Vierailija

Voi kun voisin kääntää kelloja neljä vuotta taaksepäin. Valitsisin sen tylsemmän ja rumemman joka minua niin kovin rakasti. Kunpa olisin tajunnut silloin.

Vaan ei, piti hypätä tämän komean ja kohtalokkaan miehen matkaan. Tehdä vielä lapsia, ettei paluuta vain olisi. Voi itku!

Millä päästä yli väärästä valinnasta? Millä tehdä väärästä oikea?

Kommentit (18)

En voi olla ajattelematta, että kumpa olisinkin joskus saanut valita itse!!

Olen yksinäinen sinkkutyttö, 30+++. Olen toki elämässäni seurustellut, rakastunut ja useammankin kerran syvästi rakastanutkin, mutta niin vaan aina on mies jättänyt. Perhettä on haluttu molemmat, mutta miehen mielestä " ei vielä" . Ja sitten se meni minut jätettyään heti seuraavan naisen kanssa naimisiin ja hankki lapsia!! Näin on käynyt kohdallani viimeiset 4 kertaa. -Katkerako? Kyllä vähän, myönnän. Ja yritän kovasti katsoa peiliin, mikä minussa on niin vikana..??

Ap:lle sanoisin, että ainakin valinta oli sinun ja olet saanut ihanat lapsetkin. Voisi olla huonomminkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

minäkin aikoinani valitsin miehen, joka mielestäni rakasti minua....siis näin luulin (oli muuten ruma ym.)

Nyt olemme eronneet (ero tuli kahden avioliittovuoden jälkeen, kun silmäni aukesivat) ja olen ikionnellinen nykyisen mieheni kanssa. Nyt minua todella rakstettaan ja mies on komea, fiksu ym.

Joten summa summarum, et tiedä millaista elämäsi todellisuudessa olisi tuon miehen kanssa ollut. Älä harmittele, vaan nyt katseet eteenpäin! kyllä se oikea varmasti tulee vielä kohdalle. (Minulla meni lähes 4v. siihen)

kaikkea hyvää Sinulle!

Tein oikein. Hän on loistoisä ja upea aviomies, elää täysin perheeleen, eli minulle ja lapsille!

Välillä tulee kaihoja menneisiin komeisiin ja kohtalokkaisiin, mutta tiedän tehneeni oikean ratkaisun,

nyt ainoat huonot puolet on se että mies on hiukan tylsempi ja rumempi! Ihanaa, ei tarvitse murehtia pettämisjuttuja tai tekemättömiä kotitöitä tai rakkaudettomuutta tai omaa aikaa.

Ajattelin vain kertoa.

eipä eihän sitä tiedä olisiko se elämä yhtään kummoisempaa tämän toisen kanssa. Sitä vaan välillä miettii, miten asiat olisivat jos olisi valinnut toisin.

Ja aivan, ihanat lapset on mies minulle antanut, mutta siihen se sitten jääkin. Isänä hyvä, mutta puolisona sanomattoman surkea. Olen ollut jo pitkään onneton. Yrittänyt tilanteestani keskustella, mutta mies ei ota kuuleviin korviinsa murheitani. Nukkuu eri sängyssä, tätä nykyä ainoa fyysinen kontakti on suukko töihin lähtiessä. On illat pitkät töissä, nytkin, vaikka on sunnuntai. Ja kun on kotona, pelaa tietokoneella. On loukannut minua teoillaan suuresti, mutta anteeksi ei ole koskaan pyytänyt.

On vain aivan eri mies, kuin se, johon rakastuin.

ap

Ja toisaalta sinä sen elämäsi käsikirjoituksen koko ajan kirjoitat. Turha katua sillä olit eri ihminen eilen kuin tänään. Tottakai nyt valitsisit toisin kun tiedät millaista elämää vietät mutta ethän voinut tietää sitä silloin...

On turha katua, on vain katsottava eteenpäin ja elettävä sillä tiedolla ja kokemuksella jonka matkalta kerää.

Tuskin se toinenkaan mies olisi ollut täydellinen. Kaikissa on hyvät ja huonot puolet.

Muuttaa et juurikaan toista voi, joten on vaan tehtävä kompromsseja ja sopeuduttava.

minä valitsin aikoinani sen tylsän ja ruman joka jumaloi minua. Ei meidän elämäkään ruusuilla tanssimista ole. Vaikeudet ja murheet ne on meilläkin.

Voi mua pöhköä. Kaduttaa kamalasti. Olisi paljon rauhallisempaa tämä elo, kun ei koko ajan joutuisi olemaan varuillaan kaikesta. Siihen toiseen voisin täysin luottaa. Tähän en.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat