Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kuinka paljon tuo ryhmäjuttu tulee maksamaan. Eikös siinä ole joku aloitusmaksu ja sitten joku punnitusmaksu vai kuinka menee? Olen ajatellut liittyväni mutta ehkä eniten mua hirvittää se että jos se punnistus tapahtuu kaikki siinä ympärillä pällistellen... vai onko joku oma soppi? Kannattaakohan koko touhu. Olen viimeksi koittanut keventäjiä mutta siitä ei ollut mitään hyötyä kun en jaksanut kurinalaisesti näpytetllä koko ajan syömisiäni koneelle. Ajattelin että painonvartijoissa voisi saada sitä ryhmän tukea, mitä ilmeiseti kaipaan...

Kommentit (4)

Painonvartijoiden nettisivuilla on usein tarjolla kuponkeja, joilla saa alennusta aloitusmaksusta. En tiedä maksaako sitä kukaan. Viikkomaksu maksetaan joka kerta tai sitten voi ostaa kausikortin. Paino punnitaan siten ettei sitä tiedä kukaan muu kuin sinä tai punnitsija, aika harvassa paikassa tila on erillään.

2kk kotipaketti maksoi noin 100e. Siinä oli kaikki ohjeet, ja hintaan kuului sähköinen laskuri. Eli laitoin kerran viikossa netin kautta painoni ja mittani. Siinä sitten käyrä näytti miten olin laihtunut.

Siinä kahden kk aikana laihduin sellasen 9 kg. Sen jälkeen en ole laskenut pisteitä, ja nyt 6 kk aikana on tippunut 7kg, eli yhteensä 8kk aikana 16kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Homma kyllä toimii, ja siellä oppii syömään oikein, toisaalta samoilla ohjeilla voi fuskata, ja syödä aivan päin peetä, ja silti paino tippuu.. Vaikea selittää, mutta huomaat sen itse, jos lähdet mukaan.

Monissa sanomalehdissä on myös noita alennuskuponkeja, ja tosiaan paikkareitten sivuja kannattaa myös katsoa. siellä oli ainakin ennen asiallinen ja vilkas keskusteluforumikin. Paljon muutakin tietoa löytyy.

Kaikki ohjaajat ovat entisiä laihduttajia, tosin myös omia persooniaan, omani oli tosi mukava, eikä ollenkaan niin tiukka ja "hurmoshenkinen" kuin olen eräiden muiden kuullut olevan. Kaikki tietosi ovat luottamuksellisia, eikä painoasi tosiaan kerrota muille. Voit olla huoletta.

Tapaamiset toimivat myös sillä periaatteella, että siellä tapaamistasi ihmisistä olet tavallaan vaitiolovelvollinen, eli ei ole suotavaa huudella kylillä, ketä on samassa ryhmässä. Meistä ainakin puhuttiin vain etunimillä... Hiukan kuin AA-kerhon tapaamiset;)

En osaa näin suoraan muuta kertoa, olen vielä hetken koneella, joten kysy jos jotain jäi....

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat