Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kertokaa mulle, että miten paljon te shoppailette kuukaudessa tai vuodessa ja arvioikaa rahanmenonne. Joudutteko luopumaan jostain saadaksenne ihania vaatteita? Mä olen kulkenut muutaman kesän parissa samassa hameessa ja nolottaa kun joka vuosi kesäkuvissa samat vaatteet, sama tyyli. Ja nyt kun kaksi lasta ja rahaa menee muutenkin ei raaski niin itseensä satsata. Mistä te revitte rahanne?

Kommentit (3)

Todellisuudessa emme ole joutuneet mistään tinkimään. Työni on sellaista, että on " pakko" pukeutua siististi ja ajanmukaisesti. Ulkoasu on osa uskottavuutta.

Mutta nyt on minun makuuni aivan karseita vaatteita myynnissä, joten en ole aikoihin löytänyt mitään järjellistä. Yhden perusjakun löysin ja yhden housupuvun, siinä kaikki.

No vaihtelevasti.

Jakut maksaa 50-200 ¿ ja housut / hameet 50-100 ¿. Ostan aina kun löydän järjellisen. Nyt tosi vaikeaa.

Keskimäärin vaateostoksiin 100 ¿ / kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja jos en saa ostaa mitään uutta, ahdistun. En sen takia että olisin sairaalloinen tavaran hamstraaja, vaan sen takia että haluan seurata muotia ja rakastan sitä. Tunnen oloni hyväksi kun tiedän että minulla on hyvännäköinen asu päällä.

Maksan kyllä laskut ja lapsia on kaksi, mutta jostain ne rahat vaan löytyvät, ihme kyllä. Olen aika huonosti ansaitseva yrittäjä, ylimääräisiä ei ole koskaan.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat