Vierailija

Sivut

Kommentit (35)

sen että aloitin taas tupakoinnin

sitten noita tunne juttuja kuten ettei mies enää kiinnosta seksuaalisesti

en oo varma rakastanko,elän ajatuksella että joskus kohtaan sen OIKEAN...muuten vaan naimisissa ja yhdessä 4 vuotta jo..vauvakin on..missähän itse olin kun kaikki tämä tapahtui?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse kerroin nykyiselleni. Itse asiassa oltiin siinä vaiheessa kyllä jo seurusteltu lähes vuosi, olin unohtanut koko asian, sitten vasta tuli mieleeni kun täytin gynen esitietolomaketta ennen laparoskopiaa.

eli hoidon jälkeen 5 v oireettomana = voi pitää parantuneena. Elimistö tuhoaa esim. syylätkin käsistä joidenkin vuosien kuluessa vaikkei niitä hoidettaisi.

Ja papassahan käyn säännöllisesti, ei ole n 15v ollut enää mitään ongelmaa.

Mies kyllä epäilee asiaa, mutta suoraan en ole tunnustanut ikinä. Enkä tunnusta. Kyseessä oli yksinhuoltajaisä ja kumpikaan meistä ei seurustellut, mutta silti tuntuu nololta. Miehelle en alunperin kertonut siksikään kun olimme tämän isän kanssa myös hyviä ystäviä ja halusin myöhemminkin seurusteluaikana käydä siellä kylässä, tällöin jätimme pois kaikki seksijutut kyllä.

kaljalla maanantaina. On ihan huippu tyyppi ja kolme tuntia istuttiin turisemassa. Puhtaasti kaveripohjalta, mutta miehelle en voi kertoa, kun on niin mustis, että pahoittaisi mielensä:(

Siis, jos minulta kysyit niin juu, seurustelin silloin nykyisen mieheni kanssa ja abortoin yhteisen lapsemme :-( Paniikkireaktio, kun tulin liian nuorena raskaaksi enkä tuntenut miestä vielä tarpeeksi hyvin. Pelkäsin, että hänen mielipiteensä vaikuttaisi ratkaisuuni, joten en kertonut hänelle ollenkaan.

Myöhemmin en enää voinut, kun tuntui liian julmalta paljastaa asia, jolle hän ei enää mitään voi tehdä. Omapa oli mokani, joten itse saan nyt siitä kärsiä. Vieläkin tuntuu pahalta, varsinkin kun näköjään olisimme sen lapsen voineet aivan hyvin pitää, kun edelleen olemme yhdessä...Ihan kauhea juttu. Meillä on lapsia, joten en voi koskaan unohtaa sitä, että sen ensimmäisen yhteisemme minä " annoin mennä" ...

vaikka ääneen ihmettelen niitä tölklöttäviä ihmisiä.

Joskus sitä on vaan niin väsynyt, että haluaa tyhjentää päänsä jollain yksinkertaisella.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat