Seuraa 

oon viikolla 13 + 2 ja huomasin äsken, että mulla oli kahden vessapaperillisen verran ruskehtavaa vuotoa. onko teillä muilla kokemuksia? onko tällainen tavallista vai pitäisikö huolestua?

tai siis huolestuin jo.

amayta.

Kommentit (4)

kaikille vastauksista. ultrassa kaikki on ollut hyvin, jo noin kaks viikkoo sitten ja silloin ei ollut vuotoja. soitin tossa illalla päivän miettmisen jälkeen päivystykseenkin, jossa sanoivat myös, että vähäinen vuoto alkuraskaudesta " on sallittua" . jos jatkuisi tai tulis kipuja, niin sitten pitäis mennä tarkistettavaksi.

eli ei pitäis olla mitään huolta!

a ja a-

Mä olen pitänyt " mittarina" sitä, että kunhan ei tule selkeää punaista verta, ei ole syytä vielä huoleen. Minulla ekassa raskaudessa tuli silloin tällöin ruskeaa tuhrua, viimeisen kerran rv13+. Tällä kertaa tuli viikon verran (" kuukautisten aikaan" ) vaaleanruskeaa limaa.

Alia rv7+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sen ja esim. papan jälkeen saattaa tulla juuri ruskeaa tuhrua jonkin verran. Tietenkin voi tulla muutenkin. Ilmeisesti olet jo ultrassa käynyt ja elävä sikiö todettu?

A & Kirppu h11+3

Mulla tuli rv 8 yhden päivän ajan pyyhittäessä paperiin rusehtavaa vuotoa. Syytä en tiedä. Myös ultran jälkeen (tehtiin alakautta) rv 13 tuli pikkasen. Kaikki on kuitenki kunnossa ollut. Nyt rv 19+6. Selvähän se, että siitä huolestuu, mutta taipaapi se suht yleistä olla ja syytä huoleen ei oo, jos ei oo kipuja, ja jos ei jatku kovin kauaa, eikä muutu verisemmäksi ja runsaammaksi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat