Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen menossa ensiviikolla haastatteluun ja näitä varmasti tullaan kysymään ainakin.

Vaikeaa oli mulla vastaaminen jo ennen haastatteluakaan.

Mitä muuta ehkä kysyvät tai mitä kysyisit minulta?

Kommentit (5)

Lainaus:

· Mitkä ovat parhaat puolesi? Missä olet hyvä? -uuttera, empaattinen, tunnolinen,sopeudun hyvin uuteen, tulen toimeen eirlaisten ihmisten kanssa jne jne, eikö sinulle tule mitään hyvää ominaisuutta mieleen jota työssäsi tarvitaan?

· Mitä sinun tulisi itsessäsi kehittää? Aina on parantamisen varaa esim. tietoa

maahanmuuttajista, liikuntapedagogiasta jne.

· Mitä odotat tältä työltä? Saan käyttää hyväkseni opiskeluani ja tietoani.

· Missä näet itsesi tulevaisuudessa, esim. 5 tai 10 vuoden kuluttua? Vakituisena tässä toimessa (päiväkodissahan tuskin on kauheasti uramehdollisuuksia?)

· Miksi juuri sinä olisit paras tähän tehtävään? Minulla on todellista halua tähän työpaikkaan ja olen valmis sitoutumaan siihen täysillä..

Niin ja kysymykset siis :))

· Mitkä ovat parhaat puolesi? Missä olet hyvä?

· Mitä sinun tulisi itsessäsi kehittää?

· Mitä odotat tältä työltä?

· Missä näet itsesi tulevaisuudessa, esim. 5 tai 10 vuoden kuluttua?

· Miksi juuri sinä olisit paras tähän tehtävään

Niin ja kysymykset siis :))

Sisältö jatkuu mainoksen alla

- parhaat puoleni: neljän lapsen äitinä tiedän minkälaisia lapset ovat missäkin iässä ihan käytännön kokemuksesta, en pelkästään kirjatiedon perusteella.

- olen hyvä organisoimaan, pitämään langat käsissäni tiukoissakin tilanteissa, pystyn keskittymään useampaan asiaan samanaikaisesti.

- kehittämistä on aina, tällä hetkellä haluaisin tutustua eri kulttuureista tuleviin lapsiin

- odotan mukavia työkavereita, vaihtelevaa ja monipuolista työtä, jossa saan hyödyntää kaikki taitojani

- näen itseni 10 vuoden kuluttua päiväkodin johtajana

- minulla on käytännön kokemusta pätevän koulutuksen lisäksi, olen luonteeltani ja taidoiltani kaikin puolin sopiva päiväkotityöhön.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat