Vierailija

siellä viikkoja pienempi sikiö. muilla samoja kokemuksia? mitta oli 0.55 mm, pitäsi olla 8-14 mm. sydämen syke näkyi vahvana. onko vielä toivoa? suositeltiin uutta ultraa kahden viikon kuluttua. Vasta oli km marraskuussa, eikä taaskaan hyvältä näytä.

Kommentit (10)

Minulla oli rv 7+4 mitta 5 mm ja syke näkyi, vastasi viikkoja 6+1 mutta itse tiesin että 7+4 oli oikein. Np-ultrassa oli mitta jo kohdallaan eikä LA muuttunut, hyvin sujui raskaus.

kp 15-16 kun ovulaatio testi näytti hailakkaa plussaa. kierto noin 30 joten en usko myöhäisempään hedelmöitykseen. vaikkakin olen jäänyt ihmettelemään paria seikkaa- kaksi päivää ovulaatio testin plussaamisen jälkeen eli kp 18 tuli hailakkaa verta pyyhkiessä ja vielä noin 4 päivänä ennen oletettujen kuukautisten alkua. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ethän voi tietää, koska hedelmöitys on tapahtunut. Siittiöthän voivat elää naisen elimistössä jopa 5 vrk. Itselläni tässä raskaudessa alkuraskauden ultrassa viikkoja 6+3 kun olin itse laskeskellut että olisi 7+3/6. Syynä kuitenkin juuri tuo hedelmöitysajankohta, joka olikin oletettua myöhäisempi. Seksiä sunnuntaina, hedelmöitys vasta perjantaina.. :)

Ovishan tapahtuu vasta n. 1-2 vrk ovistestin plussan jälkeen, ja pieni kirkas verenvuoto on ihan normaalia oviksen aikaan (myös ennen sitä). Minulla muuten sydänäänet kuuluivat neuvolan dopplerilla rv 9+3, vaikka sen alkuraskauden ultran perusteella olisi ollut vasta rv 8+0. Yritä odotella rauhassa, mitään huolestuttavaa ei tilanteessasi ole. Vaikka kyllähän se keskenmeno varmasti mielessä takoo :/

4

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat