Vierailija

Miten mitataan veren happamuus ja missä sen voi mittauttaa??

Kommentit (9)

Itse olen noudattanut nyt muutaman viikon ns. alakarppaus ruokavaliota, joka on aika samanlainen kuin atkins, joten siksi haluaisin mittauttaa oma vereni happamuuden... pelottaa!

eli ota ihmeessä AP ruokavalioon mukaan hyvät hiilarit (jos ei jo ole mukana?) silloin ei ole vaaraa happamoitumisesta! Esim ruisleipää, puuroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Iltalehtien terveysjutut on yhtä luotettavia ja asiantuntevia kuin horoskoopit.

Ihmetyttää vaan, miksi lehdet eivät ole vaivautuneet julkaisemaan niitä kymmeniä uusia tutkimuksia, jotka osoittavat päinvastaista?

mä olen ollut alakarppi kohta neljä vuotta ja voin erinomaisen hyvin. Ainuttakaan flunssaa en ole sairastanut karppaamisen aloitettuani - ilmeisesti vastustuskyky parantunut ruoan laadun myötä. Verenpaine ihanteellinen (oli ennen koholla) ja yleishyvinvointi todella paljon parempi.

Kannattaisi varmaan tutustua KUNNOLLA asiaan ennen kun ryhtyy karppaamaan, jos iltalehti-tasoiset peloittelujutut noin uppoaa. Osta kirja ja lue se pariin kertaan, suosittelen Tavi - Salmenkaita: Laihdu ilman nälkää hiilihydraattitietoisella ruokavaliolla. Ei kannata elää luulojen varassa kun tietoakin on tarjolla.

Ja hei - jenkeissä on kymmeniä miljoonia ihmisiä eri karppiruokavaliolla (atkins, zone, sbd yms.). Jos TODELLA olisi niin, että karppaaminen sairastuttaisi/tappaisi, lukisimme näitä juttuja koko ajan lehdistä. Karppaamista vastustavat järjestöt kuten PTA pitäisivät siitä varmasti huolen. Mutta missä ne jutut on???

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat