Vierailija

Siitä, että:

a) Olemme nuoruudenrakastettuja

b) Hän on joskus vuosia sitten pettänyt minua, tunnusti sen ja kärsii siitä edelleen tunnontuskia

c) pidän hänestä hyvää huolta

d) hän pitää minua hyvänä ja kilttinä ihmisenä

f) veisin hänen lapsensa enkä koskaan antaisi tavata heitä jos ottaisi eron

g) hän haluaa kuluttaa lopun elämäänsä hyvittääkseen minulle pahat tapansa suhteemme alkuaikoina noin kymmenen vuotta sitten.

Olkoon vaan kyseenalaisia juttuja, pääasia ettei lähde! :)

Sivut

Kommentit (37)

rakkaus-paria, jossa mies on alkanut hamuta aidan toiselle puolelle. Itse ainakin peräänkuulutan kokemuksia ennen sitoutumista, silloin ei jää kaivelemaan, että millaistakohan olisi muiden kanssa.... äläkä ikinä ole liian varma.... Miehethän tiettävästi ajattelevat sillä mikä niillä on jalkojen välissä...sorry..;o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

toisekseen, miten meinasit estää näkemästä lapsiaan jos ero tulee? Kuulostat huonolta vaimolta ja huonolta äidiltä, miehesikään ei hääviltä vaikuta.

Vierailija:

Lainaus:

f) veisin hänen lapsensa enkä koskaan antaisi tavata heitä jos ottaisi eron

Miehesi vaikuttaa ihan ok tyypiltä, sinä sen sijaat et: paskaakaan et välittäisi lasten tai miehen tunteista jos ero tulisi. Vain SINUN oma kostonhimosi olisi tärkeää. Kuvottavaa.

Mutta ihan täysin täysin varma et voi koskaan olla, eihän kukaan voi olla. Mutta tosi varma voi olla. Mutta tuon kommentin, että kerran pettää niin sitten muka aina, jättäisin ihan omaan arvoonsa. Ei se välttämättä niin ole, varsinkin jos oli tosi katuvainenkin.

Se kun ei ole mahdollista kun kirjoituksesi perusteella on päivän selvää, ettei hänessä ole mitään sellaista miksei olisi hyvä isä..

Saattaakin apn kaltaiselle kiristäjälle käydä niin, että lähtee sekä mies että lapset, eikä pääsekään itse tapaamaan. Hitto että mua ärsyttää tuollaiset lapsilla kiristäjät!

juuri tuollaisen pyhyyden pesäkkeen kun meidän rakkaus syttyi

mikään, EI MIKÄÄN ole lopullista tässä elämässä eikä varmaa

mies uhrasi kaiken

entinen vaimo kiristi ja uhkaili

mies lähti silti

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat