Seuraa 

Hei kaikille. Olen uusi täällä ja ajattelin, että voisin tulla tänne hieman ' avautumaan' , koska tuttuni ovat sivuja kehuneet. ^^

Olen tässä parin viikon ajan kummastellut oloani, enkä ole vielä saanut aikaiseksi ostettua raskaustestiä, mutta luulisin, että on sattunut vahinkoraskaus. Poikaystäväni ei ole sanonut, että olisi kondomin kanssa vahinkoa sattunut, mutta eihän miehistä aina tiedä vai mitä? =)

Kerroin sitten eilen poikaystävälleni, että oloni on omituinen ja hän kysyy heti " Oletko raskaana?" Siinä sitten ihmettelin ja punastelin, että enpä tiedä kultaseni enpä tiedä.

Olen tehnyt abortin, joidenkin kauhuksi, kun olin yläasteella joten nyt se ei tule enää kysymykseenkään. Ei toista kertaa enää, koska tahdon pitää lapsen. Kauhunani on kuitenkin oma äitini sekä taloudellinen tilanne. Äitini on pyytänyt, etten tekisi vielä 49-vuotta täyttävästä äidistäni mummoa, mutta.. En tiedä onko nyt näin käynyt. Poikaystäväni taas on työtön toisin kuin minä, eikä minua innosta ajatus olla viimeiseen asti töissä.

Onko samankaltaisessa tilanteessa olevia tai olleita?

Oma tilanteeni on vielä aivan täysin epävarma, enkä tiedä mitään varmaa, mutta epäilykset ovat kovat.

Kommentit (3)

kannattaa tehä se testi!!! Ja sit jos tulos on positiivinen, niin mietit ihan omalta kannalta mitä haluat tehdä. Eipä siihen oo tulevalla mummolla tai edes poikaystävällä kovin paljoa sanavaltaa.

Ja oon samaa mieltä, että edellisten kanssa, että kyllä tuo 49v. on varmasti ihan hyvä ikä tulla mummoksi. Minun vanhempani ovat tulossa toista kertaa isovanhemmiksi ja ikää heillä vasta 41v. ja 43v.

pricilla rv29

Ei mulla mitenkään samanlainen tilanne ole.. Mutta 49v on jo sopivan ikäinen mummoksi.. meillä kaikki isovanhemmat alta 45v. nuorin on 37v.. :)

Onnea vain kaikkeen ja tee päätökset jotka sinusta tuntuu oikealta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

eihän tuo 49v mikään nuori oo mummona... mun isä on kohta 6 lapsen pappa ja ikää 52v (sisko- ja veli puolen lapsista ne 5) äiti taasen on 47v ja yhden lapsen mummi..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat