Vierailija

Miten saisin lkiloja pois?

olen yrittänyt kevenptää mutta eipä paljoa puntarilla näy!

Ja mun mitat ovat 162/93, eli rutkasti painoa on, olisin jo ihan tyytyväinen jos pääsisin tuonne 70 tienoille, aivan huippua olisi jos paino alkaisi joskus 5:llä!

Sivut

Kommentit (38)

Tuo yksi ääliö laiheliini!

Niin että kuka on katkera ja kelle?

Terveen onnellisen ihmisen ei tarvitse mollata ketään!

ja eihän ap ole haukkunut ketään, miksi sitten ap:tä haukutaan?

´Teidänhän pitäisi olla aikuisia, vai kuinka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ihmeellistä, että minä pystyin jo alle kouluikäisenä ymmärtämään, että ihmisten ulkonäköä ei saa haukkua. Se osoittaa vain omaa tyhmyyttä ja verbaalista köyhyyttä. Vain sosiaalisesti rajoittuneet käyttävät aseenaan toisten ulkonäön haukkumista silloin kun tajuavat häviänsä väittelyn tai jäävänsä alakynteen. Ei tarvinnut lukea itseään edes maisteriksi ymmärtääkseen tätä.

Kaiken maailman ihmedieetit olin kokeillut jo vuosien varrella.

Viime vuoden keväällä meillä oli työpaikan puolesta laihdutusryhmä, jossa vain yleisesti keskusteltiin laihdutuksesta ja liikunnasta. Aluksi olin pettynyt, meitä ei edes punnittu. Ohjaaja sanoi, että te varmasti tiedätte enemmän laihdutuksesta kuin hän. Toisella kerralla kun tulin kokoontumisesta, tajusin, itse minun se on tehtävä kukaan muu ei sitä ruokaa minun suuhuni pistä kuin minä.

Kesän tämä ajatus kypsyi päässäni. Elokuun puolesta välistä tähän päivään olen laihtunut 15kg. Laihdutus on ollut hyvin helppoa, ruoka-aikana syön vatsani täyteen. Yritän välttää napostelua, joka on paheeni aina ollut, ja jos on ihan pakko syön jotain joka on painonvartijoiden nolla pisteen tavaraa eli painonvartijatkin on mukana tässä uudessa elämässä. Tosin en ole käynyt sielä viimeiseen seitsemään vuoteen.:)

Kun paino vähän putoaa saa ihania kommentteja, jotka antavat lisää motivaatiota, eilen viimeksi naapuri kysyi miten ihmeen paljon olet laihtunut kun näytät ihan eri ihmiseltä.

Niin ja aina kun joku tarjoaa herkkuja minä syön ja hyvällä omalla tunnolla. Kirjaan joka päivä painoni ylös ja aika tarkkaan myös syömiseni.

Tavoite minullakin on tuo 5:lla alkava paino, mutta koska sen ei ole väliä, tiedän että se tulee joskus. Nyt on tavoitteena syyskuun alkuun 75kg eli kolme kiloa, ei mikään hurja vauhti, mutta niinpä saan syödä välillä sitä grillimakkaraakin.

beachit ja muut on aika epäluotettavia. Painonvartijat on paras. Siellä saat syödä mitä lystäät, kunhan pidät huolen pisteistäsi. Ystäväni laihtui siellä todella sopusuhtaiseksi.

"Joo, ihmettelen syvästi minäkin, että jos elämä on NIIN ihanaa kun on laiha,

niin mistä tuo järkyttävä ilkeys tulee?! MISTÄ? Kertokaapa se, laiheliinit!"

että ei hoikat joudu elämään nälässä ;) Silloin ei vaan syödä turhaa. Ehkä joutuu kieltämään itseltään turhat kaloripommit useammin kuin lihava, mutta ei kukaan nälässä elä tai sit valitsee ihan vääriä ruokia. Jos normaalisti syö niin ei ole nälkä eikä lihava.

T.Normaalipainoinen (hoikka?)

kun sullekin tulee ikää päälle 30 ja jaloissa pyörii enemmänkin kuin se yksi tenava. Kyllä mäkin teininä/alle pari kymppisenä olin ihannepainossa. (Enempäähän ikää sulla ei voi olla viestisi tasosta päätellen)

Lainaus:

Ihanaa kun voi pukeutua miten haluaa.

Painonvartijoista saa hyvän alun, käyt vaikka vain sen yhden kerran että saat pistetaulukot ym. niin ei tule kalliiksi! Näin minä tein ja ihan hyvin meni (-18 kg) =)

Painonvartijoissa on se hyvä puoli, että opit syömään pienempiä annoksia; ainakin minulle on ollut aina hankalaa hahmottaa sitä ruuan määrää, jonka voin syödä lihomatta (aina ihan liian suuret annokset!). Ja tosiaan PV:ssä saat syödä mitä vaan, mutta kohtuudella.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat