Vierailija

Yksin itse kunnialla hoitanut lapseni, nauttinut omasta rauhasta ja itsenäisyydestä.

Salaa hävennyt mielessäni ystäviä, jotka eivät osaa edes lapsiaan hoitaa ilman miestään, itkevät parisuhdeongelmiaan ja lykkivät lapsia hoitoon vieraille saadakseen miehen kanssa yhteistä aikaa..ja silti valittavat ja vatvovat suhdettaan mieheen...

Nyt tunnen tosi vahvoja tunteita erästä miestä kohtaan.

pelkään luopua rakentamastani onnesta, kun ei kai suhdetta voi rakentaa ilman kompromisseja?

Olen ollut varma, että parisuhde on yliarvostettu ja meidät on median kautta aivopesty tavoittelemaan sitä. Ja siksi on niin paljon eroja ja onnettomia liittoja, kun ihminen ei todellisuudessa tarvitse onneensa ketään.

Eihä kukaan toinen sinulle tuo onnea?

Nytkö kaadun omaan ylemmyyden tuntooni?

pelottaa.

Kommentit (6)

Jos koet joutuvasi tekemään liian vaikeita kompromisseja voit aina jarruttaa. Jos jäät tuohon märehtimään asiaa, teet sitä vielä kiikkustuolissasikin aikanaan. Ja katkeroidut.

" En kadu ketään niistä, joita syliini suljin,

heitä sentään rakastin.

Itken kaikkia niitä, joiden ohitse kuljin,

joita väistin ja pakenin.

Sillä aina kun ihmisen lähelle päästin,

pääsin lähelle itsekin.

Mutta kun itseäni varjelin ja säästin,

minä eksyin ja palelin."

-Trio Niskalaukauksen biisistä Lintu

Mä olen muuttamassa yhteen mun miesystävän kanssa. Ennen kuin alettiin seurustelemaan, olin yksin lasten kanssa kaksi vuotta. Ja onnellinen ja itsenäinen, kaikin puolin tyytyväinen.

Sitten tuli tämä mies ja vei kyllä jalat alta. Nyt välillä huomaan ajattelevani jotain olemattomia parisuhdeongelmia. Siis meillä ei edes mitään ongelmia ole! Yritän sitten aina palauttaa itseni maan pinnalle, ja ajatella tosiaan niin, että se mies on ihan oma yksilönsä, ja minä omani. Ei omisteta toisiamme, vaan ollaan yhdessä, koska halutaan olla.

Pitäisi vaan muistaa se, että todellakaan kukaan toinen ihminen ei voi tuoda onnea elämään. Se vaan on niin helppoa syyttää sitä läheistä omista ongelmista. Itse kukin on kuitenkin vastuussa siitä, mitä elämällään tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Täällä me vaan mietitään kaunko mies saa olla sulkeutuneena yksin vessaan tai kenen on hius joka löytyi eteisen lattialta. Tai mitä jos saiski Kimi Räikkösen lapsen!

Ei me kyseenalaisteta elämäämme.

Me vaa ollaan ja kytätään lähimmäisiä.

Minulle kävi niin, että päästin miehen elämääni ja pian jäljellä oli enää sydänsuruja. Nyt yritän taas kasata itseäni ja nauttia yskinolosta. Kun on kerran huomannut kuinka onnellinen hyvässä parisuhteessa voi olla, ei enää ole helppoa olla yksin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat