Vierailija

Oon yh ja ollu ilman seksiä ihan vitun kauan, jotain 5kk. Syynä se etten välitä yhen illan jutuista..no, täsä vaiheessa seksikin on jo ok. MUTTA opiskelen ja mun luokalla on yks mies. Mua nuorempi. Joka toinen päivä oon varma etttä meillä on jotain ja joka toinen pvä että ei. Se tyyppi on mua nuorempi. Ja välllä mä oon ihan sata varma että se kattoo mua, tosi pitkään. Tuijottaa... ollaan samassa porukassa koululla..ja se tuijottaa mua.. musta se on söpö ja muuta. Mutta mistä voin olla varma että se on kiinnostunu musta? Vai voiko olla? Se on lapseton sinkku, mulla lapsia.. Miten mä selvitän sen onko se kiinnostunu musta vai kuvittelenko mä kaiken??? Teinimeininkiä kai, mutta sallikaa se mulle ;))) Johtuuko tää kaikki mun puutteesta ja kaipuusta suhteeseen, vai voinko mä olla oikeessa?? Mistä tietää jos se on musta kiinnostunu? Yksikin pvä se varmasti katto mua tosi pitkään monta kertaa. Huomasin sen silmät ja sen katseet.. ja taas seur pvnä ei mitään erikoista.. auttakaa!!

Sivut

Kommentit (27)

Miksi hän uskaltaisi ottaa sen ison askeleen ja lähestyä " kunnolla" kun sinäkään et uskalla? Se ON vaikeaa ja vaatii hirveästi rohkeutta.

Nykyään kun on meilit ja kännykät, mitäs jos laittaisit sitä kautta viestiä (tiedät varmasti tyypin nimen?). Pyytäisit vaikka suoraan kahville mutta muotoilisit viestin niin, että miehelle jää takaportti perääntyä kasvojaan menettämättä. Jotain tyyliin: " Saatan nyt olla ihan hakoteillä, mutta kun meillä kaikilla on vaan tämä yksi elämä elettävänä niin päätin ottaa riskin ja kysyä suoraan, kiinnostaisikohan sua ehkä lähteä joku päivä kahville? Älä ota stressiä jos ei kiinnosta, oli vaan pakko saada tietää, onko nämä mielenkiintoiset tunteet joita tunnen ihan yksipuolisia" tms. - tietenkin muokkaisit viestin itsesi näköiseksi. Mutta tuolla idealla, ei liian hyökkäävästi.

14, me ollaan aika paljon samoissa porukoissa koululla. Meillä on semmonen kolmen, neljän hengen porukka missä hengaillaan.. kaksin sen kaa en oo vielä koskaan ollu. Mun pointtina tässä kaikessa oli se että oonko voinu tässä kauheessa miehen kaipuussani kuvitella tuon miekkosen kiinostuksen? Luokallani on kyllä muitakni miehiä mutta heidän kanssaan en näitä katsekontakteja ole liiemmälti kuvitellut enkä huomannut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

että silmäni saattaa matkustaa huomaamattani ja saatan tuijottaa jota kuta kauankin, ennen kun itse edes huomaan tuijottavani vaikka ihminen ei kiinnosta mua pätkääkään!

että näinkin voi olla!

ja sanoisin että minä ainakin huomaan, jos joku kiinnostunut. Ei tuollaista voi kuvitella.. Mene nyt ihmeessä juttelemaan joku päivä, rohkeasti vaan!!!

ja sitten taas seur päivänä ei oikeestaan mitään sen kummempaa.. tuo yks päivä sai taas mut takasin haaveisiini..tää on niin hankalaa, jos oiskin joka päivä niin vois olla varmempi, mutta kun väliin tulee päiviä jolloin ei nähdä ja ei oo mitää kummempaa. Ja sitten taas tulee noita päiviä kun tunnen sen katseen vähän väliä ihollani..

niin ,kun oiskin noin yksinkertaista.. viikolla mä luulin jo että meillä oli jotain syvempääkin flirttiä.. se sano menevänsä veskiin ja mä sanoin että mä kanssa. Sitten se huuteli jotain että tuutko samaan veskiin ja mä että en taida ihan.. siihen se että on täällä enemmänkin vessoja kuin se yks mihin se menee. Herrajumala. mä kuulostan ihan yläasteilaiselta :DD mutta, siis ton jälkeen mä aattelin että ehkä se ei mulle niitä juttuja heittänykkään vaan yhelle toiselle miehelle joka siinä oli.. en mä teidä. Tosi epävarma olo. Toisaalta ei uskaltais vetää mitää hirveetä flirttiä että ei tarttis seuraavaa 3 vuotta hävetä kun ollaan samalla luokalla.. on tää kanssa. Oonko mä voinu kuvitella sen katseet joksikin muuksi kuin mitä ne on ollu?? Jos se vaan muuten tykkää tuijottaa mua, jos mussa on jotain kummaa? Ja jos se on kiinostunu musta, niin miksi se ei tee sitä selvemmin esille??

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat