Vierailija

Miehen exästä ongelma, olemme seurustelleet jo useamman kuukauden ja nyt minua on alkanut ahdistaa miehen exä.

Tämä exä ei ole kertonut kellekään erostaan ja mies ei voi kertoa koska sehän voi satuttaa exää, eli miehen kanssa liikkuessa minua luullaan kai joksikin ns. Salarakkaaksi. Ilmeisesti miehen ex-vaimo elättelee toiveita yhteen palaamisesta ja tavallaan kai mies pitää takaporttia auki, koska ei kerro totuutta heidän yhteisille ystäville.

Exä vaatii myös että käyvät yhteisissä juhlissa pariskuntana esim. Pari viikkoa sitten olivat jossain häissä pariskuntana ja tänään ovat myös jossain perhejutussa pariskuntana, lapset heillä on jo aikuisia joten heidänkään takia ei tarvitsisi esittää.

Minulle itselle tulee aina niin alakuloinen ja ahdistunut olo kun he ovat yhdessä ja minut sysätään syrjään, jos soitan miehelle hän ei vastaa puheluihin, joten tuskinpa kannattaa soittaakaan.

Tänään katsoin kun mies valmistautui exän luo menoon ja minulle tuli niin pahaolo, etten tiennyt miten olisin ollut. Vedet silmissä lähdin ajamaan kotiin hänen luota ja mietin miksi oi, miksi rakastuin häneen, pääsisin niin paljon helpommalla jos voisin vain lähteä ja jättää koko sotkun taakseni.

Tuntuu kuin itse antaisin suhteelle kaikkeni ja mies vain osan.

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

sinuna olisin lähtenyt jo, kun ei tuo oikealta seurustelulta kuulosta, pikemminkin asumusero heillä ja sinä vaan miehen viihdykkeenä siinä

Vierailija - 6.7.2008 17:18 (ID 360815)

Miksi teit tämän saman aloituksen TAAS?

Oli jotain pari viikkoa sitten jo..

*vaikka samastakin aiheesta jos siltä tuntuu*

*Miks vastaat, jos aihe ei sua miellytä?*

mies ei ole oikeasti eronnut.

Älä petä itseäsi enempää äläkä anna tehdä itsestäsi enää suurempaa hölmöä. Kerää itsetuntosi rippeet ja lähde.

antaisin nyt ajan kulua ja ottaisin hieman etäisyyttä mieheen, etten olisi niin rakastunut!

Katsoisin jos puolen vuoden kuluttua tilanne olisi sama, lähtisin vetämään!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat