Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Yksinkertaisesti, ei halua.

Olen jo vaipumassa epätoivoon.

Kysyin jo siitä, jos tehtäisiin sopimus, että käyn vieraissa ja vietän ihan omaa seksielämäänsä ja mies ei kommentoinut asiaa millään lailla.

Meillä on lapsia ja olemme muuten onnellinen pari.

Mistä ihmeestä tämä haluttomuus voi johtua??

(on ollut aina samanlainen haluton...itse en jaksaisi enää monen kuukauden selibaatteja...)

Kommentit (4)

varma miehesi seksuaalisesta suuntautumisesta? Jospa mies onkin enemmän kiinnostunut samasta sukupuolesta? Tiettävästi jotkin sairaudet aiheuttavat myös haluttomuutta. Oletteko puhuneet/selvittäneet näitä asioita?

Väestöliiton sivuilla on paljon tietoa mm seksuaaliterapiasta ym. Minusta kannattaisi ainakin yrittää ensi terapiaa ja jos se ei tuota tulosta niin joko elinikäinen selibaatti tai avioero.

Minä en ymmärrä miten voidaan samalla kertaa syödä kakkua ja säästää kakkua, ts. et voi pitää miehestä kiinni, ja samalla hakea seksiä toisaalta. Tuskin tuo nyt tekee ketään onnelliseksi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Masennusta? Monia sairauksia voi olla miehen haluttomuuden taustalla.

Liikunta- ja urheiluharrastuksestakin voisi olla apua.

Mutta hakekaa apua! Ei tuo ihan normaalilta kuulosta. Toki kaikillahan on JOSKUS haluttomia kausia vaikkapa stressin vuoksi. Mutta minusta tilanteenne kuulostaa kyllä tosi oudolta. Toivottavasti löydätte ratkaisun!

meneekö aina saman kaavan mukaisesti? onko tarpeeksi vaihteluja? voisitko tehdä jotain uutta tai enemmän että miehesi kiinnostuisi taas?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat