Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

ottaneensa loparit 8-v kestäneestä työsuhteestaan ja tänään, mun nimppareina antoi mulle MOOTTORIPYÖRÄN lahjaksi!!

Mulla ei ole edes ajokorttia!!

Millä me nyt eletään??

Helvetin hullu!!

Sivut

Kommentit (29)

se on kuule aivan varppina voittanut jostain ison tukun rahaa!!! Ei vain ole vielä sitä sulle keronut, tuohan viitta just siihen. Ottaa loparit, ostaa kalliin lahjan jne... aattele!

Sellasia raittiita rehellisiä miehiä, jotka haluavat kanssanne lapsia ja hoitavatkin niitä?!

Miksikö otin sellaisen miehen??

Ja sitten yksi perkeleen perjantai vaan sekoaa! Ottaa loparit ilman mitään järjellistä syytä ja pistää KAIKKI rahat (ehkä ottanut lainaakin?) MOOTTORIPYÖRÄÄN?? Ja ulkona sataa lunta.

Oisko tämä pitänyt arvata silloin 11-vuotta sitten??

Oisko mun pitänyt kysyä, että ethän sitten joku perjantai ota lopareita ja osta vittu moottoripyörää????

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

onpa vastuuntunnoton äijänpaska. Kun ap:llä kerran on 3 v. lapsi ja toinen tulossa, niin ei siinä jonkun äijän kannattaisi alkaa jotain " omaa unelmaansa" toteuttaa, kuten täällä joku höpisi. Jos ei ole voittanut rahakasaa jostain, niin kannattaisi ap:n kiristää se äijä etsimään samantien uutta työtä tai sitten heittäää mokoma ukko pihalle. Mitä tuollaisella tekee...

Menin kiltin nallekarhumiehen kanssa naimisiin. Oli kaksi vuotta töissä, lainaa otettiin. Nyt yhtäkkiä otti loparit, sitä ennen tilaili postimyynnistä kaikkea ja tilailee edelleen. Oon ihan loppu. Hän aikoo heittää nyt kaiken paskaksi, velat saa mennä ulosottoon, hän haluaa olla vaan kotona. Minä joudun hänet nyt elättämään, maksamaan vuokrat jne. TÄÄ ON AIVAN KAMALAA ja suunnittelen asumuseroa, en jaksa elättää kahta lasta ja miestä siinä vielä. Lapsissa on tarpeeksi.

Otan osaa sun tilanteeseen, voin hyvin kuvitella miltä susta tuntuu..

Meillä on pian kaks lasta, asuntolainaa ja mies heittäytyy työttömäksi...siitäkö se on aina haaveillu?

ja miks moottoripyörä? Ei se ole koskaan edes puhunu prätkäilystä, mikä sitä nyt riivaa?

ap

On ollut niin perus tasanen ja luotettava!

Alkuaikoina, kun hermoilin sen puhumattomuutta, se vannoi,et niin pitkään kun ei valita, on kaikki hyvin!

No ei ole juuri valittanu ja oletin, et kaikki on hyvin.

ei ole ollut masentuneen oloinen, sil on harrastuksia ja kavereita...

En ymmärrä.

Olen rauhoittunu, mut nyt mua alkaa pelottaa..

Mistä tiedän, ettei tule seuraavaksi vaikkamoottorisahan kans kotiin??!

ap

Mies on tavallinen suomalainen tuppisuu. Ei juuri asioistaan juttele, mutta ahkera ja tunnollinen. Ei juuri juo, juokse vieraissa tms.

Perjantaina tuli normaalisti kotiin, syötiin, oltiin kuoin aina.

Sitten kysyin sopisiko, että kävisin nimppareinani syämässä ja elokuvissa kaverin kanssa.

mies sanoi ok, saa mennä pitkäänkin. Kysyin, että Mitä tarkoitat? Mies totesi ottaneensa loparit!

Itkin ja huusin ja kyselin miksi miksi miksi ja mitä nyt ja mistä reahaa jne! En saanut miehestä mitään irti.

Kai sillä olisi irtisanomisaikakin, muttei kuulema välitä. " kun se loppu, niin se loppu."

En tietenkään lähteny tällasessa tilanteessa mihinkään...

Aamulla oli kadunvarressa nimppari lahja.

Olen itkeny itteni uuvuksiin.

Mitä tämä on???

Mies suuttu ja lähti ulos.

ap

Anoppi soitti, kerroin sille kaiken.

Eukko totes vaan, et " ryhdistäydy naínen! Kyllä töitä tekevälle löytyy ja hienon lahjankin sait!"

Olenko mä hullu kun säikähdän moista käytöstä?

Jos olis saanu työtarjouksen tai voittanu rahaa, miksei olisi kertonut?

Olen yrittäny puhua ja keskustella nätisti, olen huutanu ja itkeny ja kovistellu. mies sanoo vaan, ettei osaa kertoa mitään syytä ja että tarviiko tohon mitään erityistä syytä..

huh huh

ettei yhdestäkään ihmisestä voi mennä takuuseen, joten tosi tyhmää kysellä, miks otit tuollaisen miehen, jos mies on tutustuessa ollut ihan " normaali" ...

Ja sitten yksi perkeleen perjantai vaan sekoaa! Ottaa loparit ilman mitään järjellistä syytä ja pistää KAIKKI rahat (ehkä ottanut lainaakin?) MOOTTORIPYÖRÄÄN?? Ja ulkona sataa lunta.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat