Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

En tiedä onko kellään muulla näin, itseäni alkaa tilanne rasittaa!!

Mies on toisaalta ihana hyvä : rakastava, hellyyttä osoittava, leikkii lasten kanssa, vaihtaa vaipat ym, ojten siltä osin ei ole valittamista. Mutta että hän osaa olla HUOLETON!! Esim kauhistuttaisi lähettää häntä edes yhden lapsen kanssa uimahalliin, ei VARMASTI pitäisi pientä koko ajan silmällä. Tai sitten pelaa jotain väkivaltaista peliä pleikkarilla, eikä haittaa yhtään, vaikka lapsi jännäisi vieressä. Ja sama elokuvien kohdalla : ei yhtään heilauta, vaikka kuinka tulisi väkivaltaista ja lapset katsovat. Rasittaa olla aina polissina, ja huomautella kaikesta tuollaisesta, luulisi että aikuisella ihmisellä olisi sen verran järkeä päässä. En tykkää tuollaisten juttujen kanssa paljon jättää miestä yksin lasten kanssa. Kerran tulin kotiin kaupasta, ja lapsi oli maistelemassa pesuainetta kh-huoneessa, jonne yleensä oven ei pitäisi edes olla auki. Ja pitkän huhuilun jälkeen mies löytyi varastosta nikkaroimasta. Lääkkeet hän jättää lasten ulottuville, puistossa antaa tulla telineeltä vaikka päälleen. Asiasta olen puhunut, jankuttanut, huutanut ja ties mitä, mutta mikään ei mene perille. ÄRSYTTÄÄ!!! Ja muissakin ei lapsia koskevissa aisoissa luottamus on niin ja näin. Viimeksi kun ajettiin pitkää matkaa yöllä, oli puhe, että mies aloittaa, ja minä jatkan kun häntä väsyttää. Hyvä kun ei ekalla sadalla kilometrillä rattiin nukkunut - vaihdettiin sitten kuskia ja mies kuorsasi kun minä ajoin. Aamuyöstä vaihdettiin, mutta enhän minä saanut nukuttua, kun pelkäsin koko ajan toisen nukahtavan. Mistä voisi saada sellaisen vastuu-lisäkkeen toisen aivoihin??? Kenkkua olla perheen ainoa aikuinen.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat