Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mikä on hiljaisin merkki ja mikä pitää hirveää mekkalaa?

Kommentit (14)

keitän kahvit suoraan termoskannuun, katkaisen virran automaattisesti, kiehautan hyvää kahvia suht joutuisasti. vesisäiliöni on erikseen, ei siis taritse kaataa vettä edestakaisin. minut voi bongata useista sisustus-ohjelmista, olen se upea rosterinpintainen " köriläs" . hiljainen olen myös, ja minut on kiva nostaa pöytään. minut on helppo pitää puhtaana. terveisiä kanssa sisarille ja veljille! =)

ai niin, aino miinus on hinta mummoissa tonnin.. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tarina alkoi noin 1,5 vuotta sitten. Menin kauppaan ja näin hänet siellä hyllyllä. Se oli rakkautta ensi silmäyksellä! Ulkonökä oli juuri sellainen, jota kahvinkeittimeltä olen toivonut, samoin luonne..herkkä, mutta tulinen! Kaappasin hänet kainalooni ja maksoin hinnan, joka oli mielestäni aivan liian alhainen tällaiselle löydölle. Minua suorastaan loukkasi, että hänet oli hinnoiteltu. Kotona asetin hänet kunniapaikalle ja siinä hän nyt porisee ja pulisee. Suhteemme toimii!

selainen parin kk:n välein vaihdettava " suodatin" , tms, siis pitänee kalkin loitolla tjtn ;) Eli kunhan vaihtaa sen suodattimen tarpeeksi tiheään niin ei korise. Eikös sellainen kalkkiintunut kahvinkeitin pidä juuri sitä älämölöä ;D

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat