Vierailija

Kommentit (10)

mutta varmaan suurin osa on joskus pettänyt, myös naisista. Siksi olen sitä mieltä että SE PITÄÄ JÄTTÄÄ KERTOMATTA, ettei aiheuta turhaa mielipahaa ja avioeroa sen takia. Riittää se oma huono omatunto, kuin että siirtäisi oman paahan olon toiselle.

Ja näin siis kannattaa toimia, jos oma vaimo on kuitenkin se tärkein, eikä toista sitä enää ikinä. Tiedän, ettei tota voi luvata kuin itselleen, mutta monella tuokin lupaus on pitänyt, jos ei, niin sitten siitä jää kiinni, ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija:

Lainaus:

mutta varmaan suurin osa on joskus pettänyt, myös naisista. Siksi olen sitä mieltä että SE PITÄÄ JÄTTÄÄ KERTOMATTA, ettei aiheuta turhaa mielipahaa ja avioeroa sen takia. Riittää se oma huono omatunto, kuin että siirtäisi oman paahan olon toiselle.

Ja näin siis kannattaa toimia, jos oma vaimo on kuitenkin se tärkein, eikä toista sitä enää ikinä. Tiedän, ettei tota voi luvata kuin itselleen, mutta monella tuokin lupaus on pitänyt, jos ei, niin sitten siitä jää kiinni, ennemmin tai myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mun ukko ei ainakaan petä ja se on ihan 101% varma juttu! Kun ei ole töissä, on kotona. Niinkuin nytkin. Kävi just kysäisemässä, että koskas tuun petiin.. :))

Vai elossa selviäminen menee sen edelle. Jos se on taattu, sen jälkeen tarpeena on seksuaalinen tyydytys. SIKSI ja VAIN SIKSI toinen mieheni on sellainen, joka osaa ja tekee sen ITSE aina ku mä en jaksa. Eka värväs sen homman aina mulle ja mun mielestä terveen aikuisen on osattava hillitä himonsa ja hallita halunsa :) Omalla kädellä...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat