Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tämä saattaa kuulostaa tosi naurettavalta " ongelmalta" , mutta ennen vanhaan rukoilin siunausta kaikille lähimmäisille käyden tärkeimmät nimet läpi. Niin teen vieläkin, mutta en kerta kaikkiaan voi pyytää enää siunausta siskojeni miehille. Tuntuu, että teen väärin ja olen itse tosi " syntinen" , kun jätän heidät mainitsematta. Mutta nämä miehet ovat mielestäni pilanneet siskojeni elämän, molemmat miehet käyttävät (siis minun mielestäni) henkistä väkivaltaa. Lisäksi toisen siskoni mies on joskus kännipäissään yrittänyt lähennellä minua.

Vaikka arvostankin avioliittoa, niin siskojeni tapauksessa olisin vain tosi huojentunut jos he eroisivat. Mutta kumpikaan ei varmaankaan eroa, vaan kitkuttelevat ja jatkavat kamalaa elämäänsä. Toinen siskoistani on alkanut jo juomaan melko paljon, kun ei kestä itse omaa elämäänsä. Silti ei suostu eroamaan.

No, mutta siis alkuperäiseen kysymykseen: olenko kamala jos jätän nämä miehet mainitsematta. Tai kysytään vaikka yleisemmin: millä tavalla te pyydätte rukouksissanne siunausta lähimmäisillenne?

Kommentit (6)

Vierailija:

Lainaus:

sekä " kaikkien rakkaiden" , tuollaisessa tilanteessa pyytäisin " kaiken kääntymään hyväksi" . Se on ihan sama vaikka mainitsisitkin noiden miesten nimet, sillä Jumala tietää kuitenkin ajatuksesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Aivan oikein, se on tosiaan sama mitä rukoilen " ääneen" , sillä Jumala kuitenkin tietää syvimmätkin tuntoni ja ajatukseni. Alankin rukoilla heille onnellisempaa tulevaisuutta, elämänmuutosta.

sekä " kaikkien rakkaiden" , tuollaisessa tilanteessa pyytäisin " kaiken kääntymään hyväksi" . Se on ihan sama vaikka mainitsisitkin noiden miesten nimet, sillä Jumala tietää kuitenkin ajatuksesi.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat