Vierailija

Kun sitä on täällä mainostettu hyväksi. Mulla varisee ripsarit poskille noin 6 h:n jälkeen. Kuumalla vedellä on lisäksi ikävä pestä kasvoja eivätkä ripsarinjämät meinaa lähteä sittenkään. Kaiken huippuna paskasta ripsarista lähti " suuosa" irti niin että ripsarit valuivat käsille :(

Eikä ole vanha tuote, ostettu stokkalta kuukausi sitten.

Sivut

Kommentit (21)

vaikeaa yhden ripsarin poistosta... 38 tarvitsee ainoastaan 38 asteisen veden, ei mitään " kuumaa vettä" . Ootteko huomannut, että kun haalealla vedellä huuhtelee ihan vaikka siinä samalla kun pesee kasvot niin ripsari on jo lämmennyt jälhtee pois vaikka pyyhittäessä vain kuivalla pumpulilla. (Näin kotikonstein..)

Ja toiseksi OIKEIN poistettuna tulisi käyttää Kanbon puhdistusliinaa..Jolloin ei silmänympärysiho kuivu eikä " ryppyynny" tai " pala"

Ja kolmanneksi levitätkö ripsivärin oikein? oikeaoppisesti kuuluisi levittää ensin ripsien yläpuolelta ja sen jälkeen alapuolelta, että ripsen ympärille muodostuu tuppi. Ja kun puhdistaessa liinalla laittaa ripset liinan väliin ja pyyhkäisee niin lähtee todella helposti. Mutta näin siis oikeaoppisesti....

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tosi nopeasti " vanhenee" hintaansa nähden.

Muuten olis kyllä ihan ok, mutta ottaa päähän kun parin kuukauden päästä oli jo ihan kuivahtanut vaikka en käytä joka päivä.

Halpikset kestää pidempään käyttökelpoisina...

Haalealla tai edes normaalilämpöisellä vedellä mun mielestä tää ripsari ei todellakaan lähde pois, ja sehän koko ripsarin idea onkin. En pysty minäkään käyttämään tätä ripsaria nimenomaan tuon poiston vaikeuden takia, herkkäihoisena mulla palaa naama noin kuumasta vedestä. Etenlänlomilla ym. kyllä ihan hyvä, kun tulee käytyä suihkussa iltaisinkin, lämpimässä suihkussa pitkään liotessa lähtee kyllä pois vähän viileämmälläkin vedellä.

Vierailija:

Lainaus:

hyvin minulla ainakin lähtee sellaisella haalealla vedellä pois... Eikä kyllä ole varissut pois.

tiedän sanoa että 38 oli ainakin mulle huono. Samoin Lancomen hypnose, jota kehuttiin maasta taivaaseen. Nyt löysin tosi hyvän, josta en enää hevillä luovu. YSL:n tuuhentava. Hintakaan ei ollut kalliimpi näihin edellämainittuihin nähden. Tais olla jopa halvempi kuin lancome. Suosittelen, ei kyllä varise!

Nyt vielä löysin tuosta Kanebon " mallistosta" samanlaisen, mutta ripsiä taivuttavan mallin, maksaa tosin vielä vähän enemmän mutta taivuttaa ja tuuhentaa ripsiä oikeasti ja lähtee samalla tavalla kuumalla vedellä pois. Ihan ehdoton esim etelän matkoilla!!!

En käy juuri koskaan illalla suihkussa sen takia, että laitan tukan mieluummin aamulla, ja ilman suihkussakäyntiä tämän ripsarin poistaminen on tuskaa. Niin kuumalla vedellä on tosi ikävä pestä naamaansa, ja eihän etenkään silmänympäryksiä pitäisikään liotella niin kuumalla vedellä, varmin keino hankkia kuivat silmänympärykset ja ryppyjä.

Ja se on parasta, mitä olen pitkään aikaan ostanut. Ensimmäistä kertaa elämässä ripsarit eivät valu.

Poistan sen kyllä vedenkestävällä silmämeikinpoistoaineella. Ensin kuumalla vedellä huuhtelen, sitten käytän ainetta.

Olen kyllä muutenkin sellainen että aina paleltaa, ja tiskatessakin kädet kestää kuuminta mahdollista vettä :) Meitä on kyllä erilaisia.

-13

Minusta tuo taas on PARAS ripsari ever.

Enpä enää muuta etsikään.. =)

Kokeilepa huviksesi Anytimen vaaleanpunaista mascaraa, siinä on kans yksi suosikkini.. =)

Loistava ripsiväri joka-sään-pyöräilijälle ;-)

Ja minä ainakin käytän ripsivärin loppuun enkä nakkaa sitä 3kk jälkeen roskiin. Eli kestää käytössäni vajaan vuoden.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat