Vierailija

Olemme (luultavasti) muuttamassa asuntoon, jossa tämmöinen kummajainen löytyy. Olen käyttänyt ainoastaan sähköliettä ja vähän arveluttaa kaasun kanssa pelaaminen. Kuinka turvallinen tuo laite on? Olen hieman arka tulen kanssa, onko sytytys kuinka " vaikeaa" ?

Kommentit (8)

ja hetken totuttelun jalkeen olen tykannyt enemman, kuin sahkoliedesta.

Leipomonen saattaa olla vahan kikkailua valila, mutta muuten olen tykannyt kamalasti. Ja omasta mielestani kaasuliedella valmistettu ruoka maistuu paremmalta, saattaa toki olla vaun mun paasta tama lahtoisin..

Vierailija:

Lainaus:

Olemme (luultavasti) muuttamassa asuntoon, jossa tämmöinen kummajainen löytyy. Olen käyttänyt ainoastaan sähköliettä ja vähän arveluttaa kaasun kanssa pelaaminen. Kuinka turvallinen tuo laite on? Olen hieman arka tulen kanssa, onko sytytys kuinka " vaikeaa" ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ensin itsekin vierastin sitä sytyttämistä jne. mutta kyllä siihe sitten tottui ja tykkäsin kokata sillä kun lämpötila muuttuu tosi nopeasti kun pienentää tai suurentaa liekkiä. kokkasin koko viime kesän ja alkusyksyn kaasulla ja en tosiaan keksi huonoa sanottavaa kuin sen, että puhdistus työlästä...

Ensin epäröin, mutta huomasin, että kaasuliettä parempaa ei ole! Kun kaasun kääntää pois, niin levy on heti kylmä, eikä siinä ole sitä pelailemista, pitääkö hella olla ykkösellä vai kakkosella, kun ei ikinä tiedä...

Se syttyy, kun napista kääntää. Ihan itse. Uuni piti tosin sytyttää itse (ehkä nykyaikaina ei enää tarvi) ja siinä meinasi otsatukka palaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat