Vierailija

Kuuluuko keskenmenoon kipua? Onko vuoto ihan tavallista menkkamaista vai onko siinä jotain lönttejä mukana? Eli tietääkö sen varmasti että kyseessä on keskenmeno?

Mulla tilanne sellainen, että menkat alkoi 2 viikkoa myöhässä. Ne on kestänyt jo kaksi viikkoa, todella niukkoina. Viikko sitten tuli semmonen tunne että täytyy tehdä raskaustesti. Tein testin ja sen mukaan olen raskaana. Tein kolmena seuraavana päivänä myös testin ja viiva voimistui, muttei ollu kauheen tumma edes neljäntenä päivänä. Kuitenkin tummempi kuin eka päivänä.

Tänään en ole huomannut vuotoa tulleen ollenkaan. Oliko tämä siis keskenmeno vai mitä tää voi olla! Onko kokemuksia vastaavasta, tuskastuttavaa tää epätietoisuus.

Vauvaa ollaan yritetty elokuusta asti.

Kommentit (6)

ainakaan kaikki voinut tulla pois, kun vuotoa oli niin vähän. Enemmän vuotoa keskenmenossa tulee kuin kuukautisissa ja kivuliaampaa on, mitä pidemmälle raskaus on ehtinyt. Sulla voi olla vain uhkaava keskenmeno, keskeytynyt keskenmeno (jolloin alkio kuoli, mutta ei tullut ulos) tai kohdunulkoinen raskaus. Sun pitäisi mennä ultraan, jolloin tilanne selviäisi.

Että vuodot ovat melko runsaita ja mukana tulee kudosta ja kaiken laista. Lisäksi kivut ovat (ainakin itselläni) asteen kovemmat kun normaaleissa menkoissa. Jos km on täydellinen vuodot tulevat runsaimpina ja kestävät useamman päivän(itselläni 8 päivää). Sitten voi myös olla keskeytynyt keskenmeno jolloin vuodot alkaa...ei välttämättä niinkään runsaina, mutta loppuu sitten nopeasti.

Sulla kuullostaisi joltain raskauden aikaisilta vuodoilta. Vuotoja voi olla jos jonkin sorttisia alkuraskauden aikaan ja monesti just siihen aikaan kun normaalisti menkat tulisi. Kyllä keskenmenon huomaa. Se on erinlaista kun jotkut pikku vuodot. Soita vaan neuvolaan maanantaina ja pyydä tarkistusta. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

olen vuotanut molemmissa raskauksissani alussa eli kuukautismaista vuotoa, mutta ei runsasta vaan niukkaa. Ja terveet lapset syntyivät :) 2 keskenmenoa olen myös kokenut ja molemmat alkoivat ruskehtavalla vuodolla, joka voimistui klönttimäiseksi. Kipuja ei ollut.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat