Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olin hämmästynyt, luulin, että äitini vitsailee. Sanoin tietty, että " en"

Siihen äiti sanoi, että " älä sitten touhuile mitään ilkeää, sellasta mitä sulla oli tapana touhuta" " Ehämmä oo mitään ilkeää touhunukkaan" vastasin. Sanoin vielä myös vitsillä,että äläpä säkään mitään touhuile, etteivät vie lasta sult. Siihen äiti vastasi, enhän minä ole touhunnukkaan. Sullahan oli tapana tehdä kaikenlaista. Ja lapsesi on vasta 2vuotta. Kun lapsen isän puolella on tapana hylätä lapsia.

Snoin äidille, että mulla ei ole mitään tekemistä lapseni suvun kanssa. Ja kyllähän minä olen touhunnut kaikenlaista typerääkin, mutta ennen lasta. Olin niin hämilläni,etten oikeen osannut vastata äisille mitään.

Onhan äitini itekin sanonut, että olen hoitanut lapseni erittäin hyvin. Eikä lapseni ole edes kertaakaan ollut yötä missään, olen kaikki päivät lapseni kanssa, enkä ole koskaan koskaan koskaan harkinnut, ajatellut tms. että antaisin lapseni pois, enkä tekisi koskaan mitään sellaista, että lapseni vietäsiin minulta.

Pitäisköhän mun vielä kysyä äidiltäni, että mitä hän oikeen tarkoitti.

Olen loukkaantunut.

Kommentit (11)

Kyllä se sanoi, että " oletko koskaan ajatellut, että antasit lapsesi lastenkotiin"

Olemme nyt harkitsemassa pääkaupunkiseudulle muuttoa. Olen asunut siellä joskus aikaisemmin (ennen lasta ja miestä) ja tehnyt vähän sitä ja tätä....

Ehkäpä äitini ajatteli, että jos muutamme sinne, alan tehä samoja asioita?

Mutta eihän kukaan normaali ihminen ajattele noin.

En tietenkään tekisi mitään sellaista, joka vois olla jotenkin vahingollista lapselleni. Eihän mua edes kiinnostaa enää asiat, jotka kiinnosti joskus 18vuotiaana.

Mielestäni äitini kommenti oli tosi paskamainen, ja aion varmasti vielä puhua sille tästä.

mitä ilkeää olet ennen lasta sitten touhunnut. oletko päässyt niistä jutuista eroon? äitisi varmaan pelkää, että palaat vanhoihin tapoihisi, mitä ne sitten onkaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Se kysymys tuli mulle aivan yllättäen.

Ei kenelläkään ole mitään syytä olla huolissaan lapsestani/minusta.

Kerroin asiasta kaverilleni, ja hänkin oli ihmeissään.

Mieheni ei yhtään ymmärtänyt miksi äitini puhui tuollaista.

Ollaan miehen kans hoidettu lapsi kahestaan, ei ole äiti paljoa lasta hoitanut. Jos olisi huolissaan, kai kyselisi vähän lapsenkin kuulumisia, eikä aina vain omia asioitaan höpöttäisi.

tai jotenkin niin dementoitunut, ettei tiedä enää mistä puhuu. Musta törkeä heitto, oli se vitsi tai jollakin sairaalla tavalla tosissaan sanottu.

Sillä, mitä ihminen on tehnyt joskus kauan sitten tai ennen lapsia, ei ole mitään tekemistä minkään kanssa, olivat ne " teot" mitä hyvänsä. Ja nuoruus meillä on ollut kaikilla. On yksiselitteisesti törkeää alkaa vihjailla ja puhua jotakin tuollaista epämääräistäkin, ja minulla heräsi kysymys, onko äidilläsi ennenkin ollut taipumusta yrittää lytätä itsetuntoasi, arvostella sinua jne. Kuulostaa todella inhottavalta tyypiltä. Ota etäisyyttä, minä olisin heittänyt äitini välittömästi ulos, jos olisi alkanut selittää jotakin tuollaista. Ellei kyseessä ole dementia, että äiti ei edes tiedä kenelle puhuu. Muutoin katkeaisi välit pitkäksi aikaa.

Ihan vain jotain miesten kans sekoilua, ei siis mitään huumeita tai sellaista TOSI vakavaa.

MUt sitä ihmettelen, että miksi äitinki alkoi puhumaan tuollaista.

Olen huolehtinut lapseni tähänkin asti hyvin. Ongelmia ei ole ollut.

Ja toisaalta, eipä ole äiti lapsen hoidossa auttanut

Jätä juttu nyt omaan arvoonsa. Ja jos jatkossa tulee vastaavaa, pyydä ehdottomasti kertomaan mitä ihmettä oikein tarkoittaa, kun et ymmärrä" . Jos silloin alkaa luettelemaan jotain nuoruuden örvellyksiä niin anna palaa ja käske huolehtia vain omista asioistaan ja lopettamaan paskan jauhannan.

ainahan nuo äitit tyttärilleen jakaa neuvojaan, eihän nyt kukaan lastaan vaan vie lastenkotiin, kun joku niin tokaisee.

Älä välitä, äidilläsi oli huono päivä.

näytä hänelle, että pärjäät ja ota etäisyytä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat