläkin.. välillä on varma et on tärpännyt, välillä ihan sata varma ettei... no sittenhän se nähdään.

Olen ottanut kovaan kurkkukipuun ketorinia ja duactia, toivotaan ettei ne estä kiinnittymistä...

bdbdbdbdbdb Kaikille!! pian testataan...

ILMIS

menkat on pari päivää myöhässä ja tänään oli vähän aikaa pidätetystä pissistä tehdyssä testissä haaleaakin haaleampi mutta erottuva vaaleanpunertava haamuviiva...IIIIKS

No katsellaan nyt vielä, testaan uusiks vielä kuitenkin!

Vehti ja kp 35/34

Täällä nyt dpo 3 ja vielä on aamulla vähän mahaa poltellut. Eile poltteli niin kovasti tosiaan että luulin kuukautisten alkavan etuajassa.

Nyt on suht normaaliolo eikä tunnu mitää missää. No kiinnittyminenhän pitäs kait olla joskus dpo 6-8 tienoilla eli kait mitää oiretta ei pitäskään tuntua, enkä muista edelliseltä kerralta että olis kauheesti mitää oiretta ollutkaa enne kiinnittymistä. Kiinnittymisen jälkeen sitte tuli ihme tunne alamahaa ja nälkä. Mutta ekassa ja tokassa ei mitää oiretta mistää paitsi tätimäiset kivut kuukaustisten tietämissä.

Kait ne oireet muuttuu niinku ovulaationkin oireet synnytysten myötä. Tää on piinaavaa aikaa, siksi mä tän pinon laitoinkin tänne että on joku paikka missä vois vähän purkaa tuntojaan ja vertailla sitte seuraavassa kierrossa jos nyt sitte se täti kuitenkin tulee..

Vehti ja dpo 3 kp 23/34

Mulla oli kans sellasta polttavaa kipua mahassa ja tuntu että menkat alkaa.

Itse tikutin eilen vahvat viivat ovistestiin ja yöllä heräsin järkyttävään viiltelyyn ja poltteeseen alamahassa. Vasemmalla ei tuntunu mitään kipuja, päivisin sieltä on nippaillu.

Mä en käsitä oliko tää sitten ovis? alamahassa? mä olen käsittäny että se kipu pitäis tuntua aina joko vasemmalla tai oikeella.

Ennen ei tämmösiä kipuja ole ollu, paitsi..viime kierrossa 6pv oviksen tikutuksesta tuli samat oireet. Ajattelin sillon että se ois ollu kiinnittymistä..mutta eipä ollu kun alkoi menkat....= (

Ajattelin juuri itse aloittaa ketjun samasta aiheesta, sillä kokemantonta huolestuttaa.

Mulla oli ovis maanantaina (tikuttelin ja seurasin limaa), pupuiltiin sunnuntaina, eilen ja tänään on ollut supistuksia. Ja todella, ne on supistuksia, takana yksi keskenmeno ja siinä ihan samanlaiset supparit, tosin lopussa tietysti kovempina. Huolestuttaa kyllä, vaikka voiko se olla ihan normaalia? Olen siksi huolissani, kun syksyllä tuulimunaksi osoittautunut raskaus alkoi heti oviksen jälkeen tulleilla pienillä suppareilla ja ne voimistu koko raskauden ajan, kunnes rv 9 tuli keskenmeno. Tammikuussa oli samoja tuntemuksia, tosin normaalia rajummat kuukatiset alkoi jo kp 24 (yleensä mun kierto n.28). Neuvolassa syksyllä sanoivat, että ei alkuraskaudesta voi olla supistuksia. Vaikka kuinka selitin, että nää on ihan erilaista kuin normaali kuukautiskipu niin ei auttanut.

Voiko siis olla kyse ihan normaaleista " nippailuista" eli jostain keltarauhasen ja myöhemmin kiinnittymisen aiheuttamista? Ja missä vaiheessa sen pitäisi loppua, jos on odotettavissa normaali raskaus? Ei kai ihan koko raskauden aikaa kuulu supistella? Ei sen puoleen, eivät nämä kivuliaita ole, mutta huolestuttavia kyllä!

Jos sekoitan nyt jotain termejä, niin saa oikaista, olen varsin vihreä näissä jutuissa...

Kärsivällisyyttä piinailijoille ja piinailun odottajille! bd

Menkat pitäs alkaa perjantaina tai lauantaina...mulla on koko oviksen jälkeen ollu vihlontaa alamasussa ja paineen tuntua.Rinnat on kainalosta kipeät ja nännit extra arat!Lämpöä on ja viluttaa+väsyttää.Mutta testaan vasta kun tätiä ei näy=)Yritän malttaa!!

...pari päivää on nippaillut alamahasta, jeejee. Ja yllättäen tuli toissapäivänä myös migreeni, joka ei ole vieläkään oikein helpottanut. Välillä palelee kovasti, mutta voi johtua kyllä migreenistäkin.

Jännääjännää... Onneksi on muitakin, jotka jännäilee.

Tiedättekö muuten, voiko " piinaviikon" aikana syödyt raskaanaoleville kielletyt jutut aiheuttaa keskenmenon? Vai suojaako elimistö vielä mahdollista alkiota ja ruokarajoitteet tulevat vasta viikolla 4? Mietin vaan, kun olen ulkomaille lähdössä ja tekisi niin mieli vetää siellä kaikkea hyvää, mm. juustoja, jotka on tietty tehty pastöroimattomasta maidosta.

ja jänskyttää vähäsen... Eilen oli menkkamaista jomotusta alaselällä ja tuli vaan sellainen tunne,ettei tärppiä ole tullut. rintojakaan ei arisista niin paljoa kuin eilen. Eilen ne oli vielä super kipeät. Lämmöt laskenut vähän eilisestä 36.9 (eilen oli vielä 37.1).

Missäs muut on menosa?

Mulla toi ff on yleensä laskenut oviksen eripäiväksi kun mitä se on kun se saattaa sahata mulla ja mittailuaikakin on ollu eri. Tässä kierrossa en ole ees ffään kirjannut. Mulla siis kivusta tietää millon ovuloin..

Tänään dpo 6 eikä mitään oiretta. Ovulaatiosta siis tasan 6vrk vasta illalla, kiinnittyminen voi tapahtua tänään tai huomenna vasta. Saa nähä tuleeko siitä mitään oireita. Eihän ne oireet varmaa yhtäkkiä ala vaan vähitellen..

Piinailuttaa jo vähän, vaikka tuntemukset vaihtelee myös laidasta laitaan että ei varmaa o tärpänny jne

No jos täti ei tule reilu viikonpäästä viikonloppuna niin pääsee testaamaan bdbd peukkuja kaikille

onkohan minulle tulossa uusi ovis????? kun masua nippailee ja tuli pyyhkiessä sellainen limaklöntti (anteeksi jos ällöttää). Se oli vähän venyvä. Lämmöt kuitenkin koholla,joten en nyt oikein tiedä mihin uskoa. Jos ovis olisi ollut sunnuntaina,niin voiko sen jälkeen vielä tulla limoja? Tuo klöntti ei kuitenkaan ollut tyypillinen ovislima jos vertaan viimekuun limoihin. ARGH!

tuolla ihan tätä koskevassa aloituksessa kerronkin että eka tulkitsin testin negaksi huonossa valossa ja vasta tunninpäästä kun olin jo hävittämässä testiän niin huomasin tuon ihan vaalean viivan. Ei taida tarkoittaa kuitenkaan sittenkää mitään kun en tosiaan ehtinyt sitä testiä niin tarkkaan kurkkimaan sillon 10 min sisään. Joten odottelen tätiä kaikessa rauhassa :-(

hellou hellou.....

ensimmäiseksi voisin kertoa teille kaikille julkisesti että olen sekä kärsimätön mutta myös super- TYHMÄ!!! Menin sitten testaamaan eilen sillä advance 10 ja negahan se oli, ihan puhdas. Ei viivan paikkaa ei haamua ei mitään... no äsken tilasin aconeita lisää netistä kun ajattelin että syyhän on tietenkin testien EI sen että mä olisin väärässä :)

No sitten otin sen viimeisenkin advancen ja ajattelin että pissataanpa nyt tähänkin kun on raskas työvuoro tulossa ja siellä sitten voisi takoa päähänsä että nega, nega, nega....

No mutta nyt siinä onkin sitten sellainen haalean haalea viivan paikka! Voi että ihmisen on oltava TYHMÄ! nyt sitten joudun kärvistelemään että katoaako viiva 2 päivän päästä kokonaan vai vahvistuuko se vai tuleeko täti,vai näikö väärin vai oliko se vaan testin virhe...

hittolainen...

Toivottavasti teillä muilla on enemmän kärsivällisyyttä ja itsesuojeluvaistoa! +++++plussia kaikille+++++

Ilmis *repii tukkaansa*

kävin ff:n sivuilla ja se laski ovis päiväksi vasta 19 päivä eli nyt olisi sitten vasta oviksesta aika vähän aikaa... hmmm.. eli ei nämä vielä Taitaa todella pitkä kierto tulla... tuo kuitenkin laski sen lämmöistä, joten taidan luottaa siihen. ja sunnuntaina olikin mega viiltelyt alamassussa eli taidanpa uskoa sitä... eli DPO 3??? vasta :( eli piinaavaa odotusta taas joutuu kärsimään pidempään...

Täällä menossa kp 26/31 ja eletään dpo 9.

Kolmatta siis meillä on yritetty saada alulle syksystä 05 asti.

Oon jo tuntenu kaikenmoisia kiinnittymistuntemuksia ja mukamas muitakin " oireita" , nippailuja ja painontunnetta, valkkaria riittää ja jotenkin sellaista ihme tietoisuutta koko ajan kohdun olemassa olosta. Omituista ja hankalaa selittää... En vaan aio päästää itseäni uskomaan mihinkään vielä pitkään aikaan, muutama kemiallinen raskaus takana ja aikaisia haamuplussia näistä testanneena...

Ootellaan ja katsellaan mitä tuleman pitää! :)

Kovasti peukutuksia kaikille!

tasi tärpätä :) Ihanaa, toivotaan että tummenee viiva. Kuten sanottu, viiva kuin viiva riittää positiiviseksi jos se tuli testiajan sisällä. JIPII! Noh, mulla tuli nega mutta se ei haittaa. Arvasin sen, ja ihan jees näin. Eka kierto vasta eikä pillerien jälkeiset menkat ole tulleet. Jospa se tässä puolenvuoden sisällä muuttuis plussaksi :)

Kivaa perjantaita t. Niinu

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat