Vierailija

Minulla muutaman tutun on todella vaikea käsittää että en ole oman siskoni kanssa oikeestaan missään tekemisissä. Sähköpostia lähetellään ihan kuulumisia vaihtaaksemme ehkä kolme kertaa vuodessa...

siskoni on asunut jo monta vuotta ulkomailla ja viimeksi ollaan nähty reilu 4 vuotta sitten, edes hänen häihin ei lähdetty koska ei kuitenkaan olla niin läheisiä toisillemme ja olisi muutenkin ollut meidän hankalaa järjestää kaikki asiat niin että sinne oltas voitu mennä.

Mutta kuitenkin muutama tuttu ei sitä tajua sitten millään kun itse ovat sisarustensa kanssa paljon tekemisissä, mutta minä olen sitä mieltä että kun sisaruksiaan kun ei pysty valitsemaan niin kuin muita ystäviä niin miksi olisi " pakko" olla " muka" hyviä ystäviä???

Kommentit (5)

Älä yhtään huolestu, mulla on eräs erittäin hyvä ystävä jonka kanssa ollaan melkein päivittäin tekemisissä ja yleensä vielä monta kertaa päivässä. Hän on paras ystäväni ja olen häneeen tutustunut vajaa 20 vuotiaana " vasta" .

Välillä tuntuu että ihan kuin hän olisi oma sisko, eli kyllä tuollaisen tunteen voi kokea ihan tavallisen ystävänkin kanssa.

-ap-

He kuitenkin asuvat suomessa niin senkin puolesta yhteydenpito helpompaa mutta veljeni onkin enemmän minun kanssa saman luontonen niin sen kanssa kaikki on helpompaa...

Mutta siskoni... me ollaan niin erilaisia että on jotenkin outoa että hän toisaan on meidän sisko koska on niin erilainen kuin me veljeni kanssa...

(ja kyllä meillä on varmasti samat vanhemmat kaikilla...) =)

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta et arvakkaan kuinka helpottavaa on kuulla että oma sisarus ei välttämättä ole ihnmelle se kaikkein tärkein ihminen. Oma lapseni tulee olosuhteiden pakosta jäämään ainokaiseksi ja kuinka olenkaan sitä surrut ettei hänelle tule siskoa/veljeä ja hän ei saa kokea sitä läheisyyttä mikä minulla on siskoni kanssa. Mutta sen siis voi kokea myös ystävän kanssa.

Oikeasti, jätkä on niin omahyväinen ja itsekeskeinen ettei mikään ihme että ei edes naista löydä itselleen. Ja ei edes tajua että vika on ihan itsessä eikä niissä muissa ihmisissä

tosin nähdään kyllä noin kerran vuodessa. Monet ei tunnu tajuavan, kun ei olla ystäviä, mutta luonteeltaan ollaan niin erillaisia ettei pahemmin toistemme seurassa viihdytä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat