Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Terv. toisen ketjun aloittaja, jonka viimeinen lohtu on enää panetella noita kusipäitä täällä palstalla. *itkee väsymystä*

Kommentit (13)

reagoi!! Isännöitsijä ihmetteli, että no kun te olette ainoat jotka melusta valittavat.. no vanhassa talossa melu kulkee ylös/alas-suuntaan ja meille melu on pahinta, koska ollaan alakerrassa, ja yläkerrassa asuu joku kuuro vanha mies. Että eivät naapuritkaan jeesanneet pätkääkään kun apua olis tarvittu. Vittu, muutetaan kohta ite helvetin kuuseen tästä vitun paskasta taloyhtiöstä!!!

ARGHHH NÄINKÖ SE HERMO SITTEN LOPULTAKIN KATKEAA?!?!?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

en muuten sitäkään ymmärrä ettei kukaan muu valita. mulla oli purkuporukka alakerrassa ja kestin jotain 1½kk ja kun soitin kuulin et asia on kunnossa ja muuttavat pois piakkoin. suurin piirtein koko rappu oli tehny valituksia silloin

yläkertalaiset valitti räksyttämisestä mutta eivät uskaltaneet laittaa asiaa eteenpäin. minä laitoin. Asuivat jonkin aikaa ja muuttivat onneksi ulkomaille. Varoituksia saivat ja olivat saaneet edellisestä kämpästäkin mutta mitään tehoa niillä ei ollut.

Mä en enää kuuntele yhtään mitään ylimääräistä koiran räksytystä. Kuuntelin sitä 4 vuotta ja hermot meinas mennä. Onneks tää yhtiö on super hiljainen, mistään ei kuulu mitään. Ihanaa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat