Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Siis miten mun tuttavapiiriin onkin osunut läjä sellaisia käribrädsooveja, joille kengät ovat suorastaan fetissi. Aina pitää olla kaikenlaisia korkokenkiä, hipsuttimia, läpsyttimiä ja kusiluikkareita. Ei ole tavatonta, että tuttavillani koko eteinen on täynnä naisen kenkiä.

Minulla on lenkkarit, yhden tukevat ulkoilukengät, siistit kävelykengät ja korkkarit. Hyvin pärjään, enkä ole mikään kassialma.

Helvetti, mihin kaikkeen akat rahojaan viskelevät. Minulla onkin hieno asunto, koska olen ymmärtänyt sijoittaa rahani johonkin turhamaisuutta tärkeämpään.. mieskin arvostaa tätä kovasti.

Kommentit (18)

Joskus pakko satsata saappaisiin mutta niissä sitten kuljenkin kunnes ovat puhki. Hävettää huonot jalkineet, mutta en osaa laittaa rahaa kenkiin. Äh, kumpa olisi rahaa ostella kaikkia ihania kenkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Helvetti, mihin kaikkeen akat rahojaan viskelevät. Minulla onkin hieno asunto, koska olen ymmärtänyt sijoittaa rahani johonkin turhamaisuutta tärkeämpään.. mieskin arvostaa tätä kovasti.

Jos et arvosta esteettisyyttä kengissä, niin kuinka sitten osaat sisustaa asunnon? Hienon vielä?

Taitaa asuntosi olla arvokas vain paperilla, mutta kaipaisi sisustuksesta ymmärtävän kosketusta - ainakin kengistäsi päätellen!

Mulla on kenkiä eri käyttötarkoituksiin ja erilaisten vaatteiden kanssa! Eihän esim farkkujen kanssa voi käyttää samoja kenkiä kuin hameen jne. Samoin vaatteiden väritys vaikuttaa myös kenkä ja käsilaukku valintaan! Ja kun nämä meidän sääolot vielä pakottaa niitä kenkiä olemaan kolmeen eri vuodenaikaan!

Kenkiä mulla on noin 80 paria ja käsilaukkuja tällähetkellä noin 150... Silti niitä on aina liian vähän =)))

Eteisessä on varmaan tälläkin hetkellä 10 paria mun kenkiä, Palmrothia, Timberlandia, Eccoa.. ei mun kenkäfiikkeys ole keneltäkään pois. Näkisitte mun kesäkenkävalikoiman!!! =D

superstarit

puman läpsyt

puman pikkutennarit

caterpillarit

pampas-talvikengät

karvakengät

tiukat nahkasaappaat X4

ihanat italialaiset laatusaapikkaat

mokkasiinit

avokkaita n. 5

juhlastraasikenkiä noin 3

loafereita 4

pistokkaita 3

kävelykenkiä parit

nilkkureita parit

ja tiedän ihmisiä joilla onm paaaaljon enemmän kenkiä kuin mulla. Nää popot on hyväs järjestyksessä ja BTW, on meilläkin hieno asunto;)

En ole kenkäfriikki ja arkikäytössä talvisin n. kolme paria ja kesäisin max. 5-6 paria kenkiä, mutta kaapistani löytyy kyllä 20-30 paria erilaisia käyttö-, juhla- ja urheilukenkiä, joista kalleimmat 300 euron jumalaisen kauniit espanjalaiset käsintehdyt tanssikengät. 300 euroa on minusta jo aika paljon kengistä, mutta kyseiset popot ovat niin täydellisen kauniit ja ihanat jalassa (huiman korkea korko mutta vaikka koko päivän jaksaa niillä painaa eikä tunnu missään) että olivat kuitenkin hintansa väärti. 60 euroa on minusta korkeintaan keskihinta.

" keräilijöitä" paremmin kuin esim. postimerkkien kerääjiä. Sehän on ihan täysin turhaa näpertelyä. Kenkiä voi sentään käyttää.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat