Seuraa 

Pitää nyt kysyy muiltakin:)

Ja rukoiletteko joka päivä?

Entäs missä yleensä?

Vai onko mitään tiettyy paikkaa?

Entäs muut uskonnot..Rukoiletteko??

Kommentit (7)

Lisäksi jos herään yöllä, rukoilen mielessäni. Olisi hienoa kuulua johonkin rukouspiiriin, mutta sellaista en vielä ole löytänyt. Siis pieneen piiriin, missä keskityttäisiin rukoukseen ja aika sovittaisiin aina osallistujien toiveiden mukaan.

Eli pitkin paivaa, varsinkin silloin kun joko kuulen jokun surullisen tai iloisen uutisen. Esim. kun eilen sain kuulla etta ystavani odottaa vauvaa niin rukoilin pienen rukouksen hanen ja vauvan puolesta. Ja jos vaikka luen lehdesta jonkun onnettomuusuutisen, tai kuulen etta joku on sairas, niin rukoilen saman tien sairaalle / onnettomuuden uhrille / omaisille voimaa ja siunausta. Ja joskus ihan vaan kiitan siita etta minulla on kaksi ihanaa lasta, tai siita etta paiva sujuu mukavasti ja rauhallisesti... jne. Ja kuten muutkin, illalla ennen nukkumaanmenoa rukoilen pitempaan, ja tietenkin jumalanpalveluksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Joskus toivoisin " järjestelmällisempää" rukousaikataulua, ettei maailma murheineen ja kiireineen viesi mukanaan.

Kiitosaiheita ollut nyt enemmän. Kiitos Herralle siitä!

kyllä huokailen..Autossa on kans hyvä, jos on yksin tai tuon pienimmän kans(on näet aika hiljaksiin)

Sitten toki kokouksessa rukoillaan..

Mua vaan vähän harmittaa ja vaivaa ujouteni silleen, että en oikeen osaa olla vapaa:(;(..Toki kuitenkin hiljaa ittekseni rukoilen ja esille meen monesti.

illalla sitten oikein kunnolla rukoilen sängyssä maaten.

Joskus päivisin tulee sellainen olo,että täytyy mennä polvilleen ja olen ihan hiljaa vaan Herran edessä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat