Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (18)

Huonona puolena oli epävakaa keli, ei tiennyt, tuleeko hellettä vai räntää (oli aurinkoista ja viileää :) ). Olin ihan tyytyväinen, mukava päivä, ja keväässä on sitä uuden alun symboliikkaa, mikä kuuluu häihin aika olennaisena. :)

Mutta, jos olosuhteet olisivat antaneet myöten, kallistuisin silti syksyhäiden puoleen. Ilmat on ihanat, vielä lämpimät, muttei liian, värit on hienot ja juhlavat. Hirveästi syyskuun puolenvälin jälkeen ei tosin enää kannata (ilmojen puolesta) järkätä. Mutta toisaalta me oltiin lokakuisissa häissä yksi vuosi, ja vaikka ulkona tuli räntää, oli häät sinällään yhdet parhaista missä olen ollut. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Toisaalta kevät olisi ihana, koska kaikki " syntyy" uudelleen ja on valoa ja iloa....

Mutta kevät taitaa olla niin muiden juhlien ajankohtaa, kuten vappu, äitienpäivä, valmistujaiset, ym. kevätjuhlat ja yo-juhlat ... joten vieraat voisivat olla enemmän tyytyväisiä syyshäihin.

Itse menin myös elokuussa naimisiin, ja ajankohta oli loistava.... elokorjuuteemalla. Luonnosta saa viellä paljon kukkia kuten auringonkukat, iltakin jo pimenee, mutta on silti lämmintä. Kynttilät tuovat silloin mukavan lisän

Luonto oli kukkeimmillaan, ei ollut sikakuumaa, pimeä ilta jne.

Valmistelujen kannalta kuitenkin kevät olisi ollut parempi. Nyt meni koko kesä siihen häästressiin. Ehkä en edes järjestäisi häitä enää, jos olisin uudelleen samassa tilanteessa. Menisin tunnelmallisesti naimisiin kahdestaan jossain romanttisessa paikassa ja siirtyisimme kahden kynttiläillalliselle tms.

häät halutaan pitää jokatapauksessa! kevät on jotain niin ihmeellistä talven jälkeen... tuomi tuoksuu ja on aivan mahtavaa...JOS VAAN OSAA valita oikean ajankohdan säiden kannalta...

myös elohäät, syksyn alkava hämy huokuttelee.... apua. miten tässä ikinä pääsee tulokseen :(

ap

Vierailija:

Lainaus:

Menisin tunnelmallisesti naimisiin kahdestaan jossain romanttisessa paikassa ja siirtyisimme kahden kynttiläillalliselle tms.

Me tehtiin just näin. Käytiin perjantai-iltapäivänä maistraatissa töiden jälkeen. Sitten Kämppiin viettämään aikaista hääyötä ;) ja illalla 7 lajin huippuillallinen Chez Domiquessa ja yöksi taas Kämppiin. Lisäksi sormukseen meni rahaa. Yhteensä meni ehkä 2000. Halvat häät, sanon minä.

Mutta olen muutenkin syysihminen.

Meillä oli häät lokakuussa 2000 ja se oli upea päivä ja tuli upeita ulkokuvia värikkäiden lehtien/puiden/auringonvalon vuoksi.

Ja niin hääpaikan, hiusten kuin kukkakimppuni/asetelmien koristelussakin oli helpompi hyödyntää syksyteemaa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat