Vierailija

Tyhmä äiti taas kyselee, eipä ole neuvolasta saanut opastusta tähänkään asiaan (mutta onneksi voin aina kääntyä aaveen siskojen puoleen)..

Aloitettiin kiinteät pari viikkoa sitten, hyvin on maistunut, varsinkin perunaporkkana on suurta namia. Sitä menisikin vaikka kuinka paljon (?) ja musta tuntuu että vauva vetelee vähän turhankin reippaita satseja kun vasta harjoitellaan...

Voiko sitä vaan mättää niin kauan kuin alas menee, epäilyttää vähän että tajuaako vaavi vielä itsekään milloin pukkaa ähkyä, uusi juttu kun on...

Kommentit (5)

kuopus söi niin kauan että lopulta oksensi.

Kuopuksen kanssa siis opeteltiin rajat ja rajoitettiin syömistä, kun ei itse tajunnut ;-)

Ja silti oli kuopus ihanan pyylevä vauva :-)

ja koska ei oksentanut, annettiin itse päättää, vaikka välillä hirvitti. Ihan alkuun voi vähän rajoittaa (jos olette juuri aloittaneet kiinteet) mutta kohta voi jo antaa itse syödä.. siis määrätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

että jos noudattaisi samaa mittakavaa omissakin kokkauksissa. Ei tulisi sitten ylensyötettyä. Eikä liian nopeasti saa syödä, että ehtii viesti aivoihin, milloin on täynnä.

meillä kanssa sellainen ahmattipoika ollut, että ei muutaman kuukauden ikäiselle sentään aikuisen annoksia uskaltanut antaa. Kyllä se vauva ilmoittaa sitten taas uudelleen nälästään jos nälkä jäi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat