Vierailija

Ihmettelempä vaan suuresti että onko nykyään jotkut äidit jotenkin niin uusavuttomia etteivät pärjää edes yhden lapsen kanssa kotona?

Tiedän erään nuoren äidin, jolla on terve lapsi. Ei ole yksinhuoltaja, ja mies käy vakituisissa töissä. Silti heillä käy kerran viikossa kodinhoitaja siivoamassa ym.

Millä perusteella sossu(?) myöntää näitä kodinhoitajia.

Mä tietäisin kyllä verorahoillemme paljon hyödyllisempiäkin käyttökohteita..

Kommentit (9)

että sulle järjestyi tälläinen apumuoto, mutta kuten sanoin tässä aloituksessa että ainakin päällisin puolin tällä perheellä on kaikki hyvin. Nuoriahan he ovat iältään, mutta puitteet pitäis olla hyvin. Mutta eihän sitä koskaan tiedä. Ihmettelimpä vaan ääneen täällä... ap

meidän tuttavilla kävi kunnan maksama kodinhoitaja 1-2 kertaa viikossa parin kuukauden välein siivoamassa, hoitamassa lasta, kaupassa yms. isä oli paljon töissä, olivat muuttaneet paikkakunnalle hiljattain eivätkä tunteneet oikeen ketään, äidillä on synnytyksen jälkeinen vakava masennus yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

että sulle järjestyi tälläinen apumuoto, mutta kuten sanoin tässä aloituksessa että ainakin päällisin puolin tällä perheellä on kaikki hyvin. Nuoriahan he ovat iältään, mutta puitteet pitäis olla hyvin. Mutta eihän sitä koskaan tiedä. Ihmettelimpä vaan ääneen täällä... ap

olemassa lasten kanssa, jotta sain nukkua, käydä omilla asioilla tms. Olin erittäin masentunut, sillä minut oli raiskattu ja mieheni oli jättänyt minut. Eräs niistä pönkityksistä takaisin selväjärkisten pariin oli se, että verorahoja tuhlattiin minuun kerran viikossa tälläisen toiminnan muodossa.

Nyt olen saanut käytyä itselleni ammatin ja käyn töissä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat