Seuraa 

Moi!

Onko kenelläkään ollut Rukan haalareita käytössä? Välikausihaalaria katsellaan, ja se on yhtenä vaihtoehtona, kun hinta on kohtalainen (CM:ssa -20%) ja väri sekä tytölle että pojalle sopiva, ja muutenkin mukava. En vaan tunne ketään jolla olisi kokemuksia merkistä. Millainen on verrattuna esim. Jonathaniin (johon itse olen ollut tyytyväinen)? Vedenkestävyys on lappujen mukaan erinomainen (5000mm), mutta miten kestävä itse kangas on? Esim. REimatecin kankaan kestävyyteen monet eivät ole olleet tyytyväisiä..

Tarkoitus olisi, että puku kestää esikoisella ainakin tämän kevään ja syksyn, ja toivottavasti olisi käyttökelpoinen vielä kuopuksellakin, joten kokemuksia nimenomaan polvien ja pepun kestävyydestä kaivataan!

Eena+pesue

Kommentit (8)

Kiitos kaikille vastanneille. Ostimme todellakin tuon Rukan välikausihaalarin, ja on nyt ollut muutaman kerran käytössä. Ajattelin kokeilla Rukan vedenkestävyyttä, kun Jonathanin talvihaalarin alla oli loskaleikkien jälkeen vaippaa myöden kaikki märkänä. Rukka on pitänyt täydellisesti veden. Vakuuttavin kokemus oli, kun naapurin lapsi laittoi lapiolla loskaa pään päälle, ja kaikki valui hupun päältä maahan kuin muovia pitkin! Aivan loistava puku! Meidän perhe taisi siirtyä kokonaan Rukkailijoiksi..

T. Eena

Meillä on lähes koko talvi menty yksillä Rukan haalareilla ja ovat edelleen kuin uudet. Että ei voi muuta kuin kehua tuotteen laatua, ostamme varmasti ensi vuonnakin uudet samalta valmistajalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

talvihaalarista, jota ollaan käytetty syksystä asti lähes päivittäin ja on edelleen kuin uusi!!! (käyttäjänä kotona oleva 2 v jonka kanssa puistoillaan päivittäin, haalari sellainen puna-tummansininen)

...tosin vain talviversiosta...mutta useamman kuukauden käytön jälkeen EI ole yhtään kulumisen merkkiä! Ja pitää vettä todella hyvin!!!

Haalarit olleet käytössä joulusta saakka ja ovat kuin uudet. Polvissa on sen verran vahva kangas ettei edes karhentumaa ole tullut vaikka ollaan useita tunteja päivässä ulkona! Ainut " vika" on katkenneet renksut mutta laittoivat yhdellä puhelinsoitolla tehtaalta uudet! Hobby hallissa oli talvihaalarit nyt 44¿ joten kannattaa ensi talveksi ostaa jos sopivaa kokoa vielä löytää!

Minä olen ollut todella tyytyväinen Rukka välikausihaalariin. Viime syksynä palautin Jonathanin, jossa sauma vuosi ja heillä ei ollut antaa tilalle haalaria. Kissojen ja koirien kanssa etsin vk-haalaria ja vastaan tuli lopulta Rukka haalari, joka oli kyllä liian iso, puolella hinnalla. Otin sen kun ei muutakaan niin myöhään syksyllä ollut tarjolla ja sitä käytettiinkin yllättävän pitkään, kun oli lämmin syksy. Parin kuukauden käytön jälkeen siinä ei ole mitään käytön jälkiä ja olen pari kertaa sen pessyt. Siinä on paljon saumoja ja ne kaikki on teipattu ja haalari on testattu tosi märissä olosuhteissa ja mitään ei ole läpi mistään tullut. Kangas on tosi kestävän oloista, koska Jonathaniin ja Reimateciin meillä on tullut polvien kohdalle kulumaa nopeasti, mutta tässä haalarissa ei ole mitään. Kun oltiin sitä jo pidempään käytetty ja olin sen pesukoneessa juuri pyöräyttänyt, niin kaveri kysyi nähdessään meitä, että onko ihan uusi haalari, kun ei tosiaan mitään kulumista näy missään.

Ostin talveksikin Rukan ja siinä ei ole myöskään käytön jälkiä muualla kuin fleesekauluksessa ja hiukan lahkeiden vuorikankaassa. Tuo viimesyksynä ostettu vk-Rukka menee kokonsa puolesta vielä varmaan ensi syksynkin ja on tullut kahden kauden vk-haalareissa säästettyä pitkä penni, kun Jonathanista sain rahat takaisin.

Ihan vain sen värityksen vuoksi, oli ainoa kevätpuku jonka löysin, jossa on väritys (tumman sininen - kirkkaan punainen) ja malli sellainen että käy sekä veljelle että pikkusiskolle. Meillä välikausipuku odottaa vielä kaapissa, kun lunta on maassa. Kiva kuulla että puku on hyvä, vähän mietin sitä verkkovuorta, että onko tahmea pukea päälle.

Talvipukuna meillä muuten oli Reimatec ja olen ollut tyytyväinen. On kevyt ja lämmin puku ja hyvin on kestänyt villin nelivuotiaan puissa kiipeilyt. Tahroja tosin on tullut, mutta kangas on hyväkuntoinen. Tosin hoitaja pistää kurahousut aina rönttäkeleillä, ehkä se on suojannut vähän kulumiselta. Edellinen talvipuku oli Remu, kosteuden pito ihan ok, mutta pakkasilla lapsilla oli vilu. Hyvä talvipuku on muuten myös Reiman Peuhari, on ollut käytössä kolmella lapsella eikä kankaassa juuri kulumisen merkkejä näy. Kosteuttakin sietää varsin hyvin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat