Vierailija

Mä oon viime aikoina törmännyt pariin tällaiseen ihmiseen ja on ruvennut vähän ärsyttämään kun he ovat muka koko ajan kovalla dieetillä eivätkä syö juuri mitään ja silti paino ei putoa grammaakaan - päinvastoin. Sitte valitetaan koko ajan et hyvähän sun on mut ku mulla ei mitkään dieetit auta.

Kyllä se mun mielesstä niin on että jos syö vähemmän kuin kuluttaa, niin satavarmasti laihtuu.

Ei siinä mun mielestäni mitään, jos joku on onnellinen pyöreänä koska saa syödä vapaasti - se on jokaisen oma valinta. Joku toinen taas on onnellsempi hoikempana, vaikka joutuukin elämään joskus kieltäymyksessä. Pääasia, että on hyvä olla. Mutta tällaine teeskentely kyllä ärsyttää...

Kommentit (5)

Sitten närkkivät luonaalla pari riisikakkua ja kuolaavat normaalipainoisten tavallisia kotiruokia. Ihmekös tuo kun ei laihdu, verensokeri laskee niin alas että viimeistään illalla ahmii jääkaapin tyhjäksi. Tekisi mieli sanoa että syökää KUNNOLLA terveellistä ruokaa niin laihtuminen olisi paljon helpompaa. Toisaalta laihtuminen edellyttää myös sitä, että jostain on luovuttava, ja siihenhän nämä pullukat eivät laihdutusvouhotuksestaan huolimatta suostu: jos työkaveri tarjoaa kakkua, sitä on kertakaikkiaan PAKKO ottaa. Ja sitten kauhistellaan, jos hoikka ihminen sanoo joskus ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

He syövät aterioilla terveellisesti ja sit napostelevat herkkuvälipaloja vähän väliä. Kannattais myös nostaa se läskiperse tuolilta ja lähteä vaikka reippaalle kälevylle muutaman kerran viikossa. Siinä sitä sais omaakin aikaa jos lapsia on. Tai jos ottaa lapset mukaan rattaisiin/pulkkaan niin kaloreita palaa vielä enemmän. Kotonakin voi jumpata tai ajaa vaikka kuntopyörää joten ei se liikkuminen siitä ole kiinni että lapsia olis.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat